דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בניו יורק - תענוגות ועסקים 

מאת    [ 29/08/2010 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 3684 פעמים ]

זהו המרכז הכלכלי, התרבותי והתקשורתי של המעצמה הגדולה על הפלנטה. אפשר לעבור לגור בניו יורק רק בשביל לחיות בה, אבל מדובר בעסק יקר עד מאוד, לכן עבודה בניו יורק היא האופציה הריאלית ביותר עבור רובנו.

אם אתם יכולים להצליח שם - אתם יכולים להצליח בכל מקום. ניו יורק היא העיר מספר אחת בעולם כולו. היא יכולה להיות כל דבר שתרצו שתהיה, וזו הסיבה שמיליונים עוזבים הכל ומגיעים אליה. אל תהססו, התחילו לארוז.

עבודה בניו יורק זה הכי לוהט שיש

בתפוח הגדול יושבת בורסת וול סטריט, שם הכרישים הגדולים בעולם מגלגלים מיליארדים וגורפים בונוסים שמנים, אותם הם מוציאים על דירות פאר, מכוניות יוקרה, בגדי מעצבים והמסעדות הכי נחשבות שיש.

אם תגיעו עם ראש (פתוח) על הכתפיים, תגלו שמה שראיתם בסרטים בהחלט קיים במציאות, ברחובות העיר הזו. אתם יכולים להשתלב באורח חיים שבעבר לא הייתם יכולים לדמיין שהוא נמצא בהישג ידכם, אם תכלכלו את צעדיכם ותחשבו לטווח רחוק.

אבן שואבת

אז לאלו מביניכם שחולמים להרוויח כסף גדול בעודם חיים במרכז העולם - עבודה בניו יורק היא הפתרון המושלם. בעצם, האפשרות היחידה המוצלחת יותר מלעבוד בעיר גדולה בארה"ב היא לימודים בארצות הברית או עבודה בארה"ב. את זה נשאיר לפעם אחרת.

אז למי שרוצה ללכת על עבודה בניו יורק, יש שתי אפשרויות עיקריות - עבודה בעגלות או מכירת תמונות מבית לבית. מכיוון שהמחיה יקרה שם, ללא עבודה יהיה קשה לכם מאוד לנצל את מלוא האפשרויות שיש לעיר להציע. מדובר בעבודה של הרבה מאוד שעות, אבל גם עם הרבה הווי ואחווה בין העובדים, ובצעד ראשון שיכול להוביל אתכם אל על.

סקס והעיר הגדולה

מיטב האמנים, השחקנים, הזמרים והמסעדנים עלו לרגל ניו יורקה, על מנת לפתוח את מיטב הגלריות, להעלות את ההצגות הטובות ביותר, להוציא את האלבומים החמים ביותר ולהכין את המנות המפילות ביותר. עם קצת כסף בכיסים, שיגיע בעזרת עבודה בניו יורק, תוכלו לעשות שם חיים ולצבור חוויות שלא תשכחו גם כשיהיו לכם נכדים.

ישראלים רבים באים לחפש הצלחה בניו יורק. מלבדם, כ-20 מיליון תיירים הגיע לניו יורק השנה, כמו בכל שנה. יש מי שמגיע במרדף אחר החלום האמריקאי, יש מי שהגיעו בחיפוש אחר עבודה ויש מי שרק בא לטעום מהעיר המופלאה הזו.

עבודה בניו יורק קשה כשאתם לבד

אם חשבתם לנחות ואז להתחיל לחפש עבודה בניו יורק ודירה - כל הכבוד על האומץ. מדובר בעניין לא פשוט. בעיר כזו, שקשה להסתדר בה ללא עזרה. עדיף לדאוג לשני הפרטים האלה מבעוד מועד ולבוא מוכנים. שיהיה מי שיחכה בשדה התעופה, שתהיה דירה מוכנה וגם פרנסה. את רוב העבודות הטובות ניתן למצוא כבר בארץ, דרך חברות ישראליות.

תענוגות ועסקים גם יחד

בין משמרת למשמרת ובין משכורת למשכורת, לא כדאי לשכוח שיש הרבה מאוד מה לראות ולעשות בניו יורק, עוד לפני המסיבות המשגעות. אז איך בנויה העיר? היא מחולקת לחמישה רבעים - מנהטן, ברוקלין, סטטן איילנד, קווינס והברונקס.

מומלץ לטפס על האמפייר סטייט בילדינג, לבקר היכן שנפלו מגדלי התאומים, לטייל בפארק הגדול ביותר בעיר, הסנטרל פארק, לב ירוק בגוף אורבני, וכמובן לשוט לפסל החירות ולשוטט לאורך נהר ההדסון. ומה לגבי צ'יינה טאון? מוזיאון המטרופוליטן? הכנסיות העתיקות? כל זה יתחיל להתממש ברגע שתחליטו ללכת על עבודה בניו יורק.

עבודות בארה"ב - Maka.co.il

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב