דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות דיילות כמגייסות כוח אדם 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2474 פעמים ]

חברות כוח האדם נותנות מענה בתחום האנושי הכולל ומציעות שרותים נירחבים במגוון רחב של תפקידים.

בתחום כוח האדם ישנן חברות נישה שעיקר תפקידן הוא במיקוד וספציפיזציה .

חברות דיילות משמשות כחברת נישה במתן שרותי כוח אדם  ומתמקדות בתחום הדיילות באירועים עיסקיים, תערוכות,הפקות,

כנסים ואירועי חברה.

למעשה חברות הנישה מפתחות את התחום הספציפי של נתינת השירות ופועל יוצא מכך הוא במתן שירות מיקצועי ויעיל יותר

,בשל הניסיון הניצבר באותו תחום ממש.

מחפשי העבודה הפונים לחברת כוח אדם שולחים לחמם על פני המים ומבקשים להיקלט בעבודות שונות,

 הדורשות כישורים שונים בעת ובעונה אחת. הם נישלחים לראיונות עבודה מגוונים ולמעשה מנסים את מזלם בוורסיות שונות.

חברות הדיילות קולטות אנשים  שבמהותם מיועדים לעבודה שירותית ,שכן מרבית העבודות בהם ייקחו חלק דורשות

מפגש פרונטלי עם הקהל, על כן ישנה חשיבות רבה ליכולת הביטוי הוורבלית, מראה ייצוגי ונקי, סבר פנים נעים ואפילו לטון הדיבור

השפעה ניכרת.

הדיילים משמשים בעצם כפנים של האירוע, זו הסיבה שחברות הפקה רבות בוחרות להעזר בשרותי דיילות מיקצועיים.

חברת הדיילות משמשת כמוציאה לפועל של ההפקה וככלי עזר לה בעת האירוע ,הדיילים משתלבים ברוח האירוע ומגבירים

את תחושת השייכות הכוללת.

הדיילים פוגשים את קהל המשתתפים וקולטים אותו עם הגיעו דלפקי הרישום , הם עוזרים במהלך האירוע בהכוונת הקהל והתמצאותו

 במקומות הפעילות השונים ומסייעים לחברת ההפקה בשמירה על קצב תקין  ולוח הזמנים של הפעילות.

 עידוד כניסת קהל בתום ההפסקות והכוונה מהירה ויעילה מסייעים לכך רבות.

בעת חיפוש אחר חברת דיילות חשוב להקפיד ולבדוק את וותק ונסיון החברה העוסקת בתחום.

 ככל שהחברה וותיקה יותר ויציבה כך גדול מספר האירועים בהם לקחה חלק והתמקצעותה בה.

על הדיילים להיות בעלי תודעת שירות גבוהה, מראה ייצוגי, דוברי שפות, מכירתיים (לצורך פרוייקטים מכירתיים וקידומי מכירות) 

דבר נוסף שחשוב לבדוק כשנעזרים כוח אדם חיצוני הוא השתלבות החברה ברוח ההפקה ,יכולת ההתאמה של צוות הדיילים לרוח החברה והכרות עימה.

לסיכום כמו בכל תחום אין ספק שחברות נישה משמשות גורם מיקצועי ומכוון יותר, כמו בכל קשר גם בקשר מקצועי חשוב שתהיה אוזן

קשבת ורגישות לצרכים של חברת ההפקה ובעיקר של לקוחותיה.

 

 

 

 

 

 

מיכל אדרי מנכ"ל אימפקט דיילות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב