דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חברת הובלות 

מאת    [ 23/08/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2211 פעמים ]

עבור אנשים רבים ההתקשרות עם חברת הובלות היא החלק המתיש והמלחיץ ביותר בכל מעבר דירה. לא משנה אם אתם סטודנטים הזקוקים לשירותי הובלות קטנות או אם אתם משפחה גדולה שזקוקה להובלה של תכולת בית שלם. ביום מעבר הדירה סבלי חברת ההובלות הם האנשים החשובים ביותר ביקום עבורכם. הם מחזיקים בידם את כל מה שעמלתם עליו כל חייכם, את זיכרונותיכם ואת חלומותיכם, הם אלו שיכולים להפוך את יום המעבר לקליל ונעים או לרווי מתחים, לחצים ונזקים. בדיוק בשל סיבה זו חשוב להקדיש לא מעט זמן ומחשבה לפני שבוחרים חברת הובלות.

כמו בתחומים רבים אחרים, גם כשמדובר בבחירת חברת הובלות מומלץ לבצע סקר שוק ולבחון הצעות של מספר חברות. אולם בניגוד לסקרי שוק אחרים שמטרתם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר מבחינה כספית, כשמדובר בבחירת חברת הובלות המחיר הסופי הוא לא הפרמטר היחידי שעל-פיו יש לקבל את ההחלטה הסופית. חשוב מאוד לבדוק שלחברת ההובלות יש רישיון ולא מדובר ב"חאפרים" לא מקצועיים. חשוב עוד יותר לבדוק שלחברת ההובלות יש פוליסת ביטוח המעניקה לכם פיצוי כספי בכל מקרה של נזק לרכוש שלכם במהלך ההובלה.

כאשר אתם פונים לחברות הובלה לבקשת הצעת מחיר, דרשו שנציג מחברת ההובלות יגיע אל ביתכם, גם אם מדובר בהובלות קטנות. אכן, כל חברת הובלות מקצועית שיודעת לשאול את השאלות הנכונות יכולה לתת לכם הצעת מחיר ריאלית גם בטלפון. אך כידוע, אין טוב ממראה עיניים. רק באמצעות ביקור פיזי בביתכם יוכל המוביל להעריך בדיוק את היקף ההובלה, מידת מורכבותה והעלות הסופית שלה.

המוביל יודע בדיוק לאילו פרטים לשים לב – פרטים שעבורכם יכולים להיראות טריוויאליים ולא משמעותיים. הוא יכול לבדוק אילו רהיטים ניתנים לפירוק ולהרכבה ואילו לא, האם יש רהיטים שלא יוכלו לעבור דרך הדלת, האם יש אפשרות לבצע הובלות מנוף (דהיינו, האם יש חלון רחב מספיק ולמשאית ההובלה יש גישה נוחה אליו), כמה ארגזים יכללו בהובלה, כמה סבלים דרושים לביצוע ההובלה, האם יש מעלית גדולה מספיק וכדומה. כל אלו הם פרמטרים חשובים בקביעת העלות הסופית של הובלות. וכאשר המוביל מעריך במו עיניו את מורכבות ההובלה, רוב הסיכויים שתקבלו הצעת מחיר מדויקת שלא תשתנה ביום המעבר עצמו.

גם לאחר שבחרתם חברת הובלות לא תם התהליך. התקשרות עם חברת הובלות היא התקשרות עסקית לכל דבר ועניין. לכן הקפידו לערוך הסכם עבודה מפורט עם חברת ההובלות שיכיל את כל הפרטים עליהם סיכמתם: תאריך ההובלה, שעת הגעת המובילים, סוג משאית ההובלות (טנדר להובלות קטנות או משאית גדולה להובלת דירות גדולות), מספר המובילים, העלות הסופית של ההובלה (כולל תשלומים נוספים בגין הובלות מנוף, פירוק והרכבה של רהיטים וכדומה), גובה הכיסוי הביטוחי עבור נזקי רכוש וגם פיצוי במקרה שחברת ההובלות מאחרת או לא מגיעה.

אם תקפידו על בחירה מושכלת ונבונה של חברת הובלות תוכלו להפחית באופן משמעותי את מפלס הלחץ והמתח ביום מעבר הדירה. בחירה מסודרת ונבונה של חברת הובלות מבטיחה לכם שירות מקצועי ויעיל ושקט נפשי הנובע מהידיעה שכל רכושכם נמצא בידיים נאמנות.

דניאל אייזנברג


 


  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב