דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבירות מין, חשיפה של תלונות עבר 

מאת    [ 25/09/2010 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 3163 פעמים ]

חשיפת תלונות קודמות של מתלוננת, במקרה של עבירת מין, הינו שטח אפור הדורש התנהלות זהירה. מצד אחד החוק מעוניין להגן על המתלוננת ועל חייה הפרטיים, אולם מאידך על הנאשם לקבל את כל הכלים להגן על עצמו בצורה הטובה ביותר.

חשיפה של תלונות עבר מצד מתלוננת הינו מידע רגיש ויש לנהוג בו בחוכמה. טיפול בסוגיה זו דורשת מיומנות של עורך דין פלילי אשר יידע כיצד לתעל את המידע להגנה הטובה ביותר עבורכם

מה עורך דין לעבירות מין יכול לעשות עבורך במקרה כזה

-        ראשית עו"ד לעבירות מין יכול לחשוף תלונות עבר, במידה ואכן הן קיימות במערכת.

-          עורך דין לעבירות מין אחראי על הגשת הבקשה לחשיפת תלונות עבר של המתלוננת, כאשר תפקידו הינו לשכנע את בית המשפט מדוע חשיפת תלונות עבר חיונית ובעלת ערך ולכן הן צריכות להיכלל תחת "חומר חקירה" ככל שעורך הדין משכנע יותר, כך סביר להניח שתוכלו להשתמש במידע בצורה האפקטיבית ביותר.

-        עורך דין לעבירות מין יכול למצוא האם יש קווי דמיון בין תלונות עבר, לתלונה שהוגשה נגדך והאם ניתן לשרטט פרופיל של מתלוננת סדרתית. מתי הוגשו התלונות האחרות, באיזו סיטואציה.

 כך למשל במקרה שבו הוגשו התלונות האחרות כנגד חבר, במערכת יחסים שנסתיימה. אם גם כאן מדובר על תלונה של חברה לשעבר, יכול עורך דין לעבירות מין, להשתמש במידע זה על מנת לבנות עבורך את ההגנה הטובה ביותר.

-          במידה ואכן הוגשו תלונות בגין עבירות מין בעבר, עורך דין לעבירות מין יבדוק את התנהלות התלונה, על מנת להבין איך הסתיימו התלונות. באם תלונות עבר דומות, הסתיימו באי הגשת כתב אישום, יכול מידע זה לסייע גם במקרה שלך.

-          כל מידע אודות דפוס התנהגותה של המתלוננת יכול לסייע אם בעקיפין ואם באופן ישיר, לתלונה שהוגשה נגדך. לדעת איך המתלוננת חושבת, כנגד מי היא התלוננה בעבר וכמה פעמים, זהו מידע שעוזר לעורך הדין שלך לבסס ראייה מחודדת יותר בכל הנוגע לדרך שבה הכי נכון לתקוף את התלונה.

-          במקרה של הגשת כתב אישום, יכול עורך הדין שלך לבקש עימות עם המתלוננת או חקירה שלה, זאת על מנת להוכיח דפוס תלונות או להטיל דופי באמיתות המידע. אין ספק שרשות לחקור או לחשוף תלונות עבר, הינן קלף מיקוח רציני במאבק שלך לחופש.

חשוב שתדעו: החוק אינו מאפשר לחקור ולחטט בחיי המין של המתלוננת,זאת משום שהוא מעוניין להגן עליה ולא להפוך את היוצרות. קורבן הוא קורבן, חשוד הוא חשוד. יחד עם זאת, על מנת לאפשר הגנה נאותה, יכול בית המשפט להעביר תיקים אודות תלונות קודמות לביסוס קו הגנה.

בן קיבל זימון לחקירה בגין עבירת אינוס שביצע כביכול בחברה של חברו. בירור מעמיק מצד עורך הדין שלו, חשף שתי תלונות נוספות בעלות אותו אופי ודפוס התנהגותי. עורך הדין הצליח לשכנע את החוקרים לרדת לעומק העניין ולבדוק את המתלוננת. לאחר תשאול המתלוננת החליטו החוקרים שאין בסיס להגשת כתב אישום.

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

נוגה ויזל עורכת דין פלילי . נייד : 052-3295296 אתר המשרד : http://nogawiesel.com/ רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב *********** המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד. ***********




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב