דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכון ירושלים לצדק ועורך דין כלב מאיירס 

מאת    [ 26/09/2010 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3979 פעמים ]

עורך דין מאיירס פועל רבות למען זכויות האזרח, הצדק החברתי, חופש הדת, נישואים אזרחיים, סובלנות דתית ועוד. עורך דין מאיירס, מקדיש מזמנו במקביל למשרתו כעורך דין במשרד עורכי הדין הוותיק יהודה רוה ושות' ופועל רבות למען מטרות אלו. פעילותו של מאיירס נערכת על ידי באמצעות עשרות ארגונים והעיקרי שבהם הוא "מכון ירושלים לצדק" אותו הקים ב-2007. עו"ד מאיירס משמש כיועץ המשפטי הראשי של הארגון.

מכון ירושלים לצדק לוחם למען זכויות האזרח בישראל. בארבע השנים הראשונות שלו, המכון ניהל בהצלחה 350 תיקים הקשורים לזכויות אזרח , בנושאים אלה, כולל 15 ערעורים לבג"ץ. המכון לוחם נגד ביטול זכויות אזרח,  אפליה במקומות העבודה בשל דת, גזע או מין, תומך בזכויותיהם של פליטים נרדפים, קורבנות סחר בנשים ועוד.
מכון ירושלים לצדק כולל צוות של עורכי דין מומחים ומנוסים אותם מוביל   עו"ד מאיירס ויחד הם פועליםמען מדינה יותר שוויונית. הייעוץ המשפטי והייצוג על ידי עורכי הדין מעניק הגנה ללא תשלום למיעוטים שידם אינה משגת לשלם לעורכי דין.

הארגון מפעיל   יוזמות חינוכיות המלמדות מיעוטים אתניים ודתיים על זכויותיהם בתחומים שונים. במסגרת יוזמות אלו מעביר הארגון סמינרים בנושא "דע את זכויותיך",במהלכם מלמדים את מנהיגי המיעוטים והקהילות השונות בארץ מהם זכויות העובד, איך לבקש מעמד של פליטים ועוד. בסמינרים נוטלים חלק עובדים זרים, פליטים ממקומות בהם מתנהל רצח עם . עו"ד מאיירס מרצה ומנהל את הסמינרים אלה ומעביר מניסיונו הרב לנוטלים חלק בהם.

הארגון יוזם פרויקטים בשיתוף עם ארגונים ממשלתיים, עבור אוכלוסיות חלשות ומעוטות יכולת. הארגון פועל בכל הארץ, למען אוכלוסיות אלה, מתוך אמונה שלכל האזרחים מגיעה הזדמנות שווה. בין שלל היוזמות ניתן למנות  חלוקה של תיקים חדשים וציוד לתלמידי בית ספר, חלוקת מעילים בחורף לניצולי שואה, חלוקת מצרכי  מזון בכל פסח בשיתוף עם מתנדבים ופעילים וחלוקת ביכורים בשבועות.  פרויקט מתן עזרה לחיילים  בודדים בירושלים ביוזמה בה החיילים מקבלים מדי יום ארוחה חמה בבית מלון, תקציב עבור ביגוד ונהנים מימי כיף בחופשות.

מכון ירושלים לצדק שייעודו הוא להילחם למען זכויות האזרח בישראל הוא ארגון ללא מטרות רווח. לכן המכון זקוק למתן תרומות שיעזרו לו להשיג את יעדיו. עו"ד מאיירס פועל רבות ברחבי העולם להשגת תרומות למען היעדים החשובים של המכון. עו"ד מאיירס פועל גם בקרב חברות בינלאומיות לעידודם להשקיע  בישראל במגוון פרויקטים. כמו כן פועל מאיירס בתחום ההסברה של ישראל בעולם.

עורך דין מאיירס עוסק נמרצות בקידום פלורליזם דתי עבור אוכלוסיות שהן מיעוט במדינה. במסגרת פעילותו במכון, מאיירס נאבק בעד זכות האזרח לבחור את דתו וסגנון החיים שלו.אחד התחומים העיקריים אותם מנסה עו"ד מאיירס לדחוף הוא הרחבת ברית הזוגיות והפיכתה לחוק המאפשר נישואים אזרחיים.  נושא זה חשוב למניעת אפליה בין אזרחים במדינה בין אלו הנחשבים חסרי דת ובין יהודים ולאפשר את הזכות הבסיסית של הקמת בית בישראל לכל אזרח.

 הפעילות הרבה של מאיירס למען קידום נושא זכויות האזרח ושוויון בחברה, תורם לקידומה של ישראל למדינה מודרנית, דמוקרטית יותר ולחלק מהעולם המערבי הנאור.

http://jij.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב