דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס תקשור-ללכת בדרך שלך 

מאת    [ 20/09/2010 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2298 פעמים ]

 

התדמית של מתקשרים בקרב הציבור היא תדמית של אנשים שלא כל כך מחוברים לקרקע המציאות במקרה הטוב, ובמקרה הרע של שרלטנים שעושים קופה על חשבון הפחדים שלנו. על אף שאין ספק שהשוק האלטרנטיבי הינו שוק פרוץ וככזה חודרים אליו גם אנשים לא ישרים שתאבת בצע היא זו שמניעה אותם, אין לטעות בכך שיש הרבה אנשים טובים שקיבלו מתת אל ומונעים ממקום של רצון לעזור לאנשים ולחלוק את המתנה שהם קיבלו עם אלו שנזקקים לעזרה.

 יכולות תקשור מתקיימות בכל אחד מאיתנו, הגם שרובנו ביום יום לא מרגישים ביכולות אלו. כל אחד ואחד מאיתנו מתקשר ופועל בעולם על פי אינטונאציות.יש כאלו שהחושים שלהם מחודדים יותר שכן הם למדו להקשיב לסימנים שניתנים להם ולא לאטום את עצמם אליהם ויש כאלו שהחושים שלהם התקהו, מה שבטוח שאין זה מצב שלא ניתן לשינוי. כמו כל כשרון היכולות ניתנות לפיתוח.

כמה פעמים יצא לכם להרגיש דברים שלא יכולתם להסביר באופן רציונאלי? מקרים שלא ניתן להכניס אותם תחת הקטגוריה של צירוף מקרים? כמה פעמים הרגשתם משהו שהתעלמתם ממנו ואחר כך הוכח כנכון? אמנם תמיד יקומו אלו שיגידו שגם להפך זה עובד כלומר פעמים רבות הרגשתם משהו שיתברר כלא נכון או שיטענו שצירוף מקרים נדיר הוא עדיין צירוף מקרים שמבחינה סטטיסטית יכול לקרות. אך בטוחני שגם הספקנים שבינינו יודו שהם חוו לא מעט פעמים בחיים תחושת השתאות של "זה לא הגיוני שזה קרה". איזו טלפאתיה נדירה לדוגמא חלמתם על מישהו שלא ראיתם שנים והנה אתם פוגשים אותו ברחוב כך פתאום. בכול אופן, התחושה שיש דברים שמעבר, גם אם ניתן לערער אותה לעיתים עם טיעונים כאלו ואחרים, מלווה את רובנו רוב הזמן.

מתקשרים מהמעלה הראשונה יגידו לכם באופן חד משמעי שיכולת תקשור ניתן לפיתוח וללמידה. לא רק שניתן ללומדם ולפתחם באופן עצמאי, ניתן היום ללמוד באופן פורמאלי קורס תקשור שמקנה לכם את יסודות התקשור. הקורס מסייע לכם להקשיב לעצמכם, להפסיק להתעלם ממה שהאינטונאציה מספרת לכם וללכת עם תחושת הבטן שלכם. אתם יכולים להדביק על זה איזו כותרת שתרצו: התחברות עם כוחות עליונים, פיתוח קשר עם מדריכים רוחניים או התחברות לאני האמתית שלכם, כך או כך,  קורס תקשור מלמד אתכם להקשיב לעצמכם כך שהדרך שלכם תראה לכם ברורה ופשוטה, כדי שתוכלו לסלול אותה ולהאמין שגם אם יש אבני נגף בדרך, הדרך היא שלכם, אתם אלו שצועדים בה, היא פרושה לפניכם במלוא הדרה, גם אם היא לא תמיד קלה.

 

www.joomi.co.il
קידום אתרים בגוגל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב