דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות טיהור מים 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 3410 פעמים ]

מערכות טיהור מים

 

המצב הקשה של מי השתייה בארץ ובעולם ידוע לכולנו. במשך שנים, האדם הזרים למי התהום ולמקורות המים המתוקים חומרים רעילים שכנראה יישארו שם לנצח. כדי למנוע מאותם חומרים להגיע אלינו הביתה, מומלץ להתקין מערכות לטיהור מים, ש'ינקו' ביעילות את כל אותם רעלים ממי השתייה הביתיים.

 התקנת מערכות טיהור מים בבית

 לא תצטרכו לחפש בנרות אחד חברות המתקינות מטהרי מים בבתים הפרטיים. השוק הזה מלא בחברות עם ניסיון של עשרות שנים. ההתקנה עצמה לא אורכת הרבה זמן. אתם תצטרכו, לאחר התייעצות עם אנשי החברה המתקינה, להחליט היכן תרצו להתקין את המסננים- צמוד לצינור הראשי של מערכת המים, או בצמוד לאחד הברזים.

 אוסמוזה הפוכה או מסננים בלבד?

 שני הסוגים הנפוצים ביותר של מערכות טיהור מים הם שיטת האוסמוזה ההפוכה והשיטה של טיהור בעזרת מסננים מסוגים שונים. האוסמוזה ההפוכה משמשת גם מתקני התפלת מים ונחשבת ליעילה והטובה ביותר בתחום. טיהור בעזרת מסננים יעיל מאוד גם הוא, אך נחשב למתקדם פחות.

 מטהרי מים בשיטת אוסמוזה הפוכה יטפלו בכל סוג של זיהום.
מערכות המסננים לא מתאימות למי שמגדל תינוקות, משם שהן אינן מטפלות בחיידקים ובחנקות, שבריכוז גבוה עלולות לגרום לבעיות בריאותיות. אם בכל זאת תזמינו מערכת מסננים, אינכם זקוקים ליותר משלושה כאלו. חשובה כאן האיכות ולא הכמות.

 

מערכות טיהור מים גם לתעשייה

 חברות רבות המשווקות ומתקינות מערכות טיהור מים, ערוכות גם להעניק שירות למפעלים גדולים ולמבני תעשייה הזקוקים להתקנת מטהרי מים בחברה, אם לשימוש העובדים או לייצור עצמו. כפי שציינו, מערכות הפועלות בשיטת האוסמוזה ההפוכה משמשות גם מתקני התפלת מים ויוכלו להתאים בוודאות למפעל שלכם.

 

תחזוקת מערכות טיהור מים

 זהו אחד הדברים החשובים בתחום: מערכת של מטהרי מים זקוקה לתחזוקה שוטפת, משום שהסינון גורם לצבירת חומרים רבים במסננים. אם לא יוענק למסננים טיפול כנדרש, הם יאבדו את היעילות וגם את האפקטיביות של פעולת הטיהור.

 מצד שני, לא צריך להיבהל: לא מדובר בתחזוקה יומיומית בלתי פוסקת ואפילו לא שבועית. מערכות טיהור מים בשיטת האוסמוזה ההפוכה דורשות החלפה של המסננים אחת לשנה והחלפת הממברנה (מסנן מיוחד) אחת לשלוש שנים. במערכות הפשוטות יותר יש להחליף את המסננים אחת לחצי שנה.

 ...ובכל מקרה, התייעצו עם המתקינים

 לפני ההתקנה, במהלכה ולאחריה, חשוב שתתייעצו עם המתקינים. אם זה במיקום המטהרים, בעלותם הכוללת, בתחזוקה הדרושה ובכל שאלה שיש לכם בנושא. המתקינים הם אנשי מקצוע, שיידעו לענות לכם על השאלות הללו בצורה מדויקת.

 חפשו בקפדנות אחר מערכות טיהור מים

 ריבוי החברות שמציעות שירות בתחום יוצר מצב בו אנשים מנצלים זאת כדי להשיג רווח מהיר בהשקעה מינימלית- על חשבונכם. לכן, חשוב שתוודאו כי אתם מזמינים מערכות טיהור מים אמינות ומקצועיות מחברות שלא ינסו 'לחלוב' מכם כסף תמורת סחורה פגומה.

 הדרך הטובה ביותר להבטיח זאת היא לברר לגבי הוותק של החברה. אם אינכם מצליחים לברר בעצמכם (באינטרנט למשל), אל תפחדו לשאול זאת. בנוסף, כדאי להתייעץ בנושא עם חברים וקרובים שכבר התקינו מטהרי מים. תתפלאו לדעת בכמה בתים כבר קיימות מערכות טיהור מים. לקבל עצות מאנשים עם ניסיון היא הדרך הטובה ביותר לאתר חברה אמינה בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב