דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורות וחתונה - פעמיים כי טוב 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1755 פעמים ]



בשלב מסוים של חיינו אנו מתבגרים בצורה טבעית. שני המהלכים שעוזרים לנו, שתורמים לנו בהתפתחות המשמעותית הזו הם החתונה שלנו ועצם העובדה שאנו הופכים להורים. לרוב השילוב בין חתונה ובין הורות הוא שילוב טבעי, משום שדרך העולם עד היום היא בני זוג שנישאים, לאחר תקופת זוגיות כזו או אחרת, ולאחר שהם נישאים ונכנסים למוסד הנשואים, הם גם מתחילים להקים בית ומשפחה, וההיריון הוא תהליך בלתי נמנע. התקופה המודרנית שלנו מדי פעם טורפת את הקלפים , ויש לא מעט זוגות שמעדיפים לוותר על שלב הנישואים ולהגיע הישר לשלב ההורות, ומממשים את אהבתם האחד לשנייה על ידי הקמת משפחה להורים לא נשואים. המהלך נתפס כלגיטימי בעיני רבים, מה שיכול גם לגרום לכל צלם אירועים שהוא בעיות פרנסה, כי מה הם יצלמו?


תחילת החיים המשותפים

אמנם גיל ההתבגרות מגיע זמן רב לפני החתונה, אולם לקראת החתונה אנו עוברים מעין תקופת התבגרות שנייה. משום מה אנו הופכים להיות שקולים יותר, רגועים יותר, כועסים פחות על העולם. ההורות משביחה את ההתבגרות הזו והופכת אותנו לאנשים יציבים ומאוזנים יותר. אי אפשר לפספס בתמונות של החתונות השונות כיצד החתן והכלה משתוללים ונהנים מהחיים וכל צלם אירועים משתדל לתפוס את מרבית המצבים הללו. בכל משרד של צלם אירועים אפשר גם לקלוט תמונות מעניינות מהחתונות עצמן. צלם אירועים מקצועי מתעד במקצועיות רבה את התהליך שעוברים החתן והכלה, את שלב ההנאה ואת שלב הריגושים בכל חתונה.


להיות הורים צעירים – מופע זיקוקין ממש

בעצם הרעיון והמחשבה שאנו עומדים להיות הורים יש משהו מלהיב ומרגש. ביום שזוגות מבינים שהם עומדים להיות הורים, הם מרגישים מופע זיקוקין של ממש בתוך הבטן. מכאן ממשיכה הבטן של האישה לתפוח והבטן של הגבר נשארת מלאת זיקוקין. יש האומרים שאמהות באה בטבעיות ואבהות היא עניין נרכש, אך כדאי תמיד לדעת שהעידן המודרני משנה את הכל בכל פעם מחדש, והפסיכולוגיה יכולה להראות כי גם אבהות היא תכונה מולדת, כמובן עם הקשר הישיר להתבגרות, לבשלות. הורים צעירים מאוד נלהבים מאוד נרגשים לקראת הילד הראשון שלהם, ורוצים גם צלם אירועים טוב שיתעד את המסיבה שתהיה ביום שהתינוק החדש יגיח אל העולם.


זוגות רבים, הורים רבים

העולם היום מתנהג ופועל על פי קודים שונים משנים עברו, משום שהחתונה היא עדיין מוסד שרבים מבקשים להיות חברים בו, אך יש כבר מי שמתנגדים אליו, מה שמגדיר את ההורות בצורה אחרת לגמרי, ועל אחת כמה וכמה כאשר יש זוגות שלא ניתן להם האפשרות לנישואים רגילים, ונאלצים להפוך להורים ללא שלב החתונה. האהבה היא מה שמניע את הכל, מופע זיקוקין של ממש בלב ובנשמה מפעיל אותנו ברגע שאנו מציעים נישואים לבחירות ליבנו ומופע זיקוקין גדול אף יותר לכל מי שעומדים להיות הורים בקרוב.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב