דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהם חלונות בלגיים 

מאת    [ 19/09/2010 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2909 פעמים ]

חלונות בלגיים הינם חלונות עדינים ומהודרים המורכבים מפרופיל בלגי, הם בעלי שימושים רבים בעיצוב הבית וכוללים מספר עצום של דגמים ועיצובים שונים. לחלונות בלגיים יתרונות רבים בתחום הבידוד מקור וחום בבית ונותנים לאור השמש לעבור דרכם ולהאיר את הבית בצורה הטובה ביותר.

כאשר כל אדם מסתכל על חלונות בלגיים מה שהוא רואה בעיקר זה את הזכוכית ולא הפרופיל שמקיף את הזכוכית, ולכן ישראלים רבים בוחרים חלונות בלגיים ולא חלונות רגילים. הפרופיל הבלגי העדין משחק תפקיד חשוב מאוד בעיצוב החלון, וכמעט ולא ניתן לראות את החוצצים בין הזכוכיות בחלון.

יתרון נוסף של חלונות בלגיים על פני חלונות רגילים הוא שאינם דורשים תחזוקה שוטפת או תחזוקה מיוחדת כמו חלונות אחרים. כיום קיימים חלונות בלגיים העשויים מפרופיל מברזל או פרופיל אלומיניום, רוב הישראלים מעדיפים לקנות את החלון הבלגי שלהם עם פרופיל אלומיניום בגלל הבדלי המחירים בין השניים. העיצוב של חלון בלגי נותן לבית מראה מודרני ויוקרתי, כל מעצבי הפנים בישראל כיום מעדיפים למקם לפחות בסלון הבית או במטבח חלון בלגי כדי ליצור אווירה יוקרתית בבית.

אפשרויות העיצוב של חלון בלגי הם רבות ומגוונות, ניתן לראות חלונות בלגיים בצורת קשת או חלונות בלגיים בעיצוב נקי, היתרון שבעזרת חלון בלגי אנחנו רואים יותר את הסביבה החיצונית של הבית ולמרות זאת אנחנו זוכים להגנה מפני השמש ושמירה על הבית מפני הסביבה החיצונית. חלונות בלגיים יקרים יותר מחלונות אלומיניום רגילים, ההבדל במחירים יכול להגיע עד כ50% ולכן ישראלים רבים מפסידים את ההנאה שיש מחלונות בלגיים. לרוב חלונות בלגיים מיוצרים בעבודת יד ולא ניתן למצוא חלונות אלו בכל מסגרייה ומסגרייה, משום שמדובר בחלונות יוקרתיים רצוי לערוך סקר שוק ולבדוק מספר מסגריות לפני בחירת החלון המתאים ביותר עבורכם.

החלטת ללכת על עיצוב מפתחי הבית בחלון בלגי? באינטרנט ניתן למצוא מספר רב של מסגריות המציעות עיצוב חלונות בלגיים, ניתן לראות בכל אתר של מסגרייה דוגמאות שביצעו בבתים שונים. ניתן לגלוש באתרים אלו ולראות עיצובים שונים וסגנונות שונים של החלונות, בדקו מהו הצבע השולט בביתכם ובהתאם לכך בחרו את צבע המסדרת של הפרופיל הבלגי, חשוב להתחשב בצבעים השולטים בבית ובריהוט בסביבת החלון לצורך יצירת עיצוב איכותי של הבית.

לסיכום, חלונות בלגיים הם מלאי אפשרויות וכל אחד ואחד יכול ליהנות מהיתרונות הגלומים בחלונות אלו. חשוב להתעדכן באתרי האינטרנט של מסגריות ולראות חידושים בתחום וכמו כן עיצובים שונים ומגוונים. חשוב לקרוא על המפרט הטכני של החלון לפני קנייתו מהמסגרייה וכמו כן לבדוק האם המחיר כולל גם התקנת החלון בבית. הכי חשוב להיות שלמים עם כל החלטה של קניה, חשוב לבדוק ולחקור ולא לקנות סתם משום שחלונות בלגיים הם מוצר יקר.


Lisman חלונות בלגיים מברזל - מזה 25 שנים מייצר בית המלאכה שלנו חלונות בלגיים מברזל. הייצור מתבצע ללא פשרות בטיב החומרים ובעבודה, כי האיכות מתחילה בפרטים הקטנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב