דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים לכלות בעלות נורמלית 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3380 פעמים ]

הלבנת שיניים לכלות בעלות נורמלית

כל הכלות יודעות את זה: התקופה של ארגון החתונה היא תקופה מלאה בסידורים, ריצות, ארגונים ומטלות, וכל אחד ואחת מהן עולים כסף, הרבה כסף. מהסיבה הזו יש כלות רבות שנמנעות מהמחשבה על טיפול הלבנת שיניים לכלות ומוותרות על שיניים לבנות לכלות כאשר למעשה אין כל סיבה ממשית לכך, וניתן בהחלט לעבור טיפול הלבנת שיניים לכלות בעלות סבירה ונוחה שאינה מכניסה להוצאות כבדות.

 

שיניים לבנות לכלות - לא בכל מחיר!

כלות רבות מבקשות לעבור טיפול הלבנת שיניים לכלות ולא בכדי. החיוך המושלם, הבוהק בצבעו הלבן, הוא חיוך מהמם שייזכר לשנים לא רק בקרב האורחים והמשתתפים, לא רק בקרב החתן והכלה עצמם, אלא גם בתמונות החתונה שיישארו למזכרת. אם יש יום אחד בחיים שבו ישנה חשיבות עצומה להיראות נפלא ולהרגיש נהדר, זהו יום החתונה, ועל כן כלות רבות מבקשות לעבור טיפול הלבנת שיניים לכלות ולהעלים כתמים שונים של פיגמנטציה, קפאין, ניקוטין, יין אדום, צבעי מאכל וכן הלאה, שהותירו רישומם על השיניים והפכו אותן במקום שיניים לבנות לכלות לשיניים צהובות, חומות ומוכתמות. כיום ישנם סוגים רבים של טיפולי הלבנת שיניים לכלות כאשר חלקם מתבצעים במרפאה אצל רופא שיניים ועלותם גבוהה למדי, חלקם מתבצעים בבית בצורה עצמאית אך יש בהם סכנה של אי הצלחה או תופעות לוואי, וכיום גם ניתן לעבור טיפול הלבנת שיניים לכלות אצל קוסמטיקאית המוכשרת לכך, ועל ידי כך למצוא את שביל הזהב.

 

הלבנת שיניים לכלות שחושבות חיסכון

כיום, בזכותו של מכשיר שנקרא קוויק סמייל, ניתן להעניק שיניים לבנות לכלות במהירות ובקלות ומבלי להכניס אותן להוצאות כבדות או לסדרות ארוכות של טיפולים מייגעים. המכשיר מציע טיפול מהיר שאורך עשרים דקות, במהלכו מוקרן אור כחול על השיניים העליונות והתחתונות המכוסות בסד דו כיווני מיוחד המצופה בג'ל, ובתום הפעולה מתקבלות שיניים לבנות לכלות שנשארות לבנות ויפות עוד זמן רב לאחר מכן, ועד חצי שנה לאחר הטיפול. מדובר בשיטה שאיננה רק יעילה, מהירה ואיננה כרוכה בכל כאב, מיחוש או תופעות לוואי המסוכנות כל כך ביום הכלולות או בתקופה שלפניו, אלא גם בדרך מצויינת ליהנות מהיתרונות של שיניים לבנות לכלות מבלי להיגרר להוצאות. אם את עומדת להתחתן ומבינה כי בעזרת שיניים לבנות לכלות תוכלי להפיק את המיטב מהחתונה שלך, חפשי קוסמטיקאית מורשה המחזיקה במכשיר הפלא של קוויק סמייל, ותתחילי לחייך.

 

 

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.  052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב