דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות והדברים החשובים בחיים 

מאת    [ 04/09/2010 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2418 פעמים ]

 

בואו נשים את הדברים בפרופורציות הנכונות. יש הרבה דברים חשובים בחיים אבל רעיונות למתנות חשובים יותר מהכול. בריאות זה טוב ופרנסה זה חשוב וחברים זה לא רע ועל חוויות לא כדאי לוותר אבל בלי רעיונות למתנות אין כלום. כמו שרצה לומר פעם הוגה דעות מפורסם מתחום הספורט ששכחתי את שמו: רעיונות למתנות הם לא הדבר הכי חשוב בחיים, הם הדבר היחיד. טוב, הוא לא באמת אמר את זה ככה אבל לזה הוא התכוון, באחריות. כעת, מששמנו את הדברים בפרופורציות הנכונות, אפשר לדבר על כמה עניינים חשובים בכול הנוגע לבחירת רעיונות למתנות.

ההבדל בין רעיונות למתנות לבין רעיונות למתנות מקוריות הוא כמו ההבדל בין שווארמה ברחוב לבין ארוחת חמש מנות במסעדת יוקרה בפאריז – אם אנחנו רוצים להגזים קצת. רעיונות למתנות קל יחסית למצוא: תסתכל ימינה, תסתכל שמאלה ותמצא בין רגע כמה עשרות מתנות לעובדים בלי בעיה. אבל רעיונות למתנות מקוריות זה כבר עניין אחר. למעשה, אם רק היינו זקוקים לכמה רעיונות למתנות סתמיות, הדבר היה פשוט וקל כמו לשים טחינה במנת פלאפל. הבעיה היא שכאשר אנחנו מחפשים רעיונות למתנות אנחנו רוצים למצוא מתנות מקוריות ולא לתת שוב ושוב את אותן מתנות שכל אדם מהישוב נותן שוב ושוב. כי הרי זו החשיבות הגדולה של רעיונות למתנות: להתבטא בצורה ייחודית, להביע את החשיבות שיש למקבל המתנה בעיננו. אם מישהו יסתפק באי אלו רעיונות למתנות נדושים וחבוטים הוא יראה כמי שלא באמת אכפת לו ממקבל המתנה אלא הוא נותן אותה כדי לצאת ידי חובה ותו לא. אין ספק שהחשוב מכול בענייני רעיונות למתנות הוא המקוריות, החיפוש אחרי ייחודיות, החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות.

עוד עניין חשוב שאי-אפשר להגזים בחשיבותו – למרות שאנחנו נוטים להגזים כל הזמן ובכול נושא שהוא – הוא ההתאמה בין המתנה לבין מקבל המתנה ויש אומרים גם בינה ובין נותן המתנה. כשאנחנו חושבים על רעיונות למתנות צריך לזכור שהמתנה הכי טובה עלולה להיות המתנה הלא נכונה אם היא איננה המתנה המתאימה. רעיונות למתנות כמו אגוזים משובחים אינם מתאימים כאשר מקבל המתנה הוא מישהו שאין לו שיניים. רעיונות למתנות מקוריות מסוג מסעות אתגריים אינם מתאימים למקבלי מתנות שאוהבים להיות בבית ותחום הספורט מתאים ככר פורה למציאת רעיונות למתנות רק אם מקבל המתנה באמת חושב שיש עניין רב בילדים מגודלים שרודפים אחרי כדורים מסוגים שונים. מבחינה מתמטית החישוב פשוט: אם רעיונות למתנות הם הדבר הכי חשוב בעולם, רעיונות למתנות מקוריות הם הסוג החשוב ביותר של רעיונות למתנות וההתאמה בין רעיונות למתנות למקבלי מתנות היא בעלת החשיבות העליונה בחיפוש אחרי רעיונות למתנות, יוצא שהתוצאה היא מספר כלשהו בחזקה שלישית או משהו דומה.

הדברים החשובים אולי באמת סמויים מהעין, אבל בשביל זה אנחנו פה; בשביל לחשוף אותם לעין כל. רעיונות למתנות הם דברים חשובים וכעת הם כבר לא סמויים מהעין. כעת כל מה שנותר לכול מי שעיניו נפקחו לראות אותם לצאת ולחפש אותם ומה שיותר חשוב – והנה לכם עוד נקודה מאוד חשובה – גם למצוא אותם, לתת אותם ולשמח את ליבו של מקבל המתנה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב