דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים רב-תפקודיים 

מאת    [ 08/09/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2137 פעמים ]

סוככים הם עלבון לרוח הקפיטליסטית. סוככים מבצעים פעולה אחת היטב. הם מהווים תחליף חמוד לגג ואפשר למצוא היום כל מיני סוככים חמודים ויפים לעין. אבל כל יזם נלהב צריך לראות בפריחתם של סוככים על כל גג ומרפסת עלבון לרוח היוזמה החופשית. מדוע סוככים ממלאים רק פונקציה אחת? מה זה הבזבוז הזה של שטח? הגיע הזמן לפתח סוככים מודרניים שיצייתו לרוח הזמנים שבהם אנו חיים. סוככים צריכים להיות רב תפקודיים, כלי שממלא באותו הזמן כמה פונקציות, כמו מדפסת משולבת, כמו אשת קריירה עם ילדים, כמו מטוס הפצצה רב שימושי.

כדי שלא יאשימו אותנו שאנחנו רק מבקרים אבל לא מציעים הצעות קונקרטיות, אנחנו מוכנים להציע מספר אפשרויות שידגימו כיצד ניתן לפתח דגמי סוככים רב פעולתיים שיתאימו לאידיאולוגיה השלטת כיום ולשיטה הכלכלית שבה אנו חיים.

נתחיל בקל וממנו נעבור אל השלבים המתקדמים והנעלים יותר. אם כבר אנחנו מבלים את זמננו היקר מתחת סוככים על המרפסת או בחצר, אנחנו היינו שמחים ליהנות עוד יותר ולהאזין למוזיקה או לקרוא ספר. לשם כך יש לפתח סוככים שישלבו בתוכם מנורה ואו מערכת שמע כדי שנוכל לשלב בטלה עם קריאה והאזנה למוזיקה. אפשר לשלב לוחות סולאריים על סוככים כדי שהמכשירים הללו יעבדו באמצעות אנרגיית שמש. כך, גם כשאנו מתבטלים נוכל להרגיש שאנחנו תורמים משהו לחברה ולעולם – אנחנו חוסכים בחשמל ומונעים זיהום.

השלב הבא הוא סוככים עם מיזוג. כידוע לכולם, בקיץ חם ובחורף קר (חוץ מבישראל, אצלנו חם גם בחורף ובקיץ קר כי המזגן תמיד עובד חזק מדי.) כשאנו יושבים על המרפסת, סוככים יכולים אמנם להגן עלינו מפני השמש או הגשם, אך עדיין אנחנו סובלים מהחום ומהקור. סוככים עם מזגן יפתרו את הבעיה הזו. כך נוכל לשבת על המרפסת הפתוחה גם בשיא החורף וגם בשיא הקיץ וליהנות מהנוף העירוני, מהפיח ומהרעש של המכוניות, הצפירות והצעקות. סוככים עם מזגן יצרכו יותר חשמל ולכן צריך לפתח לוחות סולאריים שיצליחו, מצד אחד, לייצר מספיק חשמל אבל, מצד שני, לא ימוטטו עקב משקלם העודף את הסוכך.

אחרי שפתרנו את בעיית החום והקור אפשר להמשיך הלאה. כעת כבר נמאס לנו לקרוא ולהקשיב למוזיקה ואנחנו רוצים בידור יותר רציני. לשם כך יפותחו סוככים שיספקו גם מולטימדיה מגוונת. אלו יהיו סוככים עם מסכים שטוחים וגדולים, מערכת שמע קוודרופונית  (מה שזה לא יהיה, אבל זה נשמע כאילו זה נשמע טוב) וקונסולת משחקים מתקדמת. סוככים מתקדמים אלה יגרמו לנו לעזוב סופית את הבית ולעבור לגור במרפסת כדי ליהנות ממגוון ההנאות שבאות עם סוככים שכאלה. ניתן לצפות לבעיה מסוימת: סוככים אלה עלולים לגרום לנו להישאר כל הזמן על המרפסת ואנו עשויים להיות מפוטרים מהעבודה שלנו ולאבד את היכולת לשלם עבור סוככים.

לכן יפותח דגם חדש של סוככים: סוככים משרדיים. באמצעות סוככים אלה – שבהם ישולב מחשב, שולחן עבודה וחיבור מהיר לאינטרנט – לא נצטרך ללכת לעבודה אלא נוכל לעבוד מהבית, מהמרפסת, בצילם של סוככים משוכללים. מהפכת הסוככים תושלם וכולנו נוכל לעבור לגור סופית במרפסת. את הבית נשכיר לגידולים חקלאיים שונים שיספקו לנו הכנסה נוספת שתממן את העלות האדירה של סוככים מודרניים באמת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב