דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ומכוניות 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 4622 פעמים ]

מקובל לחשוב שהשימוש העיקרי של סוככים הוא הגנה על מרפסות ועל חצרות מהשמש או מהגשם. אך סוככים לא נועדו להגן רק על אנשים. סוככים יכולים לשמש גם להגנה על מכוניות וכיום יש יותר ויותר הצעות בתחום הזה. סוככים יכולים להיות פיתרון מעולה למי שרוצה להגן על הרכב שלו או של הלקוחות שלו במחיר לא יקר ובקלות. סוככים למכוניות יכולים להיות גם חלק מהעיצוב של הבית הפרטי או של מקום העבודה.

ישנם יתרונות רבים להתקנת סוככים למכוניות. סוככים מגנים על המכונית משמש ומגשם וגם מלכלוך של ציפורים או עלים נושרים. סוככים יכולים להביא לירידה משמעותית בטמפרטורה של הרכב – יותר מ15 מעלות! הדבר מאריך את חיי המכונית וגם מקל על הנהג שצריך להיכנס למכונית ביום חם. אנחנו משקיעים כסף רב בקנייה של המכונית ובטיפול בה; כדאי לנו להגן על ההשקעה הזו ולחפש דרכים שונות ויעילות להגן על המכונית. סוככים לרכב הם פיתרון טוב למי שאינו יכול להרשות לעצמו לבנות חנייה. סוככים לרכב עולים פחות מבניית חנייה וקלים בהרבה להתקנה. גם מי שיש ברשותו חניה אבל הוא זקוק לעוד מחסה לרכב (הילדים גדלו ועכשיו גם להם יש מכונית...) יכול להתקין סוככים למכונית כדי לפתור את בעיית החניה. כיום ניתן למצוא סוככים בעלי מראה אסתטי שמשתלבים עם העיצוב הכללי של הבית. כך אין צורך להתפשר וניתן לקבל מחסה יעיל למכונית מבלי לכער את הבית. סוככים לרכב כחלק מהבית גם מאפשרים לבני הבית להגיע אל המכונית בימים גשומים מבלי להירטב מהגשם וגם בדרך חזרה הביתה הם נהנים מההגנה שיכולים להעניק סוככים אלה.

סוככים לרכב לא נועדו רק ללקוחות פרטיים. בתי עסק שונים יכולים ליהנות מיתרונות שונים שבאים עם סוככים לרכב. מתקני שטיפת רכב, סוכנויות השכרת רכב ובתי עסק אחרים שמתעסקים עם מכוניות יוכלו להיעזר בהתקנתם של סוככים לרכב כדי לשפר את השירות ללקוח וכדי להגן היטב על רכוש החברה. כאשר יש לבעל עסק צי רכב גדול ואין באפשרותו להחזיק חניה מקורה לכול המכוניות, בהשקעה לא גדולה יחסית הוא יכול להשיג הגנה טובה למכוניות שלו בעזרת התקנתם של סוככים לרכבים. אם ישנם רכבים שממתינים ללקוחות שיבואו לאסוף אותם, במידה והם יהיו מוגנים על-ידי סוככים הרי שהדבר ישפר את השירות ללקוח שלא צריך להיכנס למכונית רותחת מחום או כזו שהתלכלכה בזמן שהיא המתינה לו.

גם מעסיקים שרוצים לצ'פר את העובדים שלהם בחנייה מקורה יוכלו להעניק להם סוככים שייתנו הרגשה טובה לעובד מבלי לפגוע יותר מדי בכיס של המעסיק. סוככים לרכב הם גם שטחים שניתן לפרסם עליהם. כך ניתן להרוג שתי ציפורים במכה אחת: גם להגן על המכוניות וגם להרוויח שטח פרסום שניתן למכור למפרסמים. כיום ניתן להזמין סוככים עם לוגו החברה בצבעים שונים ובאותיות מאירות עיניים. חברות שרוכשות סוככים עם לוגו החברה מחזירות למעשה חלק מהכסף שהושקע בקניית סוככים על-ידי הפרסום שהם מעניקים לחברה.

סוככים לרכב הם פתרון יצירתי למי שרוצה להגן על המכונית או על צי הרכב שלו. היתרונות הרבים שיש לאמצעי הגנה אלה הופכים אותם לרכישה כדאית ששווה לחשוב עליה ברצינות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב