דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לועדי עובדים 

מאת    [ 16/09/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2286 פעמים ]

בחגים, בימי הולדת, באירועים מיוחדים, מתנות לועדי עובדים מבוססות לרוב על כוללות פריטים כמו שוברי מתנה, מוצרי אלקטרוניקה , מארזי ממתקים , כלי בית ונוי ועוד. רעיון מקורי ומיוחד כשי לועדי עובדים הוא אביזרי אופנה. לגברים שבחבורה אפשר לקנות גאדג'ט כלשהו ולנשים אקססורי איכותי. קניית אביזר צריכה להיות לפי שיקולים של תקציב של   הארגון, הם הוא בעל תדמית סולידית או צעירה ואופנתית והגילאים שלהן.

מה כדאי לקנות לנשים בחברה - הפריטים שמומלץ לקנות כמתנה לועדי עובדים הם:

תכשיטים – כל אישה תשמח לשרשרת העשויה מאבני סברובסקי, חרוזים,פיוטר, עור,  קריסטלים ועוד. רעיון נוסף הוא תליונים וקמעות שונים לפריון, פרנסה, בריאות. רעיון נוסף הוא שרשר עליה תלוי המזל של כל אחת, חמסות, הקדשה אישית לכל עובדת ועוד. עגילים מתאימים רק לבעלות החורים וטבעות קשה להתאים, לכן מחרוזות, צמידים וצמידים לקרסול הן התכשיט האידיאלי.

תיקים – יש אין סוף דגמים, חומרים וצורות לתיקים. הבחירה יכולה להיות תיקי ערב קטנים לאירועים או תיקים גדולים לשימוש לעבודה. כדאי לבחור צבע ניטרלי או מבין צבעים שונים כמו שחור, לבן חום. אפשר להוסיף ארנק תואם להשלמת המתנה.

שעונים – השעון הוא תוספת אופנתית ופרקטית למראה הכללי. אפשר לקנות שעונים מפלסטיק או בדצעירים ותוססים או דמויי תכשיטים מכסף או ציפוי זהב.

חגורות – כוללות מבחר גדול כמו חגורות מהודרות המעוטרות באבנים, הדפסים או נוצצים. אפשר להחליט על חגורות עור משובחות, למראה יוקרתי.

כובעים  - הבחירה בהם צריכה להיות בהתאם לעונה. בקיץ כדאי לרכוש כובעים רחבי שוליים מקש או בד או כובעי מצחייה ספורטיביים ובחורף ברט או כובעי צמר.

צעיפים –  בנוסף לכובע אפשר להוסיף צעיף מצמר לחורף או צעיף מבד משי או שיפון לעונת הקיץ. אפשר להוסיף כפפות בחורף.

חפצי יודאיקה – גם זה רעיון מעולה למתנה הכולל חמסות , אבנים  למזל וברכה, קריסטלים, נרות ריחניים וכל מיני חפצי נוי הקשורים ליהדות, קבלה ומיסטיקה.

כיצד והכין לקנות את האביזרים?
הזמנה גדולה מוזילה ת מחיר המתנה כדאי להוסיף פתק החלפה למקרה שהמתנה אינה לטעמה של האישה. אפשרות אחרת היא קניית   תווי שי לאחת מרשתות האופנה. באופן זה כל אישה תוכל לבחור לעצמה את הבגד או האקססורי האהוב עליה לפי רצונה תווי שי הם פחות אישיים אך יותר נוחים

רעיון מקורי נוסף כמתנה עבור הנשים בחברה הוא יום של כיף עם סטייליסטית אישית. הנשים ילמדו כיצד להתלבש נכון, על התאמה של אביזרי אופנה לאופיין ולסטייל שלהן , מקומות לרכישת לבוש ההולם אותן ועוד. המתנה יכולה להיות יום כיף לכל אחת או לערוך ערב נשים בו הסטייליסטית מסבירה באופן כללי ומעניקה טיפים ובסוף מחלקים שי כלשהו . נשים שיעברו ייעוץ, יגיעו לעבודה לבושות בצורה מכובדת ונעימה.
 
כל מתנה הקשורה לאביזרי אופנה תשמח את הנשים בחברה ותיתן להן הרגשה טובה. העובדות ירגישו שמשקיעים בהן  ומקדישים להן תשומת לב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב