דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשתות חברתיות ועסקים 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1752 פעמים ]

 

בעידן שבו מותגי ענק ועסקים קטנים עוברים לשיווק גרילה ברשתות חברתיות, 

בעידן שבו דפי הפרסום בעיתונים משמשים להדלקת מנגלים על ידי "הקוראים הפוטנציאלים". השיווק האינטרנטי ברשתות חברתיות עולה לכותרות מדי יום במגזיני הפרסום ועושה חיל בעולם השיווק, הפרסום והמיתוג.

כיום כל בעל עסק אשר מודע לכח הטמון בשיווק ברשתות חברתיות מחזיק ברשותו "דף עסק" בפייסבוק, פרופיל ב"טוויטר" והרציניים באמת פותחים לעצמם בלוג בקפה דה מארקר. אמנם שלושת הדברים האלו לפני כשנה היו מספיקים על מנת לעורר שינוי במכירות של העסק שלהם אך כיום כתוצאה מריבוי טבעי של מפרסמים באינטרנט וברשתות חברתיות בפרט נדרש הרבה יותר מפתיחת "דף עסק" וכו'. מדובר בתחרות יומיומית של קריאטיביות לצד נחישות והתמדה. כמו כל טרנד בישראל גם טרנד השיווק ברשתות חברתיות תופש תאוצה מדהימה, מאות אם לא אלפי עסקים מפרסמים כיום ברשת ומנסים את מזלם. אך לא מודעים לעובדה שלרוב ניסיונות אלו לא מועילות בדבר ואם כי לפעמים עלולות לפגוע בתדמית של העסק שלהם אל מול קהל היעד שלהם.

בעקבות הצורך ההולך וגובר של בעלי עסקים לחדור לרשתות החברתיות קמות להן חברות שיווק ויראלי ברשת, חברות אלו מתעסקות בפעילות אינטנסיבית של למידת הצרכים של הלקוח, סקירת התחום, פילוח קהל היעד ושימוש באמצעים מגוונים לחשיפתו למוצר/שירות שאותו הם מפרסמים.

החברות פועלות בכל הרבדים שהאינטרנט מציע מרשתות חברתיות כגון FACEBOOK , TWITTER דרך בלוגים כגון: קפה דה מארקר, תפוז ועד לאתרים לשיתוף סרטונים כגון: YOUTUBE  וכל זאת על מנת להיחשף לכמות מקסימאלית של קהל יעד בדרכים לא שיגרתיות אשר מעוררות עניין אצל הלקוח הפוטנציאלי. חברות השיווק האינטרנטי עובדות עשרים וארבע שעות ביום, שבע ימים בשבוע וכל הזמן עם האצבע על הדופק, מחפשות אחר הטרנד הבא, בוחרות את קהל היעד כמעט בפינצטה, משדרגות ומוציאות לאור מדי יום אפליקציות חדשות, משחקים ושאר סוגי ההפעלות אשר קשורות ללקוחות שלהם וכל זאת על מנת להיות הראשונים והמובילים ולתת ללקוח שלהם את טעם ההצלחה שנותן תהליך השיווק באינטרנט.

במשרדי יחסי הציבור הבינו את הצורך הזה והדוגמא הקלאסית היא משרד יחסי הציבור בראנדי , שבו הבינו את הצורך והקימו את די-וויב חברת הבת שכל כולה מתעסקת אך ורק בשיווק באינטרנט. בשיתוף עם התקציבאים של בראנדי  הוגים במשרדי החברה רעיונות קריאטיביים לקידום הלקוח, חושפים את הלקוח לקהל יעד רחב יותר, ממתגים אותו בהתאם לאופי העסק, בוחרים את התוכן בקפידה, מקדמים את הלקוח בכל האופנים ואת התוצאות בעל העסק יכול לראות בשטח. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב