דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקום למסיבת רווקות - ברור שהכל זה לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן... 

מאת    [ 29/08/2010 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3146 פעמים ]

כן, כל הכלות מתרגשות לקראת החתונה שלהן. כולן מחכות ליום הגדול הזה, מתכננות אותו כבר שנים, ויודעות בדיוק איזו שמלה נלבש ואילו פרחים יהיו על השולחנות, מה יהיו צבעי החופה ומה יהיה השיר שיתנגן בעת הריקוד הראשון שלנו כזוג נשוי. איזה מזל שבסופו של דבר הצלחתן למצוא גם את בר המזל שיחלוק את הערב הזה לצידכן...

אבל שניה לפני ערב החתונה, יש להשאיר מקום מכובד גם למסיבת רווקות , שהיא למעשה הערב האחרון שתארגנו לחברותיכן כאישה רווקה, חופשיה, ונטולת דאגות (על פניו, לפחות. ברור שהדאגות שלה כרגע גדולות הרבה יותר מאשר בערב החתונה עצמו). כל שנותר לכן הוא למצוא מקום למסיבת רווקות ולארגן את אופי המסיבה לפי רצונכן ורצון החוגגת.פינאטס...

 

מציאת מקום למסיבת רווקות - אתגר ששכרו בצידו

האמת שלא חסרות אפשרויות למציאת מקום למסיבת רווקות , האתגר קיים רק במציאת המקום הנכון למסיבה. אפשר לקיים את המסיבה בבית של אחת החברות או קרובות המשפחה של הכלה, אפשר לקיים אותה במועדון המיועד למסיבות כאלה או אפילו בוילה, אפשר להחליט על יום ספא ועיסויים, או להגיע לחוף הים בלילה - האתגר הוא למצוא מקום למסיבת רווקות שיהיה נגיש לכולן, מתאים לתקציב של כל המוזמנות, וכמובן תואם את אופי האירוע ואופיה של הכלה.

או במילים אחרות - אל תארגנו מקום למסיבת רווקות דוגמת חוף הים, כאשר מדובר בכלה אופנתית ומדוגמת הנועלת רק נעלי עקב, אם אתן רוצות שהיא תמשיך להיות חברה שלכן אחר כך.

 

ואולי מתחשק לכן לנסוע לצימר -

צימר הוא אפשרות נהדרת כמקום למסיבת רווקות , בהתקיים הפרמטרים הבאים - המוזמנות מכירות היטב זו את זו וישמחו לבלות זמן ארוך יחד, מדובר במספר מצומצם יחסית של בנות על מנת שתוכלנה לבלות יחד ולא להתפצל למספר בקתות, ואל תשכחו לבדוק כי כולן מסוגלות לקחת חלק בהוצאה התקציבית הכבדה יחסית הכרוכה בלילה אחד או יותר של לינה בצימר.

צימר הוא בהחלט מקום למסיבת רווקות הטומן בחובו אפשרויות מפתיעות לפעילות - ערב בנות ארוך של אלכוהול וכיבוד איכותי, שאפשר לשלב בו סדנא מעניינת (שאלו את בעל הצימר מהן האפשרויות אותן יוכל להציע), עיסויים וטיפולי קוסמטיקה, ואפילו משחקי חברה (שהאלכוהול יהפוך אותם למשהו אחר מזה שאתן זוכרות מהתיכון...), או חשפן, אם אתן בקטע...

במידה ואתן מעוניינות בצימר בתור מקום למסיבת רווקות, חשוב שתתאימו את האירוע עם בעלי הצימר, ותבדקו האם ניתן לקיים אצלם את המסיבה - בידקו שאכן הצימרים מותאמים ללינה של מספר הבנות שתגענה, ובידקו מהן התוספות הקיימות במתחם - ג'קוזי פנימי או חיצוני (שיכול להתאים מאוד למסיבת בנות), בריכה, ארוחת ערב ובוקר, וכיוצא באלה. המלצתנו האחרונה עבורכן היא למצוא מתחם צימרים שיהיה שלכם בלבד ללא אורחים בבקתות נוספות, על מנת שתוכלנה להרעיש כאוות נפשכן.

ושיהיה במזל טוב !

 

אחוזת הספא - ספא מפנק במרכז הארץ המציע סוויטות מפוארות לקיום מסיבות ואירועים, לופטים לאירועים פרטיים וטיפולי ספא מקצועיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב