דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיניים לבנות לכלות והחתונה מושלמת! 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 3604 פעמים ]

שיניים לבנות לכלות והחתונה מושלמת!

כל כך הרבה מאמצים אנחנו משקיעות לקראת החתונה: החל בחיפוש אחר גן האירועים המושלם, קייטרינג מעולה ורישום ברבנות, דרך שמלת כלה מהממת, חיפוש אחר מאפר/ת ומעצב/ת שיער איכותיים ועד לצלם טוב, הפקת הזמנות, לימוזינה, ומה לא? אז גם על שיניים לבנות לכלות חשוב לתת את הדעת לפני החתונה, ולהבטיח שניראה לא פחות מנפלא.

 

הלבנת שיניים לכלות לקראת חתונתן

נשים רבות מבינות לקראת מועד הכלולות, כי בעזרת שיניים לבנות לכלות יוכלו לחייך בצורה חופשית יותר, להיראות טוב יותר וליהנות יותר מהמעמד המרגש של נישואין לבני זוגן, ולכן מחפשות אחר טיפולי הלבנת שיניים לכלות שמציע השוק, על מנת להיפטר מכתמים שונים על השיניים שאינם יורדים בצחצוח, וניכרים לעין בקלות. כיום ניתן למצוא מספר סוגים של טיפולי הלבנת שיניים לכלות בתקציבים שונים, בדרכים שונות, בעלי מאפיינים שונים, יתרונות וחסרונות נפרדים. ישנם טיפולי הלבנת שיניים לכלות המתבצעים במרפאה ובפיקוחו של רופא שיניים כמו טיפולי הלבנת שיניים לכלות בלייזר או בלד, או באמצעות ציפויי חרסינה, ישנם טיפולי הלבנת שיניים ביתיים כמו הסד הביתי שמתלבש על השיניים ועובד במשך מספר שבועות עד לקבלת התוצאה הרצויה של שיניים לבנות לכלות וכן ישנן שיטות הלבנת שיניים לכלות בצורה פשוטה וביתית יותר כמו תרופות סבתא או תכשירי הלבנת שיניים לכלות למיניהם כמו משחות, שמכילות פחות חומר פעיל ועל כן נדרש זמן רב יותר על מנת להגיע בעזרתן לתוצאות מספקות.

 

שיניים לבנות לכלות בקלות

כיום ישנו מכשיר חדשני למדי, המשלב טכנולוגיה חדישה עם פשטות ונוחות של שימוש, המאפשר לכל אחת ליהנות לפני חתונתה מהאפשרות של שיניים לבנות לכלות ובקלות, מבלי להסתכן או לסבול כאבים כלשהם. המכשיר של חברת קוויק סמייל, מתופעל בידי קוסמטיקאיות המוכשרות לכך, ולא בידי רופאי שיניים, ומאפשר שיניים לבנות לכלות תוך עשרים דקות, במקום לחייב אותן לעבור סדרת טיפולים ארוכה ומייגעת. במהלך טיפול הלבנת שיניים לכלות נמרח חומר מיוחד על גבי השיניים וכאשר הן נתונות בתוך סד דו כיווני מיוחד, ניתן להפעיל את המכשיר ואורו הכחול הופך במשך עשרים דקות שיניים מוכתמות, צהובות וחומות, אל שיניים לבנות לכלות מרוצות. התוצאות של הלבנת שיניים לכלות ניכרות הרבה אחרי שהחתונה מסתיימת, וממשיכות עד חצי שנה לאחר מכן. מדובר באחת הדרכים הקלות, החסכוניות, הפשוטות והחכמות ביותר לעבור הלבנת שיניים לקלות ולהיראות נפלא בחתונה.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. 052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב