דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלטנו להתחתן בגן אירועים 

מאת    [ 07/09/2010 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1896 פעמים ]



כבר כמה שנים טובות שכגני אירועים הפכו להיות המקום המועדף על זוגות רבים להינשא בהם, ובצדק. לא כולם רוצים להינשא בתוך אולם סגור ולא כולם מבקשים את המראה המסורתי והשמרני של חתונות, באולמות שמחה כאלה ואחרים. אמנם התקופה היא אחרת ויש אולמות מרהיבים, אבל להתחתן בגן אירועים זה אחד המהלכים הטובים ביותר לחתונה. השאלה היא כיצד מפיקים את החתונה בגן אירועים. הרבה מאוד שאלות יכולות לצוץ ולעלות לקראת האירוע, כמו האם יש צורך בחברת קייטרינג מיוחדת בשביל לערוך אירוע בגן, וגם איך אפשר לשלב בין האוויר הפתוח שיש בגן ובין מופע זיקוקים מרהיב שיכול לשמח את האורחים. חוץ מחברת קייטרינג ומופע זיקוקים, גם עניין המיקום, העונה, רשימת המוזמנים ועוד.


לדעת מתי זה עניין רציני מאוד

גני אירועים מטבעם הם מקומות פתוחים. נכון שיש גני אירועים שיכולים להיות מקורים בחורף, אבל עדיין חשוב לכל זוג לדעת מתי הוא רוצה להינשא, כלומר באיזו עונה. העונה יכולה להשפיע על מספר פרמטרים חשובים בכל חתונה, כמו המחיר של המקום וכמו גם בחירת המקום, שיהיה מוכן לאירוע בתאריך הנקוב. לגבי קייטרינג, זה פחות קריטי, משום שלהאכיל את האנשים אפשר גם באולם וגם בגן, אבל ישנן חברות קייטרינג שמתמחות דווקא במזנון חוץ, ומעדיפות לעבוד תחת כיפת השמיים. לעומת זאת, מופע זיקוקים יהיה קשה להפיק בחורף, משום שאי אפשר לדעת אם ירד גשם או לא, ולכן אי אפשר לקחת את הסיכון של השכרת שירותיו של מפעיל זיקוקים.


מהו המיקום של המקום

כאמור, יש גני אירועים רבים מאוד וכל אחד מהם נמצא במקום אחר בישראל. הפקת אירוע בגן אירועים צריכה להתחשב במיקום של הגן, משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא הקרבה של מרבית האורחים למקום. אם מרבית המשפחה גרה בדרום, לא יהיה נבון לשכור גן אירועים בצפון. סיבה שנייה היא תנאי מזג האוויר שיש במקום. יש הבדל בין גם אירועים שממקום בעמק או בתוך יער והרוחות בן רגועות יותר, ובין גן אירועים שנמצא על שפת הים או במעלה הר, וצריך להתמודד עם רוחות, במיוחד בעונות הקרות. אפשר לתאם עם חברות קייטרינג שמתמחות בתפריטי חוץ מאתגרים שכאלה, והמחשבה על מופע זיקוקים הוא עניין שיש לבחון אותו בהתאם.


בסופו של דבר, אסור להתפשר

כל גן אירועים שמכבד את עצמו יודע להתמודד עם כל התנאים שהאורחים והלקוחות מציבים בפניו, שהרי הוא נמצא שם על מנת לספק את מה שהוא יועד לו. לכן, על האיכות של גן האירועים לא ניתן לוותר וחשוב מאוד לחשוב על הפקת אירוע כמו חתונה בגן אירועים איכותי, מפואר, עם כל השירותים הנלווים ועם כל התנאים הנכונים. גן אירועים טוב יכול גם לספק קייטרינג ברמות מאוד גבוהות באופן עצמאי ותמיד ניתן למצוא את הפינה שממנה ניתן להפעיל מופע זיקוקים שישמח את האורחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב