דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית מזגן והתקנתו 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2181 פעמים ]

 

 

הקיץ הישראלי לא מותיר לנו יותר מדי ברירות. משנה לשנה הטמפרטורות עולות וללא מיזוג אויר כל אחד מאיתנו מתקשה לתפקד. יחד עם זאת, לא מומלץ להמתין עד חודשי הקיץ כדי לרכוש מערכת מיזוג אויר. בחודשי הקיץ הביקוש למזגנים ולמערכות מיזוג אויר עולה ועימו גם המחירים. נוסף על כך, בחודשי הקיץ קשה מאוד למצוא טכנאי שיבצע התקנת מזגנים מהיום והיום ולכן תיאלצו להמתין עבור טכנאי שכזה ימים ארוכים. אם גם אתם מעוניינים במערכת מיזוג אויר לבית או לעסק, כדאי שתקדימו לרכוש אחת שכזו כבר בחורף. וכדי שתוכלו לבצע את הרכישה הטובה ביותר, ריכזנו עבורכם את כל המידע שנחוץ לדעת אודות מערכות מיזוג אוויר.

כיצד עובדות מערכות מיזוג אויר?

כל מערכת מיזוג אוויר עובדת על עקרון העיבוי. הגז שבתוך המזגן נדחס במדחס, הופך לנוזל ומתחמם. הנוזל פולט את החום אל מחוץ לחלל המבנה (דרך הפתחים האחוריים של מנוע המזגן). הנוזל מוזרם פנימה והופך שוב לגז. הגז מתפשט ומתקרר. הצינורות שבגוף המזגן, ובהם הגז הקר, "סופחים" את האוויר החם שבחדר ופולטים את האוויר הקר לחדר. אדי המים שבאוויר מתקררים, מתעבים על הצינורות הקרים, הופכים לנוזל ונאספים במכל בתוך המזגן. נוזלים אלו זורמים לאחר מכן אל מחוץ למבנה (אלו הם מי המזגנים המוכרים לנו) וכתוצאה מכך הלחות שבחדר יורדת.

למה חשוב לשים לב כאשר מבצעים התקנת מזגנים?

חברות רבות מנסות לפתות אותנו לרכוש מזגנים או מערכות מיזוג אויר באמצעות הנחות ומבצעים מפתים. אולם כאשר קונים מזגן חשוב לשים לב לפרמטרים חשובים נוספים. אחד הפרמטרים הללו הוא מידת החיסכון בחשמל. כידוע, בחודשי הקיץ המזגנים מהווים אחוז ניכר מצריכת החשמל שלנו ומגדילים את הוצאותינו באופן משמעותי. לכן, לאנשים רבים חשוב לבחור במזגן חסכוני בחשמל. מערכות מיזוג אויר בטכנולוגיית אינוונטר הן אמנם יקרות יותר, אך מביאות לחיסכון של 30% - 50% בצריכת החשמל.

פרמטר חשוב נוסף בבחירת מערכות מיזוג אויר הוא נושא השירות והתיקונים. לפני שמבצעים התקנת מזגנים חשוב לברר בדיוק מיהו הגורם שאליו עלינו לפנות במקרה של תקלה במזגן, כיוון שלעיתים קרובות כל אחת מחוליות השרשרת (היצרן, המשווק והמתקין) נוטה להפנות אצבע מאשימה כלפי שכנתה. כמו כן, חשוב לברר שמי שאחראי על תיקון תקלות ותחזוקה שוטפת של מערכות מיזוג האויר מחזיק ברשותו חלפים המתאימים לדגם הספציפי שלכם לתקופה של 7 שנים לפחות.

מהן התקלות הנפוצות ביותר במזגנים?

מזגנים אמורים לשרת אותנו נאמנה במשך שנים רבות. ובכל זאת, שימוש מרובה במזגנים עלול לגרום לתקלות. התקלות הנפוצות במערכות מיזוג אויר הן: מחסור בגז מזגנים, תקלה בתרמוסטט של המזגן והחלפת כרטיס במערכת מיזוג האוויר.

 

לסיכום, כל קנייה של מערכת מיזוג אוויר היא אינה עניין של מה בכך. יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים שיבטיחו לכם מיזוג אוויר יעיל ותקין במשך כל הקיץ. הצוות המקצועי של חברת אלרם ישמח לסייע לכם בבחירת מערכת מיזוג האוויר המתאימה ביותר לצורכיכם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב