דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות לתאילנד - למה הן מבוקשות ? 

מאת    [ 12/09/2010 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2539 פעמים ]

טיסות לתאילנד ידועות בין הטיסות הכי מבוקשות בכל הגילאים ולא כפי שנהוג לחשוב רק על ידי בני הנוער , אלא גם בגילאים מבוגרים הרבה ביותר , תרבות המזרח הרחוק מהווה עניין רב בעיניי בעולם , ניתן ללמוד הרבה על ההיסטוריה של המזרח הרחוק במקדשים , ארמונות , פסלים הקיימים בה ששמורים בקפדנות. מי שמעוניין לדעת יותר על התרבות מומלץ לו לחפש טיסות לתאילנד מאורגנות עם מדריכים צמודים שהידע שלהם רב מאד בנושא ותלמדו על אורח החיים שלהם , דפוסי ההתנהגות , האמונות ,  ואף תוכלו לסגל לעצמכם ערכים חדשים שבעיקר שמים דגש על מימוש, רוחניות ושקט נפשי .

הטיסות לתאילנד בארצנו מבוקשות בעיקר בחורף , שאצלנו חורפי מזג האוויר בתאילנד חם ומתאים במיוחד לאנשים שלא אוהבים את החורף , לכן מומלץ לבצע רכישת כרטיס כמה שיותר מוקדם לפחות חודשיים לפניי.

האטרקציות בתאילנד מושכות את התיירים בייחוד אנשים שאוהבים את הטבע יוכלו ליהנות מטרקים ארוכים , טיולי ג'יפים ואופנועים , טיפוס הרים , טיולים רגליים לצד הרים וגבעות , רכיבה על פילים ומגע עם בעלי חיים נדירים בארצנו . אוהבי הטבע והרוחניות ייהנו בעיקר מהנופים המדהימים שלה המים השקופים , החול הלבן , המפלים , ההרים , הגבעות , העצים המיוחדים והירוק סביב נותנים שלווה ושקט, ידוע כי אנשים שלחוצים בטבעם מגיעים לאיים כדי להירגע מהעולם המודרני , לנוח ולהגיע לארץ עם תובנות חדשות הרבה פעמים הטיסות לתאילנד מעניקות ערכים חדשים וסיבה להגיע אליה שוב.

גם אוהבי חיי הלילה יחוו חוויה ענקית בטיסה לתאילנד מסיבות טבע עם הפקות גדולות וידועות ברחבי העולם מסיבה שמונה אנשים מכל העולם המגיעים אליה על מנת  להכיר תרבויות ודתות שונות במטרה אחת של הנאה ושחרור נפשי עם הרבה מוזיקה , אלכוהול וריקודים עד אור הבוקר .
תאילנד ידועה גם בחיי המין שבה רחובות ארוכים שמתבצעים בהם הופעות של יצאניות , ליידי בוי , אנשים שמגיעים על מנת לחוות חוויות חדשות בתחום הזה עם אנשים מכל העולם .

הטיסות לתאילנד לא מבוקשות רק בגלל הבילויים והאטרקציות שלה אלא גם עצם העובדה שהיא מקום ייצור זול עבור בעלי עסקים אם זה בכוח האדם שזול שם ואם זה בייבוא מוצרים מכל תחום לארץ , אמנם רוב מוצריה ידועים כמזויפים ברמה גבוהה אך יש לא מעט מוצרים מקוריים בעלות נמוכה ולעיתים הצרכן בארץ מחפש את אותם מוצרים לא מקוריים במחירים משתלמים , בגלל זה ענף הקניות בתאילנד הוא ענף משגשג ורוב העסקים שמתקיימים בה מתכלכלים בזכות התיירים וזו הסיבה שכמות החנויות , השווקים והקניונים רק הולכים וגדלים המבחר נהיה עצום קוסמטיקה, ביגוד , שעונים , תכשיטים , תבלינים , מזכרות , תיקים  והתיירים עדין נהנים ממחיר זול , ידוע שהתיירים חוזרים מהטיסה עם מזוודה מלאה כמעט עד אפס מקום בגלל העלויות , עצם כך גם נהוג לחזור עם מתנות קטנות לחברים ולמשפחה מה שפחות מצפים ממך אם תטייל באירופה עקב המחירים הגבוהים.

לסיכום ,
הטיסות לתאילנד מבוקשות בגלל סיבות רבות המתאימות לכל אדם בעולם לאוהבי טבע ולמי שלא , לאוהבי בילויים ולמי שפחות , סיבה לטוס תמיד תמצאו ואחרי שתחזרו משם סיבה לחזור לשם בטוח תהיה לכם.

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב