דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות: מקוריות ופספוסים 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2869 פעמים ]

 

האדם מן הישוב שמחפש רעיונות למתנות מקווה להצלחה בבחירת המתנה. רעיונות למתנות הינם מוצלחים כאשר מקבל המתנה שמח על המתנה שהוא קיבל. כישלון בחיפוש אחרי רעיונות למתנות יוביל למקבל מתנה מאוכזב ואולי אפילו כועס. מי שמעוניין להצליח בחיפוש אחרי רעיונות למתנות יכול ללכת על בטוח ולבחור מתנה שרוב האנשים אוהבים. אלא שישנם מחפשי רעיונות למתנות שמעוניינים במציאת רעיונות למתנות מיוחדות כדי להיות שונים מהכלל או כדי לבטא רגש מיוחד כלפי אדם מיוחד. ישנו קו דק בין רעיונות למתנות מקוריות ומוצלחות ובין רעיונות למתנות כושלות ומאכזבות. קיים גם קו דק בין רעיונות למתנות שאהובות על כולם ובין רעיונות למתנות נדושות שמעידות על חיפוש לא אכפתי.

כאשר מחפשים רעיונות למתנות, לדוגמא מעסיק שמחפש מתנות לעובדים, צריך להתחשב בסיכונים הקיימים. למרות שלא מדובר בטיסה לחלל אלא רק במציאת רעיונות למתנות, עדיין יש לבחירת המתנה הנכונה משמעות חשובה בחיינו. החיפוש אחרי רעיונות למתנות הוא דבר חשוב עבור רוב האנשים שלא רוצים לאכזב את מקבל המתנה או להצטייר באור לא טוב. בין אם הסיבה לרצון להצליח בחיפוש אחרי רעיונות למתנות נובעת מרצון לשמח מישהו אחר או רק להימנע מבושה, למי שמחפש רעיונות למתנות כדאי לנסות לשמור על כמה כללים שיסייעו לו במציאת רעיונות למתנות מוצלחות.

כאשר מתחילים לחפש רעיונות למתנות צריך – או מומלץ – להגדיר לעצמנו מה אנחנו מחפשים. האם אנחנו מחפשים רעיונות למתנות בעלות סיכויי הצלחה גבוהים או שאנו מחפשים רעיונות למתנות מיוחדות שיפתיעו ויהיו יוצאות מגדר הרגיל? מדובר בשני סוגי חיפושים של רעיונות למתנות. מי משעדיף ללכת על בטוח יחפש רעיונות למתנות שנהוג לתת ושידוע שרוב האנשים אוהבים לקבל. רעיונות למתנות כמו בקבוק יין משובח, זר פרחים יפה או ספר מרשימת רבי המכר אולי אינם רעיונות למתנות מפתיעות ויש ברעיונות אלו מן הנדושות וחוסר המקוריות. עם זאת, ואת זה כדאי לזכור, רוב האנשים יסתפקו בשמחה במתנה נאה גם היא איננה מקורית. כאשר אנחנו מחפשים רעיונות למתנות אין צורך לנסות תמיד להמציא מחדש את הגלגל ולנסות להדהים את המקבל עם מתנה שעליה הוא לא חשב ושאותה הוא לא קיבל בעבר. רעיונות למתנות מוכרות הם רעיונות למתנות בטוחות שיענו על הציפיות של רוב מקבלי המתנות.

מצד שני, לעיתים יש רצון למצוא רעיונות למתנות מיוחדות כדי לשבור את השגרה. החיפוש אחרי רעיונות למתנות מיוחדות בא עם סיכון מסוים. לעיתים אנחנו עשויים למצוא רעיונות למתנות מיוחדות שנראים נהדרים בעיננו. אלו הם רעיונות למתנות מיוחדות שאיש לא נתן עד היום אבל – מצד שני – איש גם לא קיבל אותן עד היום. ייתכן ויש סיבה מדוע לא נעשה עד היום שימוש במיני רעיונות למתנות מיוחדות שכאלה. ייתכן ופשוט מדובר במתנות שאף אחד לא אוהב. רעיונות למתנות מיוחדות עלולים להוביל למפח נפש כפול. הנותן מאוכזב קשות כיוון שהוא השקיע המון מאמץ בחיפוש רעיונות למתנות ומסתבר שהוא כשל בכך לחלוטין כי המקבל לא אוהב את המתנה. המקבל, מאידך גיסא, נשאר עם טעם מר בפה כי הוא קיבל מתנה שהוא ממש לא מעוניין בה. אולי היה עדיף אם נותן המתנה היה מסתפק במיני רעיונות למתנות שאחרים כבר ניסו בעבר וזכו בהצלחה הרצויה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב