דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקנו בריכת ספא ולא בריכה- תאמינו לי 

מאת    [ 11/09/2010 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 1956 פעמים ]

תקנו בריכת ספא ולא בריכה- תאמינו לי

כל כך הרבה שנים לקוחות ביקשו המלצות על בריכת שחייה, שנים רבות המלצתי להם על חברות שונות עד שאני רכשתי לעצמי בריכה בבית החדש, שקניתי באחת השכונות הצפוניות בתל אביב. למעשה שנה לאחר שרכשתי בריכה, ההמלצה שלי היא חד משמעית ללקוחתי: אל תקנו בריכות שחיה לחצר. כמו כולם חשבתי שבריכה היא סמל סטטוס, אמרו לי לקנות בריכת ספא ולא הקשבתי, רציתי לעשות רושם- אז הצלחתי.

 הלקוחות חושבים בתוך עצמם: אני יוכל לגרום לכך שהחברים שלי יזילו ריר אז למה לא.  למעשה מאז שקניתי את הבריכה בסכום אסטרונומי מי שמזיל משהו זה אני ומדובר בבריכה של דמעות. הסיבות שאני ממליץ באופן גורף לא לקנות בריכת שחייה לחצר, אלא לקנות בריכת ספא, מתבססות על כך שראשית עלויות המים נהיו מטורפות מעבר לכך המדינה שלנו סובלת ממשבר חריף במים לכן למה צריך את הבזבוז המטורף זה. סיבה נוספת שאני שולל בריכה היא נשענת על העובדה שכל  שניתן להשתמש בה רק בקיץ ובחורף המפלצת הזו עומדת שוממה. כל הזמן צריך לכסות אותה שלא יכנסו אליה עלים ולכלוכים שעפים ברוח. לעומת זאת בריכת ספא היא סיפור אחר לגמרי.

 עוד סיבה שבגללה לא מומלץ  לרכוש בריכה היא בגלל שמדובר בעלויות תפעול גבוהות. סיבה נוספת שבגינה לא כדי לקנות בריכה היא היתושים, בקיץ ההנאה לשבת בחוץ נשללת מאיתנו בגלל כמות היתושים שחגה סביבנו אני מרגיש כאילו אני באמצע הגן חיות התנכ"י, כך שאם אני רוצה לצאת לכמה דקות לגינה לקרוא עיתון אני צריך לשפוך על עצמי תכשיר שלם של דוחה יתושים.

אני חייב לציין כי מעז שבנינו את הבריכה כל החברים שלי באים עלינו כל סוף שבוע. הם מתלהבים. הבעיה שזה המון עבודה לארח אותם. אתה עושה על האש? הם שואלים אותי באותה נשימה. ואני כבר מבין שאת הסוף השבוע אני יבלה בנפנופים ליד הגריל הבנוי. מעבר לכך החברים שלנו שבאים להתארח בבריכה מיצרים רעש אדיר וכבר חצי מהשכנים לא מדברים איתי.

אז איך נפנק את עצמנו שואלים אותי הלקוחות. ובכן אני מציע תרכשו  בריכת ספא ראשית הוא מרגיע מאד וטוב נגד כאבי ראש והוא מרפה את הגב. כמו כן עלויות התפעול שלו נמוכת מאד לעומת בריכת שחיה.

מעבר לכך לא צריך למלא כל כך הרבה מים על מנת שיתמלא. דבר נוסף חשוב הוא שברגע שמפסיקים להשתמש בו שמים עליו מכסה ואף יתוש לא מגיע לסביבה. כמו כן ניתן להשתמש בו כל השנה ובמיוחד כיף ורומנטי  להשתמש בו בחורף שיורד הגשם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב