דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש דירות להשכרה עם סוכן נדלן 

מאת    [ 29/08/2010 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1763 פעמים ]

השכרת דירות נובעת מגורמים שונים
מעבר לאזור אחר –השכרת נכס עקב מעבר לאזור אחר בשל עבודה או סיבות אחרות. הם לא רוצים למכור את הנכס והפתרון הוא להשכיר את הנכס ולשכור במקום שונה.
מעבר לארץ אחרת -  כאשר אנשים טסים לחו"ל   רילוקיישן, הם משכירים את הנכס שלהם בארץ   לתקופת שהותם בחו"ל.
שדרוג הנכס - כאשר רוצים בית טוב יותר , לרכוש נכס מרווח יותר או כשעוברים מדירה לפנטהאוז אבל אין די כסף להשלים את העלות, משכירים את הנכס ושוכריםנכס אחר.
מטרות השקעה – אנשים רביםכשמשתחרר אל חשבונם פנסיה או פיצויים רוכשים דירה נוספת עבור השקעה. שכירות הדיירים מכסה את המשכנתא שלקחו על הבית . כשההלוואה מסתיימת, השכירות מהווה הכנסה נוספת   כמשכורת נוספת.

אדם שמשכיר את הנכס שלו מחפש דיירים שאפשר לסמוך עליהם שישלמו לו את השכירות ובזמן, ישלמו את החשבונות ולא יהרסו לו את הבית . חיפוש שוכרים טובים נעשה על ידי מתווך הסוכן משדך בין דיירים המחפשים נכס ובין בעל הנכס

  הסוכן נפגש עם המשכיר ומבין ממנו איזה סוג של דיירים הוא מחפש . האם הוא מעדיף משפחה, זוג ללא ילדים, סטודנטים ועוד.  המשכיר לא צריך להתחיל לפרסם מודעות בעיתונים וברשת ולענות   לטלפונים רבים. המתווך כבר מוצא עבורו את הדיירים הפוטנציאלים המתאימים ביותר. אנשים רבים מתקשרים ומתחילים לשאול שאלות כמו האם יש בדירה שלושה כיווני אוויר או האם יש בסמוך כביש ראשי מתווך כבר עונה עבור המשכיר על השאלות עוד לפני שהוא מביא את הדיירים שבאים עם ציפיות בהתאם

אדם המשכיר את הנכס פועל בטווח זמן מסוים ולכן רוצה להשכיר את הנכס מהר יחסית. סוכן הנדל"ן חוסך למשכיר את זמן החיפוש אחר שוכרים ובנוסף, מראה למענו זמנים להראות את הדירה לדיירים שמצא עבורו.

סוכן הנדל"ן מעניק ייעוץ למשכיר לגבי הדירה ונותן לו טיפים למכירה מוצלחת. המשכיר צריך לדאוג שהבית יהיה מבריק ומאורגן כשהוא מראה אותו. הקירות צריכים לעבור סיוד  , יש לתקן ברזים מטפטפים ולדאוג לכך שהבית יהיה מואר ומאוורר. צריך לארגן מחדש את הריהוט כך שהבית יראה מרווח ונעים. המתווך יוכל לעדכן אתכם על מה שהפריע למבקרים ולפי הערותיו תוכלו לערוך מקצה שיפורים.כשמשכירים דירה צריך להחליט מראש אילו חפצים נשארים למשל, האם כלי החשמל במטבח נשארים, האם חלק מהריהוט, הארונות? יש דיירים שישמחו לכך ואולי אף ירכשו מכם ריהוט  ומנורות במחיר מוזל.

השכרת נכס מחייבת את השוכרים . סוכן הנדל"ן דואג להבטיח את המשכיר במקרה והדיירים לא ישלמו . הסוכן מסביר למשכיר   מה הכי כדאי לעשות שישכיר את הנכס עם ביטחון אופטימלי ויישאר רגוע.

משרד המתמחה בניהול קניה ומכירה של מגרשים בתים חדשים ויד שניה במגוון גדול ועושה ככל יכלתו להתאים את הנכס לרצונו ויכלתו של הלקוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב