דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מניעת רטיבות לפני שהחורף מגיעה 

מאת    [ 21/09/2010 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2296 פעמים ]

 

כאשר יורדים גשמים ישנם מצבים בהם יש רטיבות בבניין בייחוד לדיירים אשר גרים בקומה האחרונה. ניתן למנוע את המצב הזה על בעזרת שימוש בכלים כגון יריעות ביטומניות שעוטפות את הגג היטב ולא מאפשרות למים להיכנס לתוך הבטון שבסופו של דבר מביא למצב של רטיבות גבוה ואף נזילה אל תוך הבניין. מומלץ מאוד להזמין חברה של מומחים בתחום של יריעות ביט ומניות כי ישנם שיטות שונות של איטום הגג. רטיבות יכולה לגרום לנזק בבניין גם בנושא בטיחותי וכמובן אסטטי. מים שחודרים לבניין ובימי חורף בהם יש טמפרטורה נמוכה במיוחד גורמים לקור בלתי נסבל בתוך המבנה. בבתים ישנים מומלץ לבדוק את תקינות המבנה כמה פעם לפחות בשנה על מנת למנוע בעיות רטיבות שיכולות לגרום לנזילה בסופו של דבר. יריעות ביטומניות הם אלו שבהחלט יכולות למנוע רטיבות מכיוון שהם לא מאפשרים למים להיכנס את תוך הבטון ובכך מונעים את ההתרחשות של הנזילה.

כדי לבצע את בדיקת תקינות המבנה אשר כוללת עליה על הגג של מומחים בתחום האיטום בתקופת הקיץ. זאת על מנת להקדים את המאוחר, לא להביא את הגג למצב בו בחורף תהיה רטיבות של המבנה.

רוב האנשים לא עושים בדיקות אלו ומה שקורה בסופו של דבר שפתאום יש רטיבות או נזילה, במצב זה פחות נוח לעבוד ולתקן את הנזק כמו כן זהו מצב אשר דורש טיפול מיידי ויכול לעלות יותר כסף מאשר טיפול שגרתי אשר מתבצע קודם לכן בשימוש של יריעות ביט ומניות לצורך מניעת רטיבות או נזילה אל תוך הבניין.

יריעות ביט ומניות הם משטחים של חומר דוחה מים אשר מניחים אותם בשכבות על גגות הבניינים ובאמצעותם סותמים חורים שגורמים למצב בו יש נזילות בבניין. חשוב לציין שגם למוצר כגון יריעות ביטומניות יש בלאי, מה שאומר שאם מניחים אותם על גג הבניין לאחר כמה שנים יכול להיווצר מצב בו יש  סדקים ויהיה צורך להחליף כמה יריעות לחדשות. מחיר שלהם משתנה מסוג החומר מהם עשויים היריעות. אבל מה שחשוב באמת זה ביצוע העבודה עצמה למניעת רטיבות. כאשר יש נזילה בתוך  הבניין בתקופת החורף זה לא רק מצב לא נעים אלה גם יכול להיבצר זיהום כי ישנה חיידקים במים שנכנסים אל תוך סביבה מגורים של בני אדם  בחורף.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב