דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתיחת חשבון בנק לעסק חדש 

מאת    [ 24/09/2010 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 3331 פעמים ]

השאלה הנשאלת איפה לפתוח חשבון בנק?

האפשרות "הקלה" ביותר היא סניף הבנק בו מנהלים חשבון ותיק. היתרון בכך הוא ברור- שם מכירים אותך, שם יכולים לתת לך את ההתחלה הטובה. בסניף זה אתה יכול לקבל אשראי בזכות עברך והיכרותך את האנשים בסניף ובזכות יחסך הטוב עם צוות עובדי הסניף ועם מנהל הסניף.

אפשרות נוספת היא סניף בנק שיש לו זיקה ללקוח גדול של עסקך. אפשרות זו תקל עליך כאשר יהיה לך צורך בעתיד לבצע ניכיונות צ'קים מאותו הלקוח באותו הסניף וכך לקבל באופן שוטף את הקדמת המזומנים בגין סחורה שתספק. למשל, אם הינך יצרן רהיטים והינך משווק את הרהיטים למשווק, אשר ישלם לך את תמורת הסחורה בצ'קים דחויים למספר חודשים, תוכל לבצע ניכיון הצ'קים ולמשוך את המזומנים בגין הניכיון כבר עתה. אם הבנק יסרב לבצע את הניכיון על אותו צ'ק, יש יסוד סביר להניח שקיימת בעיה עם החשבון, אשר אתה אוחז בצ'קים שלו. אזי, איתות זה מהווה "אור אדום" המעורר את הצורך לבדוק לעומק את הסיבות לאי אישור ניכיון צ'קים של אותו לקוח שלך, אשר הינך מתבסס עליו בשיווק הסחורה.

אפשרות שלישית היא לפתוח חשבון בסניף העסקי הסמוך למקום העסק שלך. מנהל סניף זה ועובדיו מכירים את הסביבה, ויש להם אפשרות להכיר את העסק שלך מקרוב. היכרות טובה בין הבנקאי ללקוח מאפשרת לבנקאי להיות גמיש יותר כלפי הלקוח בעת הצורך.

נושא נוסף המצריך בדיקה לפני פתיחת החשבון הוא מחירי שירותים בנקאיים ומחירי אשראי כגון: רישום פעולה בחשבון, דמי ניהול קבועים, תשלום חשבון בדלפק, הפקדת צ'ק דחוי, עמלת החזרת צ'ק ללא כיסוי, עמלת חליפין ועוד. גם בעלויות מימון אחרות קיימים הפרשים בין הבנקים - מומלץ לבדוק ולפתוח חשבון בסניף אשר מציג את המחירים הטובים ביותר.

שימו לב, לפעמים הוצאות מימון חריגות מכריעות את הכף בדו"ח רווח והפסד.

היות שמדובר בבחינה של מידתיות, תחרותיות, מחירים מול הערכת סיכונים, היקפי אשראי, בטחונות ואיכות שירות - יש מקום להיוועץ עם יועץ לגיוס אשראי. בכך ניתן למנוע היווצרות של מצבים קיצוניים במערכת היחסים בין בנק ללקוח, העלולים לפגוע בלקוח באופן מיידי ו/או להשפיע בטווח הארוך.

אילנה בלכר, ייעוץ וגיוס אשראי בנקאי.
לאחר 22 שנים כבכירה בקבוצת בנק הפועלים פרשה אילנה מהמערכת הבנקאית והקימה בשנת 2000 משרד עצמאי בתחום גיוס האשראי והון.אילנה תורמת מהידע הנצבר שרכשה, הקשרים הענפים והניסיון בניתוח מצב השוק של העסק וכך מצליחה לשפר את מיצוב העסק מול הבנק ולהגיע לפריצת דרך המביאה תוצאות המאפשרות לעסק להתפתח ולהתקדם. www.ilanablecher.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב