דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקלטות טלפון, מי צריך את זה בכלל 

מאת    [ 18/09/2010 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1691 פעמים ]

 

"אנחנו מבטיחים לטפל", "תקבל פיצוי הולם תוך עשרה ימי עבודה", "הדבר לא יחזור על עצמו". כמה פעמים שמעתם הצהרות והבטחות מעין אלו מחברות הסלולר, הכבלים, הבנק, האשראי, קופת החולים? הבטחות אשר התגלו כהבטחות סרק אשר אחר כך היה לכם קשה מאד להוכיח כי הובטח לכם. הפיתרון הוא הקלטות טלפון. הקלטות טלפון יכולות להיות משמעותיות בהתנהלות שלכם מול החברות השונות, ובייחוד מול ההבטחות שלהן.

אפרת מהצפון ביקשה להחליף מפעיל למכשיר הסלולר שלה. היא התקשרה לחברת הסלולר ולאחר שיחה ארוכה של שכנועים ומבצעים מטעם מציגי החברה, הסכימה אפרת להישאר לקוחת החברה בתנאי שתקבל את המבצעים עליהם התחייבה נציגת השירות איתה שוחחה. עברו שבועיים, אף נציג לא שב אל אפרת ואף מבצע לא חל על המכשיר שלה. אפרת פנתה שנית לנציגי השירות אשר הבטיחו שוב, לאחר מסע מתיש של בדיקות, ליישם את המבצע. שבועיים עברו וכלום לא קרה. מזלה של אפרת שהיו לה הקלטות טלפון על קו הטלפון שלה אשר בעזרתם יכלה להוכיח את טענתה.

מצבים מעין אלה יכולים להתרחש גם בכיוון ההפוך – כאשר לקוחות החברה מתחייבים או מודים על משהו באזני נציגי שירות הלקוחות, אך חוזרים בהם כיוון שהם גילו כי הדבר עלול לפגוע בהם (למשל אם הודו כי הפלאפון שלהם נפל למים ואחר כך הכחישו מפני שגילו כי אין ביטוח במקרה של נפילה למים), וגם לשם בקרת איכות.

בשל הצורך ההולך וגדל בתיעוד שיחות/פגישות חשובות, החל השוק לשווק מכשירי טלפון עם הקלטה, מתוחכמים, קלים להפעלה ויעילים עבור אנשים המעוניינים להקליט את שיחותיהם. כמו כן, קיימים מכשירי הקלטה מסוגים שונים.

קיימות היום חברות הנותנות שירותי הקלטות ולהן ערך מוסף בכך שהם מתחייבים לאיכות הקלטה ברמה גבוהה, איכויות סאונד טובות החשובות לצורך הקלטה ברורה אשר תהווה הוכחה חותכת. השיחות המוקלטות מתומללות וביחד עם ההקלטה התמלול מהווה ראיה. .

לרוב, חברות גדולות נעזרות בשירותים של חברות הקלטה ותמלול על מנת להבטיח איכות ומקצועיות.

חשוב לציין כי מבחינת החוק, האזנת סתר מוגדרת כהאזנה לא חוקית רק אם היא "האזנה ללא הסכמה של אף אחד מבעלי השיחה". משמע, כאשר אחד מהצדדים או מישהו מטעמו הוא חלק מהשיחה, אין שום בעיה חוקית. בחברות גדולות פעמים רבות מודיע מענה קולי כי השיחות מוקלטות ובכך מיידעים גם את הצד השני.

הקלטות טלפון הפכו היום לשירות חשוב ואף הכרחי, המאפשר דרך בקרה טובה הן על איכות השירות אותו החברה מספקת, והן הגנה על החברה, או על האדם הפרטי, מפני התחייבויות אשר לא מתקיימות או רמאויות. הקלטות שיחות טלפון/פגישות, כיום מאפשרות תיעוד באופן איכותי ומקצועי, כך שתוכלו להוכיח את צדקתכם בעת הצורך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב