דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיחזור גילגולים ככלי להבנה עצמית ושיפור מצב אישי 

מאת    [ 09/09/2005 ]

מילים במאמר: 636   [ נצפה 4070 פעמים ]

חם, חם.... כמה חם בקיץ הלוהט שלנו. אז מה עושים בקיץ בדרך כלל (לאלה שלא עובדים כמובן!), חוץ מלהדליק מזגן ולשבת עם משקה צונן ביד עם ספר טוב ומוזיקה נעימה ברקע?
ובכן, כן, נוסעים לחופשות. לאן אתם רוצים לנסוע?
האם יש בלבכם איזשהו מקום שאתם מאוד נמשכים אליו, בלי סיבה ברורה - אם כן, רוב הסיכויים שיש לכם "סיפור בלתי גמור" באותו מקום שאליו אתם נמשכים כל כך. קודם כל - הצעה טובה ממני אליכם - אם אתם יכולים לממש את הנסיעה למקום הזה, עשו זאת. ליבכם לא סתם דוחף אתכם להגיע למקומות מסויימים.
נסעתם לחופשה, האם קרה לכם פעם שכשהגעתם לכפר, עיר או מדינה שטף אתכם גל של "דז'ה וו", כמעין תחושה שאתם מכירים את המקום בלי שבפועל ביקרתם שם אי פעם? או אולי חשתם שחזרתם "הביתה"? שוב, גם כאן, רוב הסיכויים שכבר הייתם במקום בחיים קודמים שלכם.
אנחנו כל הזמן מקבלים אותות בנוגע לגלגולינו הקודמים. לא רק לגבי מקומות שאליהם אנו נמשכים אלא גם לגבי אנשים שאנו פוגשים בחיינו.
אני בטוחה שכבר קרה לכם בעבר שפגשתם אדם זר ומיד,ללא סיבה, חשתם איתו/איתה בנוח, כאילו אתם מכירים מאז ומתמיד. איך שעיניכם נפגשו, משהו מבפנים אמר לכם - האדם הזה מוכר לי אבל אני יודעת שאף פעם לא נפגשנו .... וכמובן יש גם את ההפך. פגשתם אדם זר ומיד, יש לכם תחושת בטן שאומרת לכם להתרחק מאותו אדם. משהו בתוככם מיד מרגיש דחייה ממנו. רוב הסיכויים שבכל זאת תיצרו איתו קשר, דווקא מכיוון שברמה הנשמתית שלכם, אתם יודעים שיש לכם חשבון פתוח מגלגוליכם הקודמים.
יש לכם כאן משהו ללמוד, שיעור שלא הסתיים. אלה השיעורים הקשים של החיים שמתוכם אנו צומחים הכי הרבה. דווקא איפה שקשה לנו, שם נמצא פוטנציאל הצמיחה הגדול ביותר.
איך עוד ניתן לדעת על גלגולינו הקודמים? חלק גדול מכישרונותינו נובעים מתוך ניסיון העבר מגלגולינו הקודמים. ידע שצברנו שם, נשאר מוטבע ברמה הנשמתית לעד. נטיות לעסוק במקצועות כאלה ואחרות יכולות לנבוע מגלגוליכם הקודמים.
יש עוד דברים שאנו "סוחבים" מגלגולינו הקודמים ולא כולם לטובתנו. כמו בחיים האלה, אנו חווים חוויות מרובות. חלקם נעימות וחלקם פחות עד מאוד לא נעימות. אם לא הצלחנו לעבד את אותם החוויות הלא נעימות (טראומות, מיתות פתאומיות, פגיעות רגשיות, נטישה, אבל ועוד...), אותם חוויות ממשיכות ללוות אותנו ולהשפיע אלינו עד עצם היום הזה. כל זה קורה לרוב בלי שנהיה מודעים לכך. אנו פשוט נתנהג בצורה לא נכונה ולא בונה כלפי עצמנו וכלפי האנשים האהובים אלנו, בלי לדעת למה אנו עושים זאת. אנו נחזור על דפוסי התנהגות הרסניים לעיתים למרות שאנו יודעים שההתנהגות לא תורמת לנו ואף פוגעת.
בעזרת שחזור גלגולים ניתן לגלות מה קרה באותם גלגולים הקודמים שלכם שיצרו מלכתחילה את אותם דפוסי התנהגות, פחדים ועוד. מתוך החוויה של השחזור ניתן להבין מדוע אנו פועלים כפי שאנו פועלים ולאחר מכן לשחרר את אותם דפוסים. כך משפרים את איכות חיינו בחיים האלה ללא היכר.
טיפול בשחזור גלגולים הינו טיפול חוויתי, קצר מועד, שנעשה בשכיבה ובלבוש מלא.
קודם כל עוברים תהליך של הרפיה מאוד עמוקה ובעזרת דמיון מודרך המטופל מובל אל זיכרונותיו מגלגוליו הקודמים. בהתאם למה שעולה, המטפלת מנחה את המטופל לעשות תיקון בעזרת דמיון מודרך וכך משתחררים הדפוסים הפוגעים או המעכבים. את התהליך מבצעים בראש צלול, כאשר המטופל (וגם המטפלת!) אינם נמצאים תחת השפעת אלכוהול, תרופות פסיכיאטריות כבדות או סמים כלשהם.
סוג טיפול שכזה מתאים לאנשים/ נשים בוגרים (מגיל 18 ומעלה ). כל מטופל עובר שיחה לפני שמתחילים בטיפול על מנת לקבוע אם השחזור הוא אכן הטיפול המומלץ עבורו ועבור בעיותיו.
יכול להיות שיש צורך לאזן את המטופל לפני שנכנסים לתהליך של שחזור. את זה המטפלת קובעת במהלך השיחה המקדימה.
טיפול מלא אורך כ- שעתיים עד שעתיים וחצי בפעם הראשונה. לפעמים יש צורך לעשות עוד כמה טיפולים נוספים כדי להיכנס יותר עמוק לסוגיה שעליה עובדים. בהמשך, הטיפולים הם יותר קצרים -
בין שעה וחצי עד שעתיים.
לפרטים נוספים או קביעת תור - הינכם מוזמנים להתקשר לרוזלין היניג
טל:03-6735416 נייד: 050-5709291
הינכם מוזמנים להכנס לאתר: http://www.alternativli.co.il/rosalyn.htm
תוכלו להתייעץ עימה בנושאים הקשורים לגלגולי חיים קודמים, התמודדות עם בעיות, מודעות עצמית ועוד. לשליחת שאלות
ילידת בלגיה, נשואה ומטפלת ברמת גן. עברה קורסים כגון רפואה קבלית, ריפוי בקריסטלים, תיקשור עם ישויות, סדנאות טראנס דאנס (ריקוד שיבטי), קורס בשיחזור גלגולים, Sound Therapy(ריפוי בצליל בעזרת קולנים). למדה 3 שנים בקבוצת עבודה של ה"דרך הרביעית" שדוגלת בהכרה עצמית (גוף, נפש, רוח)ופיתוח הפוטנציאל הרדום שבתוכנו, דרך העבודה היום יומית שלנו(לא רק לימוד עיוני אלה גם מעשי). רוזלין מטפלת מוסמכת בשחזור גלגולים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב