דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות השמה להייטק 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 3123 פעמים ]

האם חשבתם לפנות אל חברות השמה להייטק? הרעיון של חברת השמה נוצר, כידוע, על מנת לתווך בין מעסיקים לעובדים. הנושא העמיק, וכיום ישנן חברות השמה המתמחות בתחומים ספציפיים ובתוכם תחום ההייטק. חברות כאלו יכולות לסנן עבור המעביד את העובד בעל הקריטריונים המתאימים לסוג המשרה וכך גם לגבי המתעניינים בעבודה.

מדוע לפנות אל חברות השמה להייטק?

המציאות בשוק מחפשי העבודה אינה קלה. רבים וטובים מוצאים את עצמם זמן רב ללא עבודה. אנשים בעלי השכלה ותארים נאים שולחים את קורות חייהם ואפילו לא זוכים להתעניינות מצד המעביד. קורות החיים מוטלים בתוך ערימה גדולה ולא נגמרת. לכן, מומלץ ורצוי לפנות אל חברות השמה להייטק.

לשם הדוגמא, נגיד שאת או אתה מחפשים עבודה בתור מהנדס בחברת הייטק. הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לשלוח את לחמכם על פני המים. כלומר, להרחיב את האופציות שלכם עד כמה שאפשר ולהירשם תחת חסותה של חברת השמה, במקביל לשליחת קורות חייכם דרך מודעות דרושים הייטק. בדרך זו תוכלו להגיע אל המטרה באופן קצר יחסית ולהשיג במהירות את המשרה לה ייחלתם.

יתרון נוסף של חברות השמה להייטק

כאמור, חברות השמה להייטק ממפות וממיינות את המשרות על פי מאפיינים אישיים, כישורים וקריטריונים שונים. אך מעבר לכך, תוכלו לקבל דרכן ייעוץ בנושא תעסוקה; זהו שירות שיכול לעזור לאלו מכם הרוצים לדעת בוודאות איזו נישה בהייטק יכולה להתאים להם.

אך זה אינו שירות המתאים רק למי שמתחיל את צעדיו הראשונים בתחום. גם מי שעבד בהייטק והיום הוא מובטל או שעובד כעת ומחפש מקום עבודה אחר, יכול להיעזר בשירות זה. דווקא משום שהתחום הזה כל כך נרחב וכולל תתי מקצועות תוכלו לדעת, על ידי ייעוץ מקצועי, עד כמה אתם מתאימים למשורת המוצעות או לנישות שכלל לא חשבתם עליהן.

שוק העבודה ותנודותיו

עובדי הייטק רבים ומנוסים מעידים על כך כי גם לאחר שהתקבלו לעבודה בחברה כלשהי, הם עדיין נתונים לחסדיו של השוק; כאשר מתחיל גל של פיטורים אין שום ערובה לכך שעבודתם מובטחת. זו סיבה נוספת שכדאי לפנות אל חברות השמה להייטק.

הצעד הראשון בפנייה אל חברת השמה

כאשר החלטתם לפנות לחברת השמה, רצוי שתבדקו שאינכם מבזבזים את זמנכם ושאתם עומדים מול חברה רצינית ומקצועית. אחת כזו תיתן לכם מענה מהיר ויעיל ותוך זמן קצר תספק לכם רשימת משרות שעשויות להתאים לכם.

חברות השמה להייטק שמחזיקות בוותק וניסיוןף הן כאלו המוכרות לכל חברות ההייטק הידועות ונמצאות בקשר תדיר איתן. ככל שהקשר הזה כולל מגוון גדול של חברות, כך גדל הסיכוי שלכם להשיג את מבוקשכם.

איך עושים את זה?

כמובן שתוכלו לגשת להגיע פיזית אל חברת ההשמה ולהיפגש פנים אל פנים עם נציגיה. מצד שני- זה לא הכרחי. בלי לצאת מהבית ובעזרת העכבר, תוכלו לחפש במאגרי החברה באינטרנט, בצורה ממוקדת, את המשרה עבורכם.

חברות השמה מחזיקות מנועי חיפוש ידידותיים. לאחר מילוי פרטיכם האישיים תוכרו כרשומים באתר ובאופן מיידי כבר תמצאו את עצמכם במאגר המשרות של חברות השמה להייטק. הגישו מועמדותכם כבר עכשיו, כי המשרה הבאה שלכם נמצאת במרחק הקלקה.

מאמר באדיבות MIT- חברת השמה להייטק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב