בעידן הנוכחי של האינטרנט ושל השיווק הרשתי והחברתי בימינו, הרשתות החברתיות יותר ויותר חברות פותחות בפייסבוק ובאתרי רשתות חברתיות אחרים דפי אוהדים וקבוצות לעסק שלהם במטרה להגדיל את קהל הלקוחות לעסק. פרמטר חשוב שיש לבדוק בעת שימוש בדף אוהדים בפייסבוק הוא כתיבה נכונה של משפטים לפייסבוק כדי להגביר את הכניסות והתגובות לדף האוהדים.
למה חשוב להשתמש במשפטים לפייסבוק - בואו נאמר לדוגמא שפתחתם דף אוהדים לחברה המתמחה בבניית אתרים בחינם, אתם יכולים לרשום לאוהדים בדף סטטוסים בסיגנון של "חברת בניית האתרים שלנו היא החברה הכי טובה בואו לקנות", הודעות כאלה מתאימות יותר לפירסומות מאשר לרשתות חברתיות. ברשתות חברתיות מומלץ תמיד לשתף את האוהדים והחברים בתגובות לסטטוס.
למשל, משפטים לסטטוס שיהיו טובים:
"חברת אסם": מהו סוג הבמבה שאתם הכי אוהבים ?
משפט כזה מעודד את האוהדים בדף האוהדים ואת החברים, אם אתם משתמשים בדפי פרופיל, להגיב על הידיעה שאתם מפרסמים ובכך למשוך עוד תגובות. ככל שיש לכם יותר תגובות ולייקים (אהבתי) על הסטטוסים שאתם מפרסמים, פייסבוק יתן חשיבות גבוהה יותר למה שיש לכם להגיד ואתם תופיעו יותר בעמוד הבית של גולשים באתר.
לסיכום, משפטים לפייסבוק זהו תחום חשוב שיש לבדוק בהקמת דף אוהדים טוב ויציב לעסק שלכם.
הכותב הינו נירן בן-דוד,
מנהל רשת אתרי הילדים העיר הוירטואלית.