דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלות לילדים ערך מוסף 

מאת    [ 22/09/2010 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 3486 פעמים ]

כולנו שואפים להעניק לילדנו ילדות עשירה בחוויות ובהנאות. אנחנו רוצים שיהיו להם זיכרונות טובים, כאלה שיעלו בפניהם חיוך בכל פעם מחדש. הפעלות לילדים הפכו נפוצות בשנים האחרונות, בעיקר בשבתות, בחופשים ובהפעלות לימי הולדת. האטרקציות הרבות מציעות לילדים להתחפש, לבשל, לרקוד, להתנועע, ליצור, לשיר, לבנות, לשחק עם חיות ועוד אפשרויות רבות. לרוב הפעלות לילדים כרוכות בתשלום למפעילים ולמרכזים חווייתיים, אם כי ישנם הורים המעדיפים להפיק את ההפעלה בעצמם.

קניית ערכים בהפעלות לילדים

לצד הרצון להקנות לילדך חוויה בלתי נשכחת, האתגר האמיתי הוא ליצור הפעלה מהנה הכוללת ערכים חינוכיים. כל אטרקציה שתבחר עבור ילדך יכולה להיות בעלת ערך מוסף. הדרך הטובה והמומלצת ביותר לעשות כן היא לבחור את סוג ההפעלה לפי תרומתה החינוכית. לפיכך, ערכים כמו שמירה על איכות הסביבה, מיומנויות חברתיות, רגישות לחיות ופיתוח כישורים מוטוריים מבטיחים אלמנטים שמעבר לחוויה. שילוב התכנים החינוכיים לא גורעים מעומק החוויה, ההפך הוא הנכון. הפעלה ערכית תשאיר בילדך זיכרונות טובים וארוכים יותר, ואת השפעתה ניתן יהיה לראות בבירור ולאורך זמן.

הפעלות לימי הולדת

הפעלות לימי הולדת יכולות להיראות במבט ראשון כפעילויות שנועדו לשם הנאה בלבד. השאיפה שלנו היא לדאוג שילדנו ייהנו ביום ההולדת ויהיה מוקפים בחום, אהבה וחוויות. למעשה, זוהי פלטפורמה מצוינת לשילוב שבין הנאה ללמידה. בכל הופעת ליצן, קוסם או אמן בלונים חשוב לתת לילד להתנסות, ללמוד מיומנויות חדשות ולחוות עשייה יצירתית שבסופה הצלחה. בכל אחת מהאטרקציות אפשר להתייחס למדע, לאמנות, לפיתוח הדמיון ולהעשרת החשיבה הפעלות בימי הולדת הן גם הזדמנות ליצור דינאמיקות חברתיות בין ילדך לחבריו. משימות קבוצתיות יגבשו ויתרמו לביטחון החברתי של ילדך בקבוצה. תחושת ההצלחה המשותפת תיצור תחושת אהדה וקבלה.

איך משלבים בין הנאה ללמידה?

כל הפעלה לילדים יכולה להיות מועשרת בתכנים ערכיים ולמעשה, בכל עשייה יש למידה. השאלה היא רק איך עושים את זה וכיצד מתעלים פעילות חווייתית למשמעותית יותר. הרשו לנו להדגים בעזרת תיאטרון בובות. על פניו, הילד בוחר דמות ומנהל הצגת יחיד כשברוב המקרים הוא מתבסס על סיפורים המוכרים לו. הנחייה קצרה ופשוטה תעניק ערך מוסף לחוויה. בחירת עלילה נכונה תלמד את ילדך להזדהות עם דמויות במשחקי תפקידים, לפתח רגישות ולשתף חברים בעשייה. המעמד מאפשר לילדך להשתמש בדמיון, ביצירתיות, לייצר דו שיח, לתפקד מול קהל ולהציב עצמו בדמות אחרת. כך הילד מבין כיצד להציג דילמות ולהתמודד איתן.

 

רונה מסיבונת
הפעלות לימי הולדת - הפעלות ילדים קסומות ומיוחדות
טל. 050-6536662
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב