דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיים לפני ואחרי החתונה 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2539 פעמים ]



חתונה היא אחד האירועים המשמחים ביותר לכל אחד ולכל זוג. אנשים רבים חושבים על יום חתונתם עוד זמן רב לפני שהם מכירים את בני או בנות הזוג שלהם, וברגע שהקרקע מוכנה, יש מערכת יחסים זוגית טובה והכל נראה כמו שצריך, זה הזמן להציע את הרצון להינשא. במעמד הזה מופיעות טבעות אירוסין והן מסמלות את הרצון להתמסדות. יש גם טבעות נישואין בשלב מאוחר יותר, אבל טבעות אירוסין הן חלק בלתי נפרד מן החתונה, למרות שהן מגיעה הרבה זמן לפני האירוע עצמו. המחווה האינטימית של בני הזוג בהענקת טבעות אירוסין לבנות הזוג שלהן פותחות את הפקת האירוע הגדול ביותר שיידע הזוג עד כה, ואם נראה שבחירת הטבעת המתאימה מתוך מגוון כה גדול של טבעות אירוסין זה הדבר הקשה – עדיין מוקדם לכך.


איפה כדאי להתחתן?

כל זוג בנה את מערכת היחסים שלו על בסיס האופי של השניים וגם בחירות זוגיות בחיים. לכל זוג יש את האופי שלו ובכל זאת כולם רוצים להינשא. אבל איפה? יש הרבה מאוד מקומות שמתאימים לחתונה ומציעים את עצמם לכך. יש לנו אולמות אירועים מפוארים מאוד וגני אירועים מדהימים. יש לנו גם מסעדות שמתאימות לאירוח מוזמנים לטובת חתונה וכמובן גם בתי כנסת לרוב, שם אפשר לערוך גם את טקס החופה וגם את המסיבה שאחרי. הבחירה היכן להתחתן צריכה להיות גם מבוססת על מגוריהם של מרבית המוזמנים, גם על האופי של המקום עצמו וכמובן בהתאם לתקציב של האירוע. קייטרינג, לדוגמא, הוא חלק מהפקת האירוע, והתקציב על קייטרינג יכול לפעמים לבוא על חשבון המקום.


למלא את הבטן בכל טוב ובשמחת נישואין

למצוא קייטרינג טוב לאירוע זה לא עניין של מה בכך, משום שיש חברות קייטרינג רבות שמציעות את התפריטים שלהן לכל מי שמעוניין. יש סוגים רבים של קייטרינג, כמו קייטרינג שמתמחה בצליית בשר, או קייטרינג שמתמחה בהכנת מאכלים חלביים. בנוסף לכך ניתן לחשוב על קייטרינג מיוחד לתנאי שטח, אם רוצים חתונה במדבר או ביער. חתונות שטח הן מאוד פופולאריות, ויש חברות קייטרינג שמציעות ארוחות נישה מאוד מיוחדות לתנאים הללו.


לבנות עוד בית בישראל

מעמד החתונה הוא מעמד מאוד מיוחד, משום שהוא מבקש להכניס את הזוגות הנישאים תחת גג של מוסד אחד שחברים בו עוד המוני זוגות שהיו כבר באותו מעמד ונישאו לבחירי ובחירות ליבם. החתונה היא אירוע מרגש במיוחד, גם אם מדובר בחתונה גדולה מאוד עם מאות מוזמנים ואף יותר, וגם אם מדובר בחתונה צנועה ואינטימית, בלי מוזמנים רבים. חוויית החתונה לא יכולה להשתוות לאירועים אחרים שמתרחשים במקביל, שהרי מדובר בהקמת בית בישראל, במשפחה שזה עתה מתחילה את דרכה המשותפת, כדת וכדין. טבעות אירוסין הן רק ההתחלה של הכל. משם הדברים מתחילים להיראות אחרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב