דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב אופנה בחול 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 699   [ נצפה 4231 פעמים ]

אם אופנה היא התשוקה שלכם ואתם חולמים לעצב שמלות כלה או להיכנס לאחד מבתי האופנה המובילים בעולם, לימודי עיצוב אופנה בחו"ל הם הצעד הראשון בדרך להגשמת החלום. בארץ ישנם בתי ספר נפלאים ומקצועיים, אך האם זה משתווה ללימודים בבית הספר בו למדו מעצבי אופנה מהגדולים בעולם?

 

לימודי עיצוב אופנה בחו"ל – לנשום את התעשייה

 

מה יכול להיות יותר נכון מלימודים באחת מבירות האופנה של העולם? ללמוד עיצוב אופנה בחו"ל מיד מקנה לכם יתרון, כי אתם חיים ונושמים את המקום בו הכל קורה. בפריז, לונדון ומילאנו עובדים ויוצרים מעצבי אופנה מהגדולים בעולם, שם נערכות תצוגות האופנה הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם וצוות המורים מורכב מיוצרי התעשייה הזאת.

 

זה הרבה יותר מקורס תפירה

 

בשביל להיות מעצב אופנה שיעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים, יש לעבור הכשרה מאוד נרחבת ומדויקת. אין מדובר בקורס תפירה פשוט או קורס עיצוב אופנה של חודשיים וגמרנו. לימודי עיצוב אופנה בחו"ל מעניקים לכם את ההכשרה המעמיקה ביותר בכל התחומים הנדרשים על מנת שתוכלו לקחת רעיון ולהוציא אותו לפועל כמוצר מנצח. 

 

לימודי עיצוב אופנה בחו"ל - תכנית הלימודים

 

אם קורס עיצוב אופנה לא מספיק לכם ואתם מעוניינים בלימודים מקצועיים, תצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה, אך הבחירה בהחלט תשתלם לכם. תכנית הלימודים שלכם תכלול נושאים בתולדות האמנות, לימודי תפירה וגזירה, הרכבת קולקציות, שיווק ותדמיתנות וכמובן התנסות מעשית והשתתפות בתצוגת אופנה גדולה בסיום הלימודים.

 

האפשרויות הפתוחות בפני הבוגרים

 

בתור בוגר של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל, האפשרויות העומדות בפניך הן בלתי מוגבלות. תוכל להשתלב כמעצב בכל תחומי האופנה, מעיצוב משקפי שמש ועד לבגדי ים או שמלות כלה. ההכשרה המגוונת תאפשר לך למצוא קריירה אפילו כמעצב גרפי.

 

בסיום הלימודים נהוג לשלוח את הבוגרים לראיונות עבודה אצל מעצבי אופנה חשובים כצעד ראשון להזנקת הקריירה. יחד עם תעודת הגמר ממוסד נחשב בחו"ל, הדרך שלכם אל משרה בתחום כנראה תהיה סלולה.

 

תהליך הקבלה של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל

 

תהליך הקבלה ללימודים בחו"ל מתחיל בארץ: על מנת להתקבל ללימודי עיצוב אופנה בחו"ל עליכם להיות בעלי תעודת בגרות ולעבור ראיון אישי עם נציגי בית הספר בארץ. קחו בחשבון ששפת הלימוד היא לרוב אנגלית ובמקומות מסוימים כמו לונדון, הקבלה ללימודים מותנית במבחן שליטה בשפה.

 

משך הלימודים והמחירים

 

המסלול המקצועי של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל נמשך כשלוש שנים. ישנם מסלולים נוספים, קצרים יותר שנמשכים שנה, אך כמובן שההכשרה וההכרה שהם מעניקים פחותה בהרבה. קחו בחשבון את שכר הלימוד – מעל 10,000 יורו בשנה וזה כמובן לא כולל הוצאות מחיה ומגורים.

 

נחיתה רכה אל לימודי עיצוב אופנה בחו"ל  

 

אז איך מצליחים להתמודד עם כל זה- ארץ חדשה, שפה אחרת, הוצאות לא קטנות ובעיקר לימודים קשים ותובעניים? לבתי הספר ישנם מרכזי מידע וסיוע בארץ שנותנים שירות בחינם לסטודנטים ותפקידם להקל עליכם ככל האפשר את ההגעה, ההתאקלמות והחיים החדשים העומדים בפניכם.

 

את המרכזים האלו מנהלים בוגרים של בתי הספר שחוו את הכל על בשרם ולכן אין טובים מהם כנותני תמיכה וסיוע. החוויה הזאת בהחלט תובענית ולא קלה, אך אין ספק שהיא משתלמת. אחרי כל הקושי וההשקעה, לימודי עיצוב אופנה בחו"ל ייתנו לכם את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לקריירה ארוכה ופוריה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב