דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול עורך הדין בעבירות תעבורה 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1903 פעמים ]

ישנו מגוון של עבירות תעבורה   המתבצעות על ידי נהגים. נהג המעורב בביצוע עבירה מוכרח לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין המתמחה בדיני תעבורה. עורך הדין בקיא בחקיקה  והשיפוט ויוכל להגן באופן מיטבי על הנהג. נהג הפועל לבד יכול למצוא את עצמו במצבים לא נעימים עם עונשים חמורים. לפניכם פירוט של עבירות תנועהוהאופן בו עורך הדין   מגן על מבצע העבירה.

צבירת נקודות – בשיטת הניקוד הנהוגה בארץ נצברות לנהג נקודות עבור מגוון עבירות תנועה, החל מ-2 נקודות עבור עבירות כמו נהג  ללא חגורת בטיחות, גרירת רכב בצורה מסוכנת, נסיעה ללא  אורות ועוד. עבירות של 4 נקודות הן במקרים כמו חוסר היענות לתמרור עצור, נהג המשוחח בסלולארי  בלי דיבורית, עיכוב רכב ביטחון ועוד. 6 נקודות יינתנו לעבירות חמורות יותר כמו  אי ציות לתמרור "אין כניסה", עקיפה מימין , ועוד. נהג יקבל 8 נקודות אם נסע ללא רישיון נהיגה בתוקף, אם גרם לתאונת דרכים עם נפגעים או נזקים, נהג במהירות מופרזת  שהיא 20-30 קמ"ש מעל המותר המהירות המותרת בדרך עירונית או עשרים וחמש עד ארבעים קמ"ש מעל המותר בדרך שאינה עירונית ועוד. עבור העבירות החמורות ביותר הנהג יצבור עשר  נקודות. עבירות אלו הן : כוללות: תאונות דרכים עם הרוגים, תאונות פגע וברח , עקיפה שלא כחוק,   מעבר ברמזור אדום, סיכון הולך רגל ועוד.
אם נהג צבר  36 נקודות בתקופת הצבירה, יודיעו לו על פסילת רישיונו. תוך חודש מרגע ההודעה  הוא יכול לבקש שימוע .   בעזרת עורך דין מיומן הנהג יוכל לערער על העונש.
בעבירות קלות יותר, אם מקבלים דו"ח שהוא למעשה הרשעה, יש לנסות לבטלו או להמירו באזהרה כדי לא לצבור נקודות. הנהג מגיש בקשה להישפט ומציג את הצד שלו בעזרת עורך דין.

תאונות דרכים – נהג המעורב בתאונת דרכים ומתנהלת נגדו חקירה, חייב בהגנה של עורך דין.  עורך הדין מנסה להטיל ספק בראיות לגבי אשמת הנהג ובאופן זה הוא יכול להפחית את הענישה ואף להוביל לזיכויו. אם מדובר בתאונה עם נפגעים, המשטרה תפתח בחקירה פלילית נגד הנהג והוא יקבל פסילה מנהלתית בהתאם לחומרת המצב. עורך הדין צריך לחקור מה גרם לתאונה, מהן הגרסאות של כל המעורבים בתאונה, האם הדרך הייתה משובשת, לא מוארת ועוד. הגנה של עורך דין מקצועי יכולה להציל את הנהג ממצבים לא נעימים ומעונשים כבדים.

נהג חדש -   בשנתיים הראשונות לנהיגה הנהג נחשב ל"נהג חדש" ועליו להכיר היטב את חוקי התעבורה. אחד הכללים העיקריים הוא נהיגה עם מלווה בשלושת החודשים הראשונים לאחר קבלת רישיון הנהיגה. נהג חדש שעובר עבירה צריך ליווי צמוד של עורך דין. הוא   צריך להיזהר שלא לקבל פסילה למשך יותר משלושה חודשים כדי שרישיונו יחודש.

http://traffic-law-il.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב