דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צמידי טניס 

מאת    [ 20/09/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2630 פעמים ]

צמיד יהלומים הוא מהתכשיטים המרשימים ביותר והיקרים ביותר והוא סמל לעושר וליוקרה. תפקידם של צמידים הוא להשלים את המראה האלגנטי של האישה המודעת לעצמה. אישה שכזו, תשלב בין העגילים או התליון שהיא עונדת עליה לבין צמיד שיפאר את זרועה. הצמידים  משלבים זהב לבן וזהב צהוב עם אבנים יקרות כגון יהלומים ופנינים, המסייעים למי שעונדת אותם לשדר את את התחושה שהיא האישה האלגנטית ביותר בסביבה.
הצמידים  מיועדים לאישה שמכירה בערכה. בזמן עיצוב הצמידים, ניתנת תשומת לב מדוקדקת לפרטים הקטנים ולגימור, שהופכים את הצמיד לפריט שמפאר את ידיה של העונדת אותו.

ניתן למצוא צמידים מסוגים שונים: הראשון והפופולארי ביותר הוא צמידי טניס. למרות שמם המטעה, מדובר בצמידים יוקרתיים ביותר, העשויים מרצועת מתכת דקה, העשויה זהב צהוב או זהב לבן, ובה משובצים יהלומים לכל אורכה. מרביתם של צמידי הטניס כוללים 20 עד 50 יהלומים ומספר היהלומים יכול אף להגיע למאה יהלומים. הסוג השני של צמידי יהלומים הוא צמידי חישוק העשויים זהב או כסף ושעליהם משובצים יהלומים. כאן הצמיד הוא האלמנט המרכזי והיהלומים מקשטים אותו בדרכים שונות. צמידים כאלו יכולים להיות מעוצבים באין סוף דוגמאות וניתן לשבץ בהם כל כמות יהלומים.

כדי להבטיח את יופיו של המוצר, משובצים בצמידים  יהלומים, פנינים ואבנים יוקרתיות אחרות, שמטרתן להבליט ולחטב את ידה של האישה.

צמיד נחשב לאחת המתנות הרומנטיות ביותר והמחמיאות ביותר. שילוב של זהב עם יהלום בצמיד, יבטיח מתנה אותה אהובתכם תמשיך לענוד לאורך כל חייה.

טיפים לקניית צמיד

צמידי יהלומים הם מהתכשיטים היקרים ביותר הקיימים בשוק. בדקו היטב את תקציבכם לפני הקנייה ובחנו את האופציות העומדות בתקציב.
אם אתם מעוניינים להשיג צמיד יהלומים יוקרתי אולם לחסוך משמעותית במחיר, תוכלו להתפשר על יהלומים באיכות ובדרגת ניקיון נמוכה יותר. בצמידי יהלומים, ישנו מספר רב של יהלומים בצמיד והתכשיט עדיין יראה יוקרתי ומיוחד גם כאשר היהלומים הם בדרגה נמוכה יותר.

צמידי טניס הם צמידי היהלומים הפופולאריים ביותר ומרבית הנשים יעדיפו אותם על פני צמידי יהלומים אחרים. בצמידי יהלומים, השילוב המתאים והנפוץ ביותר הוא של זהב לבן עם יהלומים. צמידי יהלומים מזהב צהוב פופולאריים פחות מאחר שהם נתפסים כצעקניים.
לעומת טבעות יהלומים שנשים אוהבות לשנות עם השנים, צמיד יהלומים הוא מתנה של פעם בחיים ופחות נהוג לבצע בו שינויים לאחר הקניה.

לא לשכוח ביציאה מהחנות, הערכת שווי היהלומים עבור הביטוח ותעודת אחריות על התכשיט.

זיו - אור  חנויות תכשיטים ,עיצוב וייצור  תכשיטי יהלומים בזהב ובפלטינה  ביד אומן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב