דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימי כיף 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1696 פעמים ]

עבור מרבית האנשים, העבודה תופסת מקום מרכזי בחיי היומיום, אם לא המרכזי ביותר. אנשים העובדים איתנו יומיום, הם לא תמיד חברינו הטובים ביותר, אך אלו הם האנשים שאנו פוגשים רוב הזמן, יותר מחברים ואפילו יותר ממשפחה. אז מה עושים? כידוע, אנשים אינם מתנהגים באופן טבעי במקום העבודה שלהם, לרוב בגלל השאיפות הגבוהות, התחרות הגדולה והרצון להתקדם. ימי כיף לגיבוש צוות העובדים וצוות ההנהלה מגביר את האפקטיביות בעבודה ומחדיר מוטיבציה מחודשת לעובדים.

למה לארגן ימי כיף ?

ימי כיף לעובדים נועדו, בראש ובראשונה, לגבש את הצוות ולהחדיר בהם מוטיבציה ואינטרס משותף, להישגים גבוהים ולהצלחת הארגון. במסגרת ימים אלו, כלל העובדים וההנהלה משתתפים ותורמים באופן שווה ומתנהגים זה לזה לא כעמיתים לעבודה, אלא כחברים לכל דבר.

ישנם סוגים שונים של ימי כיף. החל מיום גיבוש במשרד ועד טיולים קבוצתיים לעובדים ולמשפחותיהם. בנוסף, ניתן לעשות ימי כיף המיועדים למחלקות ספציפיות בתוך הארגון או לצוות מסוים, בכדי להגביר את המוטיבציה נקודתית במקומות הזקוקים לכך. יש לזכור כי בראש ובראשונה, מטרתם של ימי כיף היא יצירת גיבוש וחיזוקו, כתוצאה מכך נוצרת עבודה אפקטיבית בעלת תוצאות טובות יותר. על מנת שימי הכיף יהיו אפקטיביים לאורך זמן, ולא תפוג השפעתם לאחר מספר ימים, יש צורך להעניק לעובדים ערך מוסף כלשהו. הערך המוסף המופק בזמן ימי כיף יכול להיות משלל סוגים, החל מהעשרה תרבותית או אומנותית ועד טיולים אתגרים ייחודים.

ימי כיף - איך עושים את זה?

ראשית, עליכם לבחור ימי כיף או גיבוש הכוללים אטרקציות ופעולות שהעובדים אינם מסוגלים להגיע אליהם באופן עצמאי, בגלל חוסר בגישה או חוסר במשאבים. אטרקציות שתכליתן שונה מהיומיום המתיש, יגרמו לעובדיכם לזכור את יום הכיף עד לפעם הבאה. כמובן שקשה לרצות את כולם וגם לעשות ימי כיף ייחודיים, אך בדיוק בשביל זה ישנם חברות הפקת אירועים, שתפקידם לדאוג לכול הדברים, מהתחלה ועד הסוף.

חברות הפקת אירועים מתמחות בארגון והפקה של ימי כיף מסוגים שונים. זכרו, ארגון יום כיף אינו פשוט וכולל צדדים רבים, אם אינכם רוצים לבזבז זמן יקר מומלץ לפנות לחברה שתעשה את העבודה בשבילכם. בנוסף, חברות הפקת אירועים מציעות מגוון רחב של פעילויות, שסביר להניח שלא העלתם על דעתכם. נו, אז החלטתם כבר מתי ומה לעשות ביום כיף הקרוב.. .


מלאקה הפקת אירועים מתמחה בהפקת אירועים ייחודיים בלווי אישי  – אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, אירועים משפחתיים, אירועי VIP ועוד.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב