דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיני בר של אקוואטק 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 666   [ נצפה 4024 פעמים ]

מיני בר של אקוואטק

 

 

פעם, כשהיו אומרים מיני בר, הדבר הראשון שהיה עולה לכל אדם בר דעת לראש הוא כמובן מקרר קטן. אותו מקרר שעשירי העולם אוהבים להכניס למכוניות פאר על מנת ליהנות מקצת שמפניה במהלך נסיעותיהם בעיר ניו יורק ולהוציא לכולנו את העיניים. כיום, אם משהו יזכיר לידינו את המונח הזה, הדבר הראשון שנחשוב עליו יהיה מתקן נחמד שמספק ומקרר לנו מי שתייה נקיים, בין אם זהו מקרר קטן או מקרר משרדי.

 

מתקני מים אלו עברו תהליך אבולוציה מואצת בשנים האחרונות והפכו ממתקנים מסורבלים שיש לסחוב אליהם בקבוקים למתקנים פשוטים ונוחים לשימוש, אשר מתחברים אל מערכת המים הביתית ומספקים לנו מים איכותיים בצורה הנוחה ביותר שיש. חשוב להבין כיצד עובדות מערכות כאלה ואיך הן יכולות לבוא לשירותנו בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

 

איך עובד המיני בר של אקוואטק?

 

הרעיון מאחורי מתקני המיני בר מן הדור החדש הוא איכות מים מקסימאלית ונוחות מרבית. כל הרעיון, הוא שבאמצעות טכנולוגיות מתקדמות, ניתן כיום לקבל מי שתייה איכותיים על ידי חיבור מיני בר למערכת המים הביתית שלנו. כך נקבל את אותם מים צלולים ללא הזמנת בקבוקים גדולים וללא הצורך בהנפתם באוויר ו'טעינת' המתקן.

 

המתקנים של חברת אקוואטק עובדים בשיטת אוסמוזה הפוכה. בגדול האוסמוזה היא תופעה הידועה בטבע ומשמעותה היא מעבר נוזלים ממקום עם ריכוז חומרים גבוה (מלחים למשל) למקום עם ריכוז נמוך, לצורך השוואה ואיזון. המעבר הזה נעשה דרך קרום- סוג של מסנן טבעי. המערכות המתקדמות משתמשות בתכונה הטבעית הזו של המים על מנת לסנן לנו אותם בצורה הטובה ביותר.

 

לוודא שאתם רוכשים מיני בר העומד בתקנים

 

מתקן מיני בר מים עלול להוות סכנה אם הוא אינו עומד בתקנים. קחו לדוגמא מקרה בו ברז המים החמים אינו מוגן ומוסתר ממגע של ילדים קטנים. אין צורך להמשיך את הדוגמא על מנת שכל מי שיש לו ראש על הכתפיים יבין את הפוטנציאל המסוכן של המצב. תשמחו לדעת כי המתקנים של חברת אקוואטק מיוצרים בהתאם לתקנים מחמירים והם בטוחים לחלוטין.

 

להתאים את המיני בר למקום המגורים

 

פרט חשוב נוסף אשר יש לקחת בחשבון כאשר אנו רוכשים מתקן כזה, הוא התאמתו לתנאי הסביבה בהם הוא הולך להימצא. הנקודה הראשונה היא כמובן מצב המים, או במילים אחרות- היתרונות והחסרונות של מערכת המים המקומית.

 

אם אנו רוצים לקנות מתקן אשר ישרת אותנו כאן בארץ, עלינו לקחת בחשבון כי המים בישראל הם קשים מאוד ועל המתקן יהיה להתמודד עם כמויות גדולות יחסית של אבנית. לכן, יש לקנות מתקן שידע להתמודד עם המפגע הזה.

 

שיקולים נוספים לקניית סוג מיני בר מסוים

 

במקומות אחרים בעולם, יכול להיות שעל המתקן יהיה להתמודד עם כמויות גדולות של מתכות מומסות או כמות גדולה של חומר ביולוגי במים. על מנת שלא נקנה מיני בר אשר יישחק אחרי תקופה קצרה בשל חוסר התאמה למקום השימוש בו, רצוי להתייעץ עם היצרן ולוודא כי המכשיר מתאים.

 

אם תקנו מערכת טיהור מים של חברת אקוואטק, תדעו שאתם יכולים להיות רגועים. החברה, המייבאת מכשירים כאלו ארצה, מוודאת כי הם אכן מתאימים למשק המים הישראלי, כך שכל מתקן מיני בר ישרת אתכם היטב לאורך זמן.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב