דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיווך נדלן 

מאת    [ 28/09/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1990 פעמים ]

בשנים האחרונות אנשים רבים נוהרים לרכוש בתים בשרון. האזור הירוק והכפרי הפך למבוקש בקרב משפחות המחפשות לצאת מהעיר הצפופה והסואנת . פעם כולם רצו לגור בתל אביב אך יותר ויותר ישראלים חולמים על בית פרטי עם גינה ומגורים בסביבה מוקף בשטחים פתוחים. בשרון יש חינוך איכותי לילדים,  נוח להגיע ממנו לעבודה במרכז ובצפון ובשרון עצמו יש מקומות עבודה רבים. השרון  משדר יוקרה ואיכות חיים .

כשאתם מחפשים בית בשרון מומלץ להתמקד בישוב אחד או שניים ולא להתפזר על מקומות רבים. אם אתם מכירים אנשים הגרים בישובים בשרון, כדאי להתייעץ איתם לגבי ישובים למגורים. משפחות צעירות שלהם ילדים קטנים מתמקדות בנושאי גנים ובתי ספר איכותיים והיצע החוגים במקום. אפשר לגלוש לפורומים של ערים ומושבים בשרון ולהתרשם מהמקום ואף לשאול את המשתתפים שאלות.

  כדאי להגדיר לעצמכם את הצרכים וסדר העדיפויות שלכם עוד בטרם החיפוש. האם אתם רוצים לגור רק במושב בשרון או שגם בית בעיר בשרון בא בחשבון - האם אתם מחפשים בתים חדשים שאינם דורשים שיפוץ או שאתם מוכנים לחשוב על בית שזקוק לשיפוץ או הרחבה? האם גם מגרש לבנייה בא בחשבון?. לאחר שממפים את הצרכים אפשר להתמקד במספר החדרים הדרוש, בגודל הגינה והאם רוצים מרתף, יחידת דיור להשכרה, עליית גג ועוד.
 
שיקול חשוב נוסף הוא המרחק לעבודה. כדאי למצוא ישוב שנמצא במרחק הגיוני ממקום העבודה ועם גישה נוחה אליה. אם תיסעו שעתיים לכל כיוון תגיעו מותשים לווילה ולא תיהנו ממנה . אם אתם עובדים מהבית, כדאי לחפש נכס בו תוכלו ליצור הפרדה בין אזור המגורים והעבודה. כדאי לחשוב קדימה ולקנות  נכס עם אפשרות לחלק אותו לשניים וליצוריחידה נפרדת להשכרה . השכרת יחידה בשרון נושאת עימה סכומים גבוהים שיעזרו לכם כשהילדים יגדלו וילמדו באוניברסיטה.

כדי למצוא נכס המתאים לצרכי המשפחה וסכום המבוקש , מומלץ לפנות לתיווך נדל"ן. המתווך ימצא עבורכם בתים העונים לדרישותיכם, יסיע אתכם ממקום למקום  ויסגור עבורכם את העסקה.   חיפוש עצמאי של בתים כרוך בהשקעה רבה של זמן ונסיעות. בחיפוש עצמאי תאלצו לברר לבד את הפרטים על הבית , לבדוק אם אין בעיות משפטיות ולערוך בעצמכם את המשא ומתן .

המתווכים יודעים מייד על נכסים שרק יצאו לשוק ותוכלו להיות בין הראשונים לראותם. המתווכים יסבירו לכם על הסביבה ויקפידו להראות לכם נכסים באזורים טובים. בעזרת משרדי התיווך לא תגיעו לבתים שלא מתאימים לכם או נמצאים ליד כביש סואן, בית ספר או מרכז קניות. המתווכים יבצעו עבורכם את המשא ומתן וישיגו לכם מחיר טוב עבור הנכס.

כיום עיקר הבתים האיכותיים נמכרים באמצעות מתווכים ואם תחפשו רק מודעות פרטיות תפספסו נכסים אטרקטיביים רבים. העמלה למתווך היא משתלמת משום שהוא יכול להשיג  לכם נכס איכותי במחיר טוב. אין מחיר להיכרות של המתווך עם האזור ולניסיונו בזכותו תשיגו את הבית עליו תמיד חלמתם.

משרד המתמחה בניהול קניה ומכירה של מגרשים בתים חדשים ויד שניה במגוון גדול ועושה ככל יכלתו להתאים את הנכס לרצונו ויכלתו של הלקוח.http://very-good-home.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב