דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה בין חילופי עונות ומותגים? 

מאת    [ 25/09/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2162 פעמים ]

 

הימים מתקצרים, הקיץ עושה כאן את צעדיו האחרונים. זה הזמן להעיף מבט במלתחה הישנה, זו של הסתיו הקודם, עדות לסתיו הקצר בארצנו ולהחליט, מי לחסד- ומי לרחמים. או בפשט, למי יש זכות קיום גם בעונה הבאה ומי צריך להימסר, אחר כבוד לידים אחרות.

 הדברים נכונים לכל עונה, ובפרט  זו של הסתיו.בארצנו, הסתיו, הוא עונת מעבר קצרצרה,שרבים מסתדרים גם בלעדיה, בין הקיץ הזועף שלנו, עטור החום והלחות לבין החורף,החמים שמדי פעם יש בו פרצי קור , גשם, רוחות וכדומה. יש משהו קצרצר כזה שקרוי סתיו.

אנחנו מרגישים כבר את תחילת השינויים, גם אם מזג האוויר עדין חם. היום מתקצר, כמות שעות האור יורדת ויש תחושה, שדי- רוצים איזשהו רענון, משהו חדש באוויר ואולי רצוי גם משהו חדש בארון.

 לדעתי, תמיד מוטב להתחיל בבדיקת היש. מה מתאים ומה לא. מה עומד בקריטריונים של אופנה. וזהו כמובן מושג מאוד רחב. אופנה היא מושג תלוי תרבות. תלוי איפה אתה חי ולפיכך גם מה אתה לובש. אם כי רצוי לזכור, שהעולם היום פתוח ובעידן תקשורת בלתי מוגבל, הכול פתוח ומה שלובשים היום בפריז, רומא, ניו- יורק או כל מקום אחר יכול להגיע ולהילבש גם כאן. כמובן שישנו הטעם האישי וגם זו הגדרה רחבה מאוד. הטעם מורכב מהעדפות שונות, ואל לנו לשכוח את מבנה הגוף, האופי, תחום העיסוק ואולי לפני הכול את מצב הכיס הפרטי.

ובכן, לאחר שאנחנו מודעים לכל זאת, רצוי לגשת לארון הבגדים ופשוט למדוד את הפריטים בו ולהחליט מה נשאר, ומה לא. לאחר מעשה זה יש איזשהי תחושת רעננות, הנה משהו עומד להתחדש. וזה לא רק מזג האוויר, זו גם המלתחה.

בהמשך כדאי מאוד לעשות סיבוב חלונות ראווה. השווקים כבר משוועים לכם, עם מיטב המוצרים והמותגים, שיצאו לשוק בדיוק למטרה זו. הצבעים בד"כ משתנים ומה שהיה צבעוני, עליז וכיפי מפנה מקומו לאווירה כבדה יותר שתתבטא בצבעים כהים יותר ובמימד מסוים של מלנכוליה. כמובן, שגם האופנה משתנה, תמיד אפשר להביא איזה "הבזק" חדש של רעננות, אם זה במרקם, בצבע, בבד, או בגזרה חדשה. כל אלה נותנים תחושה של משהו חדש, שמתאים עצמו לצבע ולסביבה.

כיוון שהסתיו, הישראלי, כל כך קצר, כדאי להקפיד ולרכוש פריטים בעלי משמעות. אני באופן אישי הייתי ממליצה, על רכישה מבוקרת של מותגי אופנה. מותגים שיש להם "אבא", שיש להם קו וזהות מוגדרת. שהם מתחייבים לאיכות, לטיב. שיש סיכוי רב שיהיו גם אופנתיים גם בשנה הבאה. לעיתים המותגים מעט יותר יקרים, מאחיהם שעל המדף ועדין עדיף לרכוש מותגי אופנה, ולא סתם מוצר אקראי, שאיננו יודעים מי ייצר אותו וכיצד.

אין צורך להעמיס את הארון בהמון פריטים- כדאי לבחור, כמה בודדים, אלה שיעשו לכם את הסוויץ' הנכון ויכניסו אתכם לעונה החדשה, וברגל ימין.  חשוב לזכור שמה שאצלנו נחשב לחורף ברוב ארצות העולם הוא הסתיו, כך שיש פריטי לבוש שיתאימו גם לעונה הבאה וגם את זה צריך לקחת בחשבון.

 עשו קנייה ממוקדת, לא בזבזנית. כזו שתשאיר אתכם מעודכנים, עם אמירה חדשה, אך לא תפרוץ אצלכם מסגרות תקציב. ואם תעשו זאת תוך כדי רכישת מותגי אופנה, תרוויחו פעמים. מוצר איכותי, אופנתי, שיש סיכוי טוב שישרת אתכם גם בעתיד.

אז צאו לכם לדרך החדשה- ואולי בדרך תראו גם את החצב, מסמן לנו את בוא הסתיו...!

 

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום brand licensing

.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב