דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא ביתית- חלום או מציאות בהישג יד 

מאת    [ 11/09/2010 ]

מילים במאמר: 568   [ נצפה 3092 פעמים ]

מערכת ספא ביתית- חלום או מציאות בהישג יד

בתור מי שעוסק במכירה של בריכות, ספא וכל שאר הדברים בתחום, אני יודע אולי יותר טוב מכולם, עד כמה חלום הבריכה או מערכת ספא הוא פנטזיה של רבים כל כך. ככל הנראה בישראל של אלפיים ועשר, אין אדם שלא חולם להזמין את אורחיו לטבול בבריכה או במערכת ספא הביתית שלו. שלא תבינו אותי לא נכון בכלל, אני מבין את זה מעולה, הרי בריכה או מערכת ספא משוכללת אצלך בבית היא סמל יוקרה ועושר, אולי הגדול מכולם. מה שאני רוצה להגיד זה, שהדבר לא רחוק מכם כמו שאתם חושבים.

מערכת ספא בחצר

ראשית כל, התקנת בריכה בחצר היא הוצאה גדולה מאוד. ניתן לטעון מנגד, כי גם טבילה בתוך בריכות ספא עולה לנו לא מעט, אולם כמובן שיש הבדל גדול בין השניים. הסיבה היא, שיש לבחון מה תעשה בריכה פרטית בחצר עבור הנכס שלך. האם היא תעלה את ערכו או דווקא תפגע בו? מצד אחד, כמובן שבית בריכות ספא נשמע אטרקטיבי. אולם שים לב, שאם אתה מתגורר בשכונה עם ילדים, ובשלב מסוים תרצה למכור את הבית שלך, סביר להניח שעבור מי שנכנס לבית עם ילדים – בריכה בחצר היא יותר עול מאשר יתרון.

 ילדים נמשכים לבריכה, ומדובר בסכנה גדולה מאוד. מה גם, שאם לך יש ילדים, זכור כי כאשר אתה מבקר במכון ספא וטובל בתוך במערכת ספא עם ילדיך, אתה מקבל את השירות של מצילים. בריכה פרטית אינה מעניקה לך הגנה, ועבור אדם עם ילדים – לא תמיד זו הבחירה הנכונה.

היתרונות של מערכת ספא

מערכת ספא מאפשרת לך לטבול ללא חשש מבעיות ניקיון כאלו או אחרות. בעוד שבריכה בחצר דורשת ממך ניקיון תכוף של המים, בריכות ספא הן היגייניות, ונוחות. כמו כן, ניתן לטבול בתוך בריכות ספא גם במהלך חודשי החורף, בעוד שבריכה בחצר זמינה עבורך רק בחודשי הקיץ. בריכות ספא מאפשרות לך מקלחות אישיות, ומונעות את הלכלוך שבדרך כלל משתלט על הבית כאשר מותקנת בו בריכה פרטית.

קשה לבחור בין בריכות ספא לבין בריכה בחצר, אך מה שלא תבחר, הדרך עוד ארוכה. התקנת בריכה בחצר היא תהליך שאורך זמן רב. לאחר מכן, שים לב כי גם מילוי הבריכה וניקוי הבריכה – כל אלה דורשים המון זמן והשקעה. אם אתה מעוניין רק במקום לטבול בו בסוף יום ארוך ולהירגע, אולי בריכה בחצר תעשה בדיוק את ההיפך ורק תוסיף לך דאגות נוספים.

 לעומתה, בריכות ספא יעניקו לך את השירות הזה בכל שעה, מבלי שתזדקק לדאוג לניקיון או לאסיפת הפסולת בסוף הטבילה. אם אתה מתקשה להחליט במה לבחור, ואינך בטוח איזה מהשתיים עדיפה, יתכן כי אתה זקוק לטבילה בתוך בריכות ספא כדי לנקות את הראש.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב