דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוחות דרושים - כיצד תמצאו את הידיים והרגליים (וגם עבודה) ? 

מאת    [ 30/08/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1746 פעמים ]

מרבית האנשים מוצאים את עצמם מחפשים עבודה בשלב כזה או אחר של חייהם - בין אם מדובר בחיפוש אחר עבודה זמנית או קבועה, מקצועית או כללית, אנו מחפשים בדרך כלל את נקודת ההתחלה שתאפשר לנו להתאפס על היצע העבודות הקיים בשוק, ולשם כך בדיוק נועדו לוחות הדרושים למיניהם, המופיעים במגוון פורמטים ואפשרויות חיפוש.

 

מהן אפשרויות החיפוש בלוחות דרושים ?

לוחות הדרושים של היום מופיעים במספר פורמטים - בין אם מדובר בלוח דרושים המצורף לעיתונים היומיים, שלמען האמת - תפוצתן של מודעות דרושים אלה מצוייה בירידה מתמדת. לרוב מדובר במקצועות כלליים ובלתי מקצועיים, של חברות המחפשות לעשות גיוס כולל (דוגמת חברת תקשורת המגייסת כמות גדולה של עובדים למחלקת שירות לקוחות). אם אתם מחפשים משהו מקצועי או מתמחה יותר - הסיכוי שתמצאו אותו בעיתונות הכתובה הוא נמוך.

אפשרות טובה יותר היא לפנות ללוחות דרושים באינטרנט, שמספר המבקרים והמפרסים בהם מצוי בעליה מתמדת, לנוכח העובדה כי אתרים אלה מרכזים בתוכם שפע מקומות ואפשרויות עבודה.

 

לוחות דרושים באינטרנט - כך עושים את זה נכון

ישנם מספר סוגים של אתרי דרושים באינטרנט, שעל מנת להשתמש בהם בצורה אפקטיבית, נדרש קודם כל למצוא את פלח האתרים המתאים לכישוריכם ולסוג העבודה שאתם מחפשים - ישנם אתרי דרושים הפונים לקהל שאינו מקצועי ומציעים שפע מקומות עבודה כלליים, שלא נדרשת להם הכשרה מקצועית ארוכה (דוגמת אבטחה, מכירות, שירות לקוחות), ולעומתם אתרי חיפוש עבודה לבעלי מקצוע בעלי תעודה אקדמית או נסיון רב במקצועם, דוגמת אתרים המיועדים לרואי חשבון, עורכי דין, אנשי מחשבים, או מעצבים.

בכניסה לאתרים אלה, תוכלו לחפש הצעות עבודה המתאימות לכם על פי פרמטרים שתזינו - המקצוע המבוקש, שנות הנסיון שיש לכם, ההשכלה, ואפילו רף השכר המבוקש - מנועי החיפוש של אתרי הדרושים יחפשו בין שפע הצעות העבודה המתאימות לכם, ויאפשרו לכם לאתרם בקלות. דרך אותם האתרים תוכלו גם ליצור קשר עם מקומות העבודה, ואף לשלוח אליהם את קורות החיים שלכם באמצעות המייל או טופס המצוי באתר.

 

אילו שירותים נוספים ניתן למצוא באתרי דרושים ?

אתרי הדרושים באינטרנט פונים בראש ובראשונה למחפשי העבודה, וככאלה מציעים עוד שפע שירותים שיאפשרו את מציאת התפקיד המיוחל בקלות רבה יותר. באתרים אלה תוכלו למצוא למשל שירותי כתיבה או שדרוג לקורות החיים שלכם (מצוין למי שאינם יודעים לכתוב קורות חיים, או שלא מצליחים לקבל הצעות עבודה - אולי קורות החיים שלכם כתובים לא נכון ?), וכן שירותי תרגום של קורות החיים למי שמעוניינים לחפש עבודה בחו"ל או בחברה בינ"ל. בנוסף, תוכלו למצוא באתר דרושים גם טבלאות שכר שיסייעו לכם להבין מהו השכר שתוכלו לצפות לו (אם כי יש לקחת את הטבלאות האלה כהמלצה בלבד), וכמובן תוכלו לקבל מידע אודות התנאים שעליכם לבקש בעת המשא ומתן, וכן שפע מאמרים שידריכו אתכם כיצד לחפש עבודה בצורה אפקטיבית, כיצד להציג את עצמכם וכיצד להוציא את המיטב שלכם בראיונות.

והעיקר - שיהיה בהצלחה ובשעה טובה ! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב