דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האתגר המשולש בהעברת מצגות עסקיות באנגלית 

מאת    [ 15/09/2010 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2642 פעמים ]

 "אבל מה בדיוק הוא רצה להגיד?", "מה בעצם היא ניסתה להשיג ע"י המצגת?", "מה היו המטרות שלו?", "מה בדיוק היא רצתה מקהל השומעים?" – אלו שאלות אותן אני מוצאת עצמי שואלת כשאני יושבת ומקשיבה להרבה אנשי עסקים ישראליים מעבירים מצגת באנגלית. לאחר ניסיון של מספר שנים כמאמנת עסקית לנושא העברת מצגות הבחנתי, שהקושי שלי בהבנה אינו נובע רק מהקושי של המציג לדבר באנגלית, אלא הוא נובע, בראש ובראשונה, מחוסר מיקוד ובהירות של הרעיונות עצמם, ללא קשר לשפה בה הדובר משתמש.

כלומר, אם לא די בכך שדיבור מול קהל הוא לכשעצמו אחת מהמשימות המאיימות והמאתגרות ביותר שלנו, אנו צריכים גם להתמודד עם בהירות הרעיונות שלנו וכן עם העברתם בשפה שנייה/זרה, בה איננו שולטים לגמרי.  זהו האתגר הכפול, ואף המשולש, בהעברת מצגות באנגלית.

על מנת לעמוד במשימה בהצלחה, אנו ממליצים על הקצאת זמן ללימוד, הכנה ותרגול של מיומנויות התקשורת הדרושות להעברת מצגות אפקטיביות, הכוללות, בין היתר: מיומנות סיכום ותמצות, מיומנות שכנוע, שימוש נכון בשפת גוף, מיומנות השפה האנגלית כולל שימוש במילות קישור ושפה מסמנת, שימוש יעיל בעזרים חזותיים, עמידה מול קהל ועוד. תוכנית האימון שאנו מציעים מתחילה בלמידת העקרונות של הכנה והעברה של מצגות באנגלית וכן תרגול רב – כל זאת על מנת לאפשר עמידה מול קהל בצורה אפקטיבית, תוך העברת המסר באופן ברור, רהוט ורלבנטי. 

אנשי עסקים, מנהלים ועובדים, שעברו הכנה אצלנו מדווחים כי הגיעו לפרזנטציה מוכנים ובטוחים, והצליחו להעביר את המסר שרצו באופן יעיל למרות הלחץ הטבעי שחוו. יתרה מכך, רבים מהלקוחות שלנו ציינו שאת המיומנויות שנלמדות חשוב ללמוד, בראש ובראשונה, ע"מ ללמוד איך להעביר מצגות בעברית. במילים אחרות, אלו מיומנויות אוניברסאליות לנושא העברת מצגת, תהיה השפה בה היא מועברת אשר תהיה. לכן, גם אם העברת מצגות באנגלית מהווה אתגר משולש, תוכנית האימון הייעודית לכך מכינה את הלקוח לאתגר זה, נוסחת בו ביטחון ומסייעת לו לעבור את המשימה בהצלחה, תוך השגת היעדים העסקיים שלשמם נדרשה הפרזנטציה העסקית.

למידע נוסף אודות השירות : הכנה והעברת מצגות באנגלית 

ניתן ליצור עמנו קשר דרך אתר האינטרנט: www.trienglish.co.il

 

יפעת מן, מייסדת ומנכ"ל החברה, בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תואר ראשון בתקשורת עסקית ובפסיכולוגיה מאוניברסיטת Montclair  בארה"ב, ותעודת הוראה באנגלית מטעם מכללת אחוה, מתמחה באימון אישי וקבוצתי של אנשי עסקים בכירים תוך דגש על שיפור מיומנויות התקשורת העסקיות כגון העברת פרזנטציות, כתיבה עסקית, ניהול משא ומתן, הכנה לראיונות עבודה ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב