דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעשות כסף באינטרנט 

מאת    [ 23/09/2010 ]

מילים במאמר: 691   [ נצפה 1773 פעמים ]

אני בטוחה שלא פעם ולא פעמיים שמעתם את צמד המילים הזה "כסף באינטרנט" ולא התעמקתם או שניסיתם ולא הצלחתם להבין ,בכל מקרה , הרבה אנשים פנו אלי בתקופה האחרונה עם השאלה "תגידי איך את עושה את זה ?" מאחר שגם אני התחלתי עם אותה שאלה בדיוק 3 שנים אחורה , שהחומר הדיגיטלי היה דל והאפשרויות היו יחסית מאטות לעמות מה שיש היום, אז הינה אני מביאה לכם את הדרך הקלה והזולה ביותר למי שרוצה באמת להצליח. הסיכוי להיכשל בשלבים הראשונים הם כמעט 100% ולכן על מנת להתחיל ולא להשבר יש להתחיל בכל הדרכים שניתן במינימום הוצאות (וזה אפשרי) ולאט לאט אחרי שתופסים את העניין אפשר להתקדם לדרכים אחרות ויקרות יחסית .

קצת רקע , כל אחד יכול לייצר לעצמו הכנסה נוספת שעם הזמן תגדל ותהפוך להכנסה העיקרית שתאפשר לכם עם מאט מעוד שעות עבודה ביום להגיע לחרות פיננסית ולרמת חיים טובה יותר. מה שיפה בשיטה הזאת – כל אחד יכול , ולא משנה אם אתה ילד בן 16 שעדיין לא סיים תיכון או שאת אמא במשרה מלאה . המצרכים הדרושים הם מחשב וחיבור לאינטרנט , שליטה בסיסית באינטרנט ורצוי אם כי לא חייב אנגלית ברמה טובה .

על מנת להתחיל ולקבל מושג על מה אני מדברת אני מצרפת קישור לקורס וידאו חינם לגמרי. לצפיה לחץ כאן

הקורס מדבר על מספר דרכים ליצור הכנסה פסיבית ואני יפרט על כל האחת המדרכים : אתרי תוכן וגוגל אדסנס, שיווק תוכניות שותפים , חנות באיביי , ורשימת דיוור.

אתרי תוכן:

היום כל מי שצריך חומר על נושא מסויים יכול למצוא אותו באתרי תוכן שכוללים מאמרים קישורים ומידע רב הקשור לאותו נושא. הדרך הנפוצה ביותר כיום היא על ידי הקלדת הנושא במנוע החיפוש של גוגל. ברוב המקרים נמצא את מה שאנחנו מחפשים נקרא את המאמר ונמשיך הלאה. ברוב אתרי התוכן מוצבות מודעות של גוגל כמו שאתם רואים אצלי בבלוג בצד שמאל . אם תשימו לב המודעות מבוססות תוכן, זאת אומרת שאם המאמר שאתם קוראים עכשיו מדבר על כסף באינטרנט המודעות ברוב המקרים יהיו קשורות לנושא המאמר. ולכן זה אחת הדרכים לייצר הכנסה פסיבית  ובעלות שהיא נמוכה מאוד או חינמית לחלוטין.

הדבר הקשה ביותר לדעתי הוא מציאת הנושא. הסוד להצלחה הוא תנועה וקליקים , ככול שיותר גולשים יבקרו באתר כך יהיו יותר קליקים , עכשיו על מנת שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל יש צורך בקידום האתר שגם זה ניתן לעשות בחינם אך לוקח יותר זמן ולכן בחירת הנושא היא משמעותית לקידום, וגם פה לגוגל יש את הכלים לעזור לכם למציאת נושא "יקר" שהביקוש לנושא רב וכמות המתחרים היא נמוכה .הכלים של גוגל הם : traffic estimator ו הכלי לחיפוש מילות מפתח.

אחרי שמצאתם נושא, רצוי משהו שאתם מבינים בו או מעניין אתכם ואתם רוצים ללמוד עליו, אפשר להתחיל,

השלב הראשון בהכנסת כסף מהאינטרנט הוא יצירת אתר אינטרנט , זה יכול להיות בלוג חינמי או אתר עם דומיין משלכם שזה עדיף ברוב המקרים על מנת לקדם את האתר. בלוג חינמי לא עולה כסף, יש את האפשרות להכניס מודעות של גוגל ויכול להביא גולשים באופן מיידי. אבל ברוב המקירים לא תיהיה לכם האפשרות להציב פרסומות של תוכניות שותפים שאני יגע בזה בהמשך.

מי שרוצה אתר אם דומיין שמשלו גם פה יש כמה אפשרויות , אפשרות אחת היא פניה לקבלן חיצוני שבונה אתרים ולהזמין אתר לפי הדרישה שלך ולפי הצורך שלך , עלות ממוצעת של אתר כזה לא צריכה להיות יותר מ 400 -700 דולר. השקעה שהיא יחסית מאוד נמוכה. האפשרות השניה למי שרוצה לעשות את הכל לבד יכול לפתוח אתר אינטרנט משלו בחינם ל 30 יום.

זה כל העניין , מציאת נישה ריוחית בניית אתר אינטרנט עם תוכן ופרסומות של גוגל אדסנס. וכמובן קידום האתר והבאת גולשים.בפוסט הבא אני ימשיך לכתוב על שאר הדרכים להכנסה , מאחר ויש כל כך הרבה חומר בנושא אבל אף אחד באמת לא מספר לכם את הסודות להצלחה , אני יפתח בפנכם את כל הדרכים והשיטות שאני משתמשת בהם.

תגובות התקבלו בברכה .

בהצלחה לכולם

אלונה בין , מנהל הבלוג "המיילים ששינו את חיי "  וכותבת מאמרים


אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלי ולהכיר אותי בכתובתhttp://www.all-4-babies.com/hebrew




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב