דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול רומנטי בטבע 

מאת    [ 14/09/2010 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 3815 פעמים ]

כשבני הזוג מגיעים לאתר הקייקים הם מקבלים הסברים לגבי כללי הזהירות בשייט. חובה להיות עם חגורת ציפה במשך השייט, אסור להם לרדת מהקייק במהלך המסלול, צריכים להיזהר שלא להתחכך עם עצים וסלעים בגדות הנחל, להישמר שלא להתהפך או להתנגש אחד בשני ולנעול  נעליים סגורות.

לאחר התדריך, הזוג מתחיל בשיט. ניתן לבחור במסלול משפחתי רגוע וקצר יותר או במסלול הסוער והארוך יותר. המסלול הרגוע הוא עם זרם שקט ומאפשר לשוט בשלוה ו בנחת ולצפות באנפות, שלדגים, נמיות, דרבנים ובעלי חיים אחרים החיים בסביבה. המסלול האתגרי כולל שייט בנחל סוער שזורם בין אבני בזלת.

השיט הוא חוויה מדהימה ומקרבת עבור בני הזוג. אם מדובר בזוג טרי, בני הזוג יכולים ללמוד הרבה זה על זו מבחינת עמידה בסיטואציות שונות, עזרה זה לזו, התגברות על חששות, יכולת ספורטיבית ועוד. לזוגות וותיקים השייט הוא מפלט מהשגרה השוחקת של בית/עבודה/טיפול בילדים. היציאה מהעיר ומהרוטינה יוצרת אינטימיות ומחזקת את הזוגיות. שייט קייקים מתאים לזוג בירח דבש, כמקום מיוחד להצעת נישואין, מקום נפלא לחגוג בו יום הולדת, לבלות את יום הנישואין ועוד.

לאחר השייט בני הזוג יכולים לערוך פיקניק בצל העצים עם ארוחה טעימה ובירה צוננת. לחלופין, אפשר לבלות באחת מהמסעדות המעולות בצפון. יש אתרים בהם משלבים פעילויות כמו ארוחות בסגנונות שונים. לאחר ארוחה ומנוחה אפשר להמשיך ולטייל באתר בשבילי הליכה לאורך הירדן. אפשר לטייל גם באזורים נוספים בצפון כמו במרכזי מבקרים שונים, יקבים המציעים סיור וטעימות יין, בסדנאות שונות כמו סדנת מרציפן, בשמורות טבע. אפשר לבקר באתר ספא וליהנות ממסאז' זוגי מהנה או לשכשך במקורות מים באזור.

באתרי הקייקים אפשר לרכוש כרטיסים הכוללים כמה אטרקציות. אפשר לשלב שייט קייקים עם טיול אופניים באווירה פסטורלית, מסע ג'יפים במסלול אתגרי ובנופים קסומים, רכיבה רומנטית על סוסים וכדומה. ניתן ללון באוהלים באתר הקייקים. התנאים נוחים עם מלתחות נקיות, מקלחות חמות,  סופרמרקט הפתוח 24 שעות ביממה, מקררים, חיבור לחשמל וגז ושירותי אבטחה. קמפינג עם אוהלים עם מנגל, וצפייה בכוכבים היא בילוי מיוחד ושונה המקרב בין הזוגות ומעניק להם זמן איכות ביחד. שייט בצפון בשילוב אטרקציות נוספות הוא בילוי בלתי נשכח שזוגות בכל שלב ביחסים נהנים ומרוויחים ממנו. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב