דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות: שפת הנתינה 

מאת    [ 04/09/2010 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2001 פעמים ]

 

החיפוש אחרי רעיונות למתנות הוא למעשה חיפוש אחרי המילים הנכונות. החיפוש אחרי רעיונות למתנות הוא תהליך שבו נותן המתנה רוצה להגיד דבר מה והוא מחפש את החפץ הנכון שיגיד בדיוק את מה שהוא מנסה לומר. מי שבאמת רוצה להצליח בחיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות או לא מקוריות, חייב להבין שנתינת מתנה היא אמירה ויש להתייחס אליה כמו אל סוג של שפה. למזלנו, מחפשי רעיונות למתנות בכול הדורות ובכול המקומות שעלי אדמות, זוהי שפה פשוטה שקל ללמוד אם רק מנסים ורוצים מספיק.

במדעי החברה נכתבו ריבוא ריבואות של מילים על מתנות ועל כך שהן נועדו לבטא דבר מה. כידוע, בני האדם אינם מדברים רק באמצעות מילים, אלא גם באמצעות תנועות ומחוות, וגם באמצעות מעשים שונים. נתינת מתנה היא דיבור כיוון שאנחנו מעוניינים להגיד משהו בעזרת מתן המתנה. כאשר אנחנו נמצאים בעיצומו של החיפוש אחרי רעיונות למתנות אנחנו עלולים לשכוח שיש לנו מטרה כאשר אנחנו נותנים מתנה. אנחנו מחפשים רעיונות למתנות לא כי אנחנו משועממים או מבצעים מחקר בדבר המגוון של רעיונות למתנות מקוריות שיש כיום בשוק. אנחנו מחפשים רעיונות למתנות מסוימות עבור אנשים מסוימים כדי להגיד דברים מסוימים.

כאשר אנחנו מחפשים רעיונות למתנות עבור הבוס שלנו בעבודה אנחנו מחפשים רעיונות למתנות שיביעו הערכה והכרה במעמדו של הבכיר יחד עם קורטוב של "תזכור אותי לטובה." כאשר בעל עסק מחפש מתנות לעובדים שלו הוא מחפש רעיונות למתנות שיביעו הערכה לעבודה שלהם, יבטאו אמירת תודה וירמזו גם "אל תשכחו מי משלם את המשכורת שלכם." כיוון שמדובר באמירות שונות, ניתן לצפות לכך שכל אחד מהצדדים יבחר בסוג אחר של רעיונות למתנות. גם אם לעיתים שני הצדדים משתמשים באותם רעיונות למתנות, והדבר קורה לפעמים, עדיין ניתן להבין שחפץ אחד יכול לעיתים להביע שני דברים שונים. עם זאת יותר נפוצים המקרים שבהם אמירות שונות זקוקות לחפצים שונים כדי להביע אותן.

רעיונות למתנות נחוצים מאוד עבור כל אותם שמחפשים מתנה כדי להביע רגש שיש להם כלפי אדם אהוב ויקר. החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות הוא החיפוש אחרי הביטוי הייחודי לרגש שנתפס כייחודי. כיוון שכול קשר עמוק בין שני בני אדם הוא קשר ייחודי, ניתן להבין את מהות החיפוש הזה אחרי רעיונות למתנות מקוריות וייחודיות. המתנה נועדה להביע את מה שלא תמיד ניתן להביע במילים. רעיונות למתנות שמחליפות את המילים שאין לנו אינם פשוטים למציאה. עם זאת יש לזכור שאין רק חפץ אחד שיכול להביע את מה שיש לנו לומר. כאשר אנחנו באמת יודעים מהו הדבר שברצוננו לומר, הרי שהחיפוש אחרי רעיונות למתנות הופך פשוט יותר ואין ספק שהוא יסתיים בהצלחה.

לעיתים אנחנו מתקשים למצוא את המילים המדויקות כדי להביע את הדבר המסוים שיש ברצוננו לומר. השימוש במתנה יכול להיות פיתרון טוב למי שלעיתים מתקשה להביע את עצמו.  מי שמעוניין להביע את עצמו במחווה במקום במילה יחפש רעיונות למתנות שיכולות לבוא במקום המילים ולהביע את הרגש המדויק שברצונו לבטא מבלי להסתבך עם מילים שאינן תמיד באות בקלות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב