דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעגל ההצלחה-טיפים מעשיים לפי ה-NLP 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3842 פעמים ]

                                                הנחיה  ואימון NLP

                                            

                                   " מעגל  ההצלחה"              

אנשים קושרים את מושג ההצלחה בחיינו באופנים שונים.יש הרואים ומפרשים את ההצלחה שלהם בעבודה,בזוגיות,בריאות,לימודים וכד' ובעיקר יודעים לספר על הדברים החיוביים ומוקירים רק את ההצלחות ה"גדולות".

הפרשנות הראשונה המתייחסת ל"הצלחה" היא-כאל נקודה  ספציפית בזמן, אנשים  שהגיעו לתוצאות הטובות ושהגיעו לתוצאות "מדהימות" בחייהם אם                                                                     בצבא,בספורט,בעבודה,בציונים, בלימודים וכו'

הפרשנות השניה המתייחסת לטענה ש-הצלחה היא תהליך! עם פרשנות זו אני נוטה יותר להסכים- תהליך שבו הקידום שלי בחיים למטרותי,הצלחותי והגשמת השאיפות שלי תכלס תלוי בי-כי בזה אני עסוקה כל הזמן ,בקיומו של התהליך הזה לכל תחום בחיי- אני רוצה להצליח בכל דבר.

הצלחה היא הרגל = היכולת שלי להדגיש ולהזכיר לעצמי את הדברים הטובים החיוביים  שאני עושה ביום יום, בשבוע שבוע וכן בכל חודש,על מנת להחדיר ולחדד{למיינד= יח' עיבוד נתונים) למיינד=המוח שלי בפוקוס מלא לתדלק אותי באנרגיות חיוביות מההצלחות  שלי ולהמשיך ולייצר לעצמי התקדמות בכל תחום ועיסוק במעגל החיים שלי.

כדוגמת הילד הלומד לשחות ואחרי שלוש חתירות ניסיונות הוא  נופל.זה שפועל מתוך גישת ההצלחה יאמר: "נפלתי אבל הצלחתי לעשות שלוש חתירות"...ילד אשר אינו פועל מתוך גישה זו יאמר:"אמנם התחלתי שלוש חתירות,אבל נפלתי" וכאן המיינד שלנו זוכר "אבל נפלתי" ,כלומר נכשלתי.

למיינד-פעולה מסוג זה היא פעולה תלת מימדית-היא עוסקת בעבר,בהווה ובעתיד.עכשיו אני מציין את  ההצלחות מהעבר שלי ומכוון להצלחות שלי בעתיד.כך נאמן ונכוון  את המיינד שלנו ליצור הלאה הצלחות נוספות בהמשך...

 כל אחד מכם יכול כבר לקדם את ההצלחות העתידיות שלו דרך ההצלחות מהעבר וההווה. איך?קחו לכם מחברת יפה וחדשה (צבעונית ומדליקה) שבה תתחילו את רשימת ההצלחות שלכם קיראו לה "מחברת ההצלחות שלי" ותתחילו לרשום בה:

* רשימת ההצלחות הקטנות שלי היום ! (הצלחות קטנות כגדולות=אין הצלחות קטנות) פעולה זו כבר תיתן לכם תחושה חיובית יותר במיידי ויכוון את המיינד ליצור הצלחות נוספות כאלו בהמשך היום-ברשימות ההצלחה היומית אפשר לדוגמא = הגעתי בזמן לעבודה,העברתי בריפינג בוקר אחלה,הייתי בשיעור התעמלות,חייכתי היום ל.. אכלתי מאוזן וכד'.

*רשימת  ההצלחות הקטנות שלי השבוע ! יכוון את המיינד ליצור הצלחות נוספות בהמשך השבוע,לדוגמא=הורדתי חצי קילו, עשיתי הליכות, התקשרתי ל....," ניקיתי" את השולחן שלי במשרד ,עשיתי סידורים, נפגשתי עם חברים,פתרתי סודוקו קשה,אמרתי לה שאני אוהב אותה,וכד'

*רשימת ההצלחות הקטנות שלי החודש ! יכוון את המיינד ליצור הצלחות נוספות בהמשך החודש,לדוגמא=סידרתי את הארון,יצאתי לנופש סוף שבוע שלם,קניתי לה פרחים J ,ישבתי ללמוד עם הילד שלי,הוצאתי ציון גבוה בבחינה,סיימתי לקרוא את הספר,צחקתי הרבה,קניתי בגדים מה זה יפים... :),הוספתי עוד הצלחה היום בספר הצלחות שלי......

**חשוב שהרשימה תהייה כמה שיותר ארוכה ומתמקדת בדברים חיוביים....

 

הבטחתי האישית לכם  – מניסיון – אם עשיתם כך לגבי היום,השבוע והחודש,ותמשיכו לעשות כך לגבי השנה האחרונה,כל השנה הקרובה הבאה אתם תפעלו מתוך גישת ההצלחה-כי זאת בעצם מיומנות חדשה שרכשתם,רק מעצם העובדה שציינתם את ההצלחות שלכם !!!!!!

"אנו  מה שאנו עושים באופן קבוע – ולכן הצלחה היא הרגל"........

         

 

                          שיהיה  בהצלחה !!!!!!!!!

"ההצלחה היא הרגל-לשנות ולהשתנות"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב