דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך רכישת דלתות כניסה מעץ 

מאת    [ 29/09/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 4440 פעמים ]

ברוב מפעלי דלתות כניסה, מחסני העצים, מרכזי הדלתות למינהם ואצל משווקים מורשים מוצעים לכם דלתות כניסה בסגנונות שונים ומגוונים, וודאי תמצאו עצמכן מתלבטים מול מגוון רחב של דגמים. או שמאפשרים לכם לעצב באופן עצמאי את דלת הכניסה הייחודית שלכם. חלק מיצרני דלתות הכניסה מאפשרים לכם לציין במפורש את סוג הפאנלים ואת סוג הזכוכית שתהיו מעוניינים בהם, אך דלתות כניסה בהן חומר הגלם מותאם אישית אמורות להיות מוזמנות בהזמנה מיוחדת וזמן האספקה שלהן מתארך באופן משמעותי לעומת אספקת דלתות כניסה סטנדרטיות אשר אינן כרוכות בהזמנה מיוחדת. האפשרות הנוספת הינה לבנות דלתות כניסה בשיטת עשה זאת בעצמך ולבחור בעלי מקצוע מתאימים לטובת בניית הדלת שלכם (אגב אפשרות זו לאו דווקא תוזיל לכם עלויות ועשוייה להמשך זמן רב יותר מרכישת דלתות כניסה ישירות מהיצרן).

השיקול הקריטי ביותר ברכישת דלתות כניסה הינו בחירת חומר גלם עבור דלתות הכניסה שלכם. תמצאו בשוק דלתות כניסה מגוונות בהן קיים שילוב של חומרי גלם שונים, כך לדוגמה תוכלו למצוא דלתות כניסה העשויות מפייברגלס ומתכת יחדיו, או שילוב של דלתות מתכת עם עץ וכיו"ב.. מה שבעצם חשוב מבחינת חומר הגלם ממנו עשויה דלת הכניסה הינו המשטח של הדלת עצמה, המשטח של הדלת אמור להיות עשוי מחומר גלם כזה שיהיה חסין, איתן, עמיד לאורך שנים, בטיחותי ובמחיר טוב כמובן...

השיקולים שלכם בין חומרי הגלם השונים ינועו בין דלתות כניסה מעץ לבין דלתות כניסה ממתכת.

דלתות כניסה מעץ הינן נפוצות מאוד, הן ידועות ברב גוניותן, יופיין, וכשהעץ איכותי באיתנן. הגימור של דלתות כניסה מעץ מגיע או בעץ דובדבן, אלון, מהגוני, אגוז, מייפל, אשוח או אורן. בנוסף תוכלו למצוא רמות צביעה שונות בקרב דלתות הכניסה מעץ ומבחר של עצים.

הרבה מדלתות הכניסה מעץ הינן עץ  סנדביץ' של שכבות פורניר מעל בסיס עץ מהונדס. הקונפיגורציה הזו ממזערת את ההוצאה הכספית עבור חומר הגלם ובכך מאפשרת הורדת מחירה באופן משמעותי.

ישנם מפעלי דלתות כניסה המייצרים דלתות כניסה מעץ ע"י שתי שכבות חיצוניות של עץ כאשר החומר הפנימי הינו חומר בידוד המהווה את בסיס הדלת. התוצאה הינה דלת כניסה עם ערך גבוה של בידוד גבוה באופן משמעותי מהשיטות האחרות.

דלתות כניסה מעץ מוצק מחירן הגבוה ביותר ואם מדובר בעץ מלא המחיר בכלל ממריא שחקים..

בבואכם לרכוש דלתות כניסה מעץ חפשו דלתות כניסה העשויות מחומר גלם היציב והחסין ביותר ובעל הגימורים החיצוניים האסטתיים והעמידים ביותר. גימור ברק חיצוני יציע לכם בהרבה מקרים הגנה גבוהה לצבע הדלת. לא משנה מהו הגימור שתבחרו ודאו שהגימור נעשה גם על הקצוות של הדלת, כך תוודאו הגנה מירבית של דלת הכניסה מפני לחות.

בנוסף בדקו את הפרטים הקטנים, ככל שיש יותר מורכבות, יותר פריסות ויותר עיצובים  והקורה האנכית של הדלת יותר חזקה דלת הכניסה יותר איכותית. אותו הגיון פועל גם על עמידות הפאנלים.

דנה לוי בוגרת מכללת וינגייט ובעלת תואר במנהל עסקים המאמרים באדיבות אתר lcd וקוסמטיקאית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב