דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיניים לבנות לכלות שרוצות תמונות יפות 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3277 פעמים ]

שיניים לבנות לכלות שרוצות תמונות יפות

ישנה מחשבה רבה שאת משקיעה בחיפוש אחר צלם ליום החתונה שלך, מאמצים, חיפושים, בירורים והמלצות, על מנת למצוא את צלם הסטילס והוידאו הטוב ביותר, שיתפוס את הזוויות הנכונות, יצלם לא רק תמונות אמנותיות אלא גם תיעודיות ומשפחתיות, ויותיר בסוף העבודה מזכרת נפלאה לשנים ארוכות. במסגרת המחשבה על הצילום, חשוב שתקדישי גם מחשבה על טיפול הלבנת שיניים לכלות שיאפשר לכל צלם לתפוס את הטוב שבך ביום המרגש בחייך.

 

הלבנת שיניים לכלות - תתחילו לחייך!

כלות רבות אשר מבינות את החשיבות של שיניים לבנות לכלות ביום החגיגה הגדול שבו כל תשומת הלב מרוכזת בהן, והן מחייכות לכל עבר ומצטלמות ללא הרף, מחפשות בכל דרך אפשרית להיראות טוב, וכחלק מהעניין הן מבקשות למצוא טיפולי הלבנת שיניים לכלות שיעלימו מהשיניים שלהן כתמים שונים של פיגמנטציה, של קפה או תה, של שתיית יין אדום, עישון סיגריות, צריכת תרופות או אפילו של הרגלי צחצוח שיניים גרועים. בעזרת טיפולי הלבנת שיניים לכלות ניתן להעלים ולטשטש את אותם כתמים צהובים, חומים או אפורים מהשיניים, ולחשוף את השכבה המקורית של השן בעלת הצבע הלבן והצח המבוקש כל כך. כיום ישנן שיטות רבות של הלבנת שיניים לכלות החל מטיפולי לייזר או לד במרפאות של רופאי שיניים, דרך משחות ותכשירים, עבור בתרופות סבתא להלבנה ועד לטיפולי הלבנת שיניים אצל קוסמטיקאית, שמשלבים את כל היתרונות של טיפול מקצועי, עם עלות נוחה ופיקוח צמוד.

 

שיניים לבנות לכלות שרוצות את הכי טוב

מהיום יכולות כלות לוותר על הביקור אצל רופא השיניים, על העלויות הגבוהות של סדרת טיפולי הלבנת שיניים לכלות הנמשכת זמן רב, ועל אי הנוחות הכרוכה בביקור במרפאה, ופשוט לגשת אל הקוסמטיקאית המוכשרת לכך, המחזיקה במכשיר הקוויק סמייל. המערכת הקנדית החדשנית הזו שהגיעה לא מזמן לארץ מאפשרת טיפולי הלבנת שיניים לכלות שאין להן זמן או כסף מיותרים, אך הן בכל זאת רוצות שיניים לבנות לכלות ללא פשרות. המכשיר המיוחד פועל במשך עשרים דקות בלבד, במהלכן הוא עובד במקביל על השיניים העליונות והתחתונות המצופות בג'ל מיוחד ובסד דו כיווני המולבש עליהן, ובסיום הטיפול מתקבלות שיניים לבנות לכלות שמחזיקות מעמד בוהקות ולבנות במשך חצי שנה. ללא ספק מדובר באחת הדרכים הקלות, הנוחות והמהירות ביותר לעבור טיפול הלבנת שיניים לכלות ללא סיכונים, כאבים והוצאות כבדות, ולהבטיח לעצמכן שתיראו נפלא בכל תמונה.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. 052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב