דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרנות השתלמות מגדל 

מאת    [ 25/09/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4988 פעמים ]

כאשר מדובר על חסכון לטווח קצר בינוני וארוך אשר אינו מיועד לצורכי קבלת קצבה פנסיונית קיים כיום אפיק השקעה בודד אשר מזכה את החוסכים בו להטבות מס בעת ההפקדה ופטור ממסים בעת המשיכה. אפיק זו הינו השקעה בקרנות השתלמות. קרנות השתלמות הינן מכשיר חסכון לטווח קצר ובינוני, אשר ניתן להשתמש בו אף כאפיק השקעה לטווח ארוך.

קרנות השתלמות - משך החסכון

החסכון בקרנות השתלמות הינו למשך 3 שנים ומעלה. לאחר שלוש שנים ניתן להשתמש בכספים אשר נחסכו במסגרת קרנות השתלמות השונות למטרות לימוד והשתלמויות מקצועיות בארץ ובחו"ל. מקץ שש שנים, ניתן להשתמש בכספים אשר נחסכו בקרנות השתלמות לכל מטרה שהיא, וכל זאת בקבלת הטבות זיכויים ופטור ממיסים.

קרנות השתלמות מגדל

חברת הביטוח וההשקעות מגדל מציעה מגוון מסלולי השקעה בקרנות השתלמות. המסלולים נבדלים זה מזה באופן ניהול קרנות השתלמות השונות ובגוף המנהל אותן.

קרנות ההשתלמות המובילות של חברת מגדל כוללות:


    • מגדל השתלמות - מגדל השתלמות היא קרן השתלמות אשר מנוהלת על ידי מגדל גמל ניהול קופות גמל בע"מ. ההשקעות בקרן השתלמות זו נעשות מתוך מחשבה על קרנות השתלמות לטווח קצר ובינוני אשר מיועדות להשיג תשואות גבוהות.
    • מקפת השתלמות - מקפת השתלמות היא קרן השתלמות אשר מנוהלת על ידי מקפת החדשה ניהול קופות גמל בע"מ. מדיניות ההשקעות כוללת מרכיב של כ-54% חשיפה לאג"ח ממשלתי, 30% חשיפה לאג"ח מיועדות, 10% לאג"ח קונצרני סחיר ולא סחיר חשיפה של 1% למניות. כ-5% לאחרים וכ- 6% למט"ח.
    • מגדל קהל השתלמות - מגדל קהל היא קרן ההשתלמות המנוהלת על ידי גמל פלטינום מבית מגדל שוקי הון. מגדל קהל היא קרן ההשתלמות הגדולה בארץ נכון לאוגוסט 2010. מדיניות ההשקעות של החברה המנהלת היא מציאת ערך כלכלי בחברות להן יש סיכוי להעניק תשואה עודפת ביחס לסיכון נתון בטווח הרחוק. ניהול ההשקעות הינו בראיה לטווח ארוך מתוך מחשבה כי החסכון, למרות אפשרויות פידיונו, מיועד לחסכון לטווח בינוני וארוך. ניהול ההשקעות הינו דינאמי ובעל פיזור השקעות נרחב להקטנת מידת הסיכון.
    • פלטינום השתלמות - פלטינום השתלמות הינה קרן השתלמות מבית קרנות השתלמות מגדל אשר חושפת עשרה מסלולי השקעה שונים כאשר כל מסלול הינו בעל מדיניות השקעה ייחודית לו. מגוון המסלולים מאפשר בחירת תמהיל ההשקעה הנכון לחוסך בהתאם לגילו, מצבו וכוונותיו ביחס לקרנות השתלמות אשר ברשותו. קרן השתלמות פלטינום מנוהלת על ידי מגדל גמל פלטינום בע"מ.
    • מגדל מעוז - מגדל מעוז הינה קרן השתלמות המנוהלת על ידי מגדל גמל פלטינום בע"מ ואשר אינה משקיעה במניות. עיקר השקעותיה הינן באג"ח קונצרניות. מדיניות השקעה כזו מגינה על החוסכים בקרן זו מפני אינפלציה. ההחלטה על החברות בהן תשקיע מבוססת על ניתוח דוחות כספיים, בדיקת הסביבה העסקית, הדמייה ממוחשבת הבודקת את רמת התשואות באג"ח, בדיקת רמת הסיכון ביחס לאג"ח ושיקלול הנתונים.

מרצה בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב