דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב המשרד הביתי 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 2845 פעמים ]

עיצוב משרד בבית:
"אני נזכר לפעמים בילדות שהיתה לפני זמן המחשב וההי טק"  כך שר שלמה ארצי. אבל אנחנו בעצם מבינים שבחיים צריך לעשות סינתזה בין הרצוי והמצוי, ובכל זאת לפעמים אפשר לקחת את הטוב שבכל העולמות, ודוגמה טובה היא המשרד הביתי - מקום בו נוכל לשחרר את דמיוננו ואולי אף להחזיר את הילדות אל המחשב וההי טק !

מי צריך משרד ביתי?
מגזרים רחבים באוכלוסיה זקוקים למשרד ביתי - עורכי דין וגננים, מתווכים, מעצבים וגם הורים שנשארים בבית ומעוניינים לנצל זמן פנוי ליוזמות עסקיות.

כמובן שבניהול חיינו היומיומי גם אם אנו לא בעלי עסק יש לנו למעשה צורך מתמיד בסוג של משרד ביתי לשימוש במחשב - לניהול מיילים שוטף, כניסות אינפורמטיביות לגוגל, תורים במחשב להופעות, לרופאים, הזמנת חופשות - הרשימה ארוכה וגם אם מדובר במחשב נייד הרי שגם לו מגיע סביבת עבודה נעימה ותומכת, משרד ביתי מעוצב!
ולכן ברור - לכולנו צורך בפינת עבודה בביתנו.

איפה ישכון המשרד הביתי?
בודאי שיפה לפנות חדר בבית לצורך זה - ולאלו בינינו שיש חדר מיותר למשרד הביתי יש אפשרויות רבות, אך גם אם אין חלל מוגדר, הרי לא מדובר בשטח רחב-  משרד ביתי יכול להיות ממוקם בפינת סלון, בקיר פנוי בחדר שינה,  במרפסת  ואפילו במסדרון רחב.

איך נגדיר היטב את תחום המשרד הביתי?
אנו נצא מנקודת הנחה שהמשרד הביתי ממוקם  בחלל כלשהו בבית שבו לא נוכל או נרצה לבנות קירות חדשים. כדי להגדיר תחום, הטוב ביותר יהיה למקם שידה מעוצבת שגובהה כ-70- 90 ס"מ, ורוחבה מתאים, על מנת שתתחום את המקום המיועד לעבודה . שידה מעוצבת זו תפנה בגבה לאזור המגורים,חזיתה תהיה מקום אחסון כמגרות, מדפים או דלתות ועל משטחה העליון אפשר יהיה להניח  פריטים שונים. כמובן ששידה מעוצבת כזו תצטרך להיות פריט דקורטיבי המשלים היטב את עיצוב הסלון או האזור בו ימוקם המשרד הביתי.
כמו כן ניתן לסמן שטח בקיר המגדיר את אזור המשרד הביתי כגון ספרית מדפים רחבה, צביעה ייחודית או טפט מעניין!

אילו פריטי ריהוט יתאימו?
כאמור - הרהיטים למשרד הביתי חייבים להיות מתאימים ומשלימים לריהוט שבחלל הנבחר- פה לא יתאימו מדפי מתכת ושולחנות סתמיים בעיצובם. מאחר ולא מדובר בפריטי ריהוט רבים- מן הראוי שנשקיע מחשבה בבחירתם  ונעדיף שיקולים של נוחות ויופי על פני חסכון בתקציב.

אפשרות מעניינת במיוחד היא לבחור רהיטים עתיקים- רהיטים מעץ מלא - כאשר כיום מככבים רהיטים עתיקים מאסיה שברובם עשויים מעצים חזקים ויפים כטיק ובוקיצה -רהיטים מעץ מלא ולהם תוספות של גילופים וצביעות כתכלת, טורקיז וירוק או פשוט רהיטים בגווני עץ בהירים וטבעיים. יתרונם של רהיטים עתיקים אלו-יש להם אמירה עיצובית מעניינת משל עצמם והם משתלבים היטב גם בסגנונות עיצוב אחרים. בבואנו לבחור רהיטים מעוצבים למשרד, נוכל , לפי גודל המקום שלנו, לבחור כשולחן מחשב או שולחן עבודה , בשולחן כתיבה מעץ טיק גדול ולו מגרות רבות או לחילופין בקונסולה עץ שמידותיה יותר צנועות ולה שתי מגרות בין שתי אפשרויות אלו, יש מגוון שולחנות כתיבה מעץ מלא בעיצובים שונים ולמטרות שונות. לשולחנות כתיבה מיוחדים אלו, ניתן להתאים שידות מיוחדות - שידות מגרה, שידות עתיקות, שידות מעץ מלא - כל מה שיענה על צורכי האיחסון שלכם, וכן הלאה גם לגבי יתר הפריטים שנבחר- ספרית מדפים, ויטרינה עתיקה או כל שידה מעוצבת שהיא. בחנויות המתמחות באוספי רהיטים מעוצבים ורהיטים עתיקים מאסיה, יעמוד לרשותכם מגוון רהיטים עתיקים בכל גודל וצורה ותוכלו להתאימם למשרד הביתי שלכם וליצור סביבת עבודה  משלכם שתבטא את אישיותכם מבלי לוותר על הנוחות והפונקציונאליות המתבקשות  מסביבת עבודה ביתית.

פינת העבודה שבתמונה מוקמה  בחלל קטן ופתוח ומשלבת שולחן כתיבה מעוצב מעץ מלא בצביעה מוקפדת ועכשווית וכוננית טיק עתיקה ומגולפת.
בגלריות marcopolo נותנים דגש לשילוב סגנונות שיוצר את השלמות האישית של כל אחד ואחד וזאת מבלי לוותר על הנוחות היומיומית הנחוצה.

מרקופולו | marcopolo טל'  09-9514821 www.marcopolo.co.il

 



מרקופולו | marcopolo
הצטרפו אלינו לפייסבוק - https://www.facebook.com/marcopolo.design




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב