דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות כסף באינטרנט - יש קומבינה באינטרנט 

מאת    [ 16/09/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3009 פעמים ]

פתח חשבון בפורקס ותלמד איך לעשות כסף באינטרנט – לא נכון בכלל. חברות הפורקס השונות הן חברות הימורים לכל דבר. מה שאתם עושים שם זה להמר כנגד שערי המטבע או כנגד מניות, אופציות וכו ושמים את כספכם על קרן הצבי ( עלאק קרן השקעות ). מי שמשחק בפורקס יפסיד את כספו. נקודה.

 בנה אתר ותרוויח 100$ החל מהיום הראשון -  לא אמיתי. אולי אני טועה, אשמח לשמוע מישהו שיגיד לי שבנה אתר ועשה 100$ ביום הראשון, אולי אני מפספס משהו. בניית אתר דורשת מיתוג, קופירייטינג, חשיבה, תכנות, תוכן, עיצוב, SEO  ועוד. אי אפשר לבנות אתר שעושה כסף מהיום למחר, אין דברים כאלו. תגיד, בניתי אתר ואחרי חודש עשיתי 20$ ואחרי חודשיים 40$ וכו- סבבה. זה גם הכיוון של הבנייה לטווח ארוך בקומבינה באינטרנט.

 תראה פרסומות ותהיה עשיר – נו באמת? כמה נמוך? ככה אי אפשר לעשות כסף באינטרנט, בטח לא כסף גדול, בטח לא אם אני צריך לראות פרסומות כל היום או לשכנע אנשים אחרים לראות פרסומות ואז לספור את הסנטים יום יום. אני לא מעוניין להרוויח סנטים ולהתלהב מזה, בקומבינה מדובר על מאות ואלפים מידיי יום חודש.

 בגלל ובעקבות הדברים הנ"ל, אפשר למצותאת הפוטנציאל דרך לימוד השיטה של הקומבינה באינטרנט. מסביב, אלפי צעירים, חדורי מוטיבציה ורצון טוב, נופלים בפחים של רמיה ושטויות, מוצאים את עצמם יושבים על ה REFRESH ומתלהבים מיום מוצלח של $5 בחשבון. לא חבל על הזמן? לכו לעבדו בגגנות תעשו יותר כסף.

רוצים לפתוח עסק באינטרנט שיעשה לכם שלושה משכורות בחודש? הקומבינה באינטרנט נחשפת. איך לחקור שוק קיים, איפה נקודות התורפה שלו, מהו פוטנציאל הרווח האפשרי, כמה ניתן למקסם, איך לתת למכונה לעבוד לבד, ואיך להרוויח כסף באינטרנט + עוד מידע שיעזור לכם להתחיל. אם המשך הדרך כבר תבחרו לבד.

כבר עכשיו אני אומר – לא פשוט לעשות כסף באינטרנט, אבל אפשרי ביותר. כמו כל דבר, צריך ללמוד את העסק, צריך להבין את הכוחות בשוק וצריך להיות קצת יותר חכם מכל האחרים. כאן הקומבינה באינטרנט יכולה לעזור לכם. בהצלחה.

קומבינה באינטרנט ביא שיטה שנחשפתי אליה במרץ 2009.


לא יודע איםה הייתי היום בלי הקומבינה, בטח לא הייתי מחזיק מעל 80 אתרי אינטרנט שעושים כל יום בסביבות $400 באופן פאסיבי לחלוטין. היום אני עובד על שיווק באינטרנט וממקד את הפרסום לכיוונים אחרים.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב